LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Darījuma apstrīdēšana

Swedbank - Darījuma apstrīdēšana

Swedbankai ir interesanta attieksme pret klientu kā arī viņu karšu "drošības" sistēma nedarbojas pilnvērtīgi! Proti - atbloķē ibankā karšu darījumus, veic darījumu interneta vidē, uzreiz pēc darījuma veikšanas liedzu iespēju ar karti norēķināties internetā, pēc mēneša no kartes tiek noņemta nauda no šīs kompānijas!

Kā tas ir iespējams ja darījumi internetā ir slēgti?

Rakstīju uz banku sūdzību protams atpakaļ saņēmu vēstuli, pēc rakstītā saprotu ka man pašam viss ir jādara ,piedevām angļu valoda jāiemācās tekoši 10 dienu laikā, lai varētu sazināties ar "tirgotāju".

Banka var noskaidrot ,kas un kā ir noticis, nav vēlēšanās neko darīt. Protams vieglāk ir atsūtīt papīru.

Ar

Komentāri (3)

Pacco_al 19.06.2017

Diemžēl ne viss civilizētajā pasaulē darbojās tā, kā latviešu kapeiku pi...jiem gribētos. Ir līgumi, kurus tu noslēdz veicot šo vienu vienīgo darījumu. Protams tauta liek tikai ķekšus un pati nelasa nedz līgumus, nedz nosacījumus, kuros ir atrunāts, ka turpmāk katru mēnesi tiks noņemta n-tā summa no konta (vai kartes). Latvietis gudrais protams iedomājas, ka šāds kontrakts viņam nav saistošs un viņš vienkārši neļaus bankai noņemt naudu, savā internetbankā atzīmējot opciju, kas neatļauj veikt pirkumus ar karti Internetā. Liekas šausmīgi gudrs gājiens, lai nebūtu nekādu saistību. Bet diemžēl tas tā nestrādā un uzņēmums, ar kuru ir šis elektroniskais kontrakts, vairs neveic kartes autorizāciju un viņam ir galīgi pie kājas ir atļauti pirkumi internetā vai nav, jo viņa pamats noņemt šo naudu ir elektroniskais kontrakts. Visi šī darījumi tiek ievadīti karšu sistēmā un nonāk bankā bez kaut kādas autorizācijas. Arī gadījumos, ja kontā nav naudas. Tā lūk.
Banka nevar būt par tiesnesi visos saimnieciskos strīdos, jo ir elektronisks līgums un bankā klients var nestāstīt vai viņš vēlas abonēt šo pakalpojumu vai vairs nevēlas, banku tas neinteresē, klientam ir jāvēršas tanī interneta vietnē, kurā viņš šo līgumu slēdza un no tā jāatsakās, dažreiz arī ar visām soda sankcijām par tā lauzīšanu. Bankai ar to nav nekāda sakara. Un nevajag savā bezatbildībā un nezināšana vainot banku. Viltība, kā redzam nenostrādā tā kā latvietis vienkāršais to ir iedomājis. Lai veicās.

Ai Aigarins 10.03.2018

Vai bankas nestrada ar kadam kompanijam sadam sadarbiba,ta teikt tu man es tev?Tads visai divains gadijums.

Ai Aigarins 25.03.2018

Un nestastiet, ka bankai nau ar to sakara. Ja cilveks nau veicis nekadu darijumu, tad bankai nauda butu jaatturas izmaksat blezu firmam.19.02 tada veida tika nozagta nauda, gan nedaudz 50 euro no konta. Pazuda nezinama virziena, ne naudas.. Ne itka pasutitas preces. Swedbank neuzticos vairs, jo ta ari nesniedza informaciju kas naudu rezervejis un nozadzis.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes