AtrisinātaStockholmHealth - Krāpšana

Jau 3 mēnešus kā velk naudu nost vienos un tajos pašos datumos ne par ko. Profilā ieejot viss stāv uz vietas man. Plānu jau sen neievēroju, jo pārgāju uz vegānu diētu. Neiekrītiet! Tikko kā ievadīsiet savus kartes datus un piekritīsiet lietošanas noteikumiem, viņi katru mēnesi Jums vilks nost naudu vienkārši tāpat, ja arī paši nekādus līmeņus nepirksiet! Lasiet sīko druku! Īsti krāpnieki! Lai tiktu vaļā no tā būs garš ceļš ejams.

Atbilde no StockholmDiet.com 04.10.2016

Labdien!

Paldies par Jūsu viedokli!

StockholmHealth.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par StockholmHealth.com programmas turpinājumu, kuram Jūs pieteicāties, ir norādīts, ka StockholmHealth.com programmas turpinājums (2. līmenis) ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu, kas norādīta pēc principa "XX EUR mēnesī".

Līdz ar apmaksas veikšanu par StockholmHealth.com programmas turpinājumu (2. līmeni), Jūs esiet apliecinājusi, ka piekrītat ikmēneša maksājumam, kas paredz, ka maksa par aktīvu pakalpojumu tiek ieturēta katru mēnesi, kamēr vien esiet programmas lietotāja. Lai mēs varētu Jūs informēt par laiku, kad un no kādas IP adreses Jūs esat piekritusi šiem nosacījumiem, lūdzu, sazinaties ar mūsu atbalsta nodaļu (kontaktinformācija norādīta zemāk).

StockholmHealth.com programmas turpinājums nepārtraukti ir pieejams Jūsu programmas profilā, kuram Jūs varat piekļūt šeit: https://app.stockholmhealth.com norādot savu e-pasta adresi.

StockholmHealth.com programmas turpinājuma abonementu variet pārtraukt jebkurā brīdī, savā profilā, augšpusē nospiežot uz sava vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pakalpojumu variet pātraukt arī, sazinoties ar savu uztura speciālistu lietotāju čatā (pieejams Jūsu profilā), rakstot uz e-pasta adresi [slēpt]@stockholmhealth.com vai zvanot pa tālruni 00371 20023472.

Programma Stockholmhealth.com ir orientēta un augstas kvalitātes klientu servisu, tāpēc aicinām Jūs sazināties ar mūsu pārstāvjiem, lai saņemtu naudas atmaksu par laiku, kurā sastādītos uztura plānus neizmantojāt.

Pateicamies, ka izvēlējāties programmu Stockholmhealth.com !

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 03.05.2017

Uzņēmuma StockholmHealth pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

R

Komentāri (7)

C critical thinker 03.10.2016

kāds garš ceļš? vai tad tur tiešām nav iespējams atteikties vienkāršī?

R Rude Saule 07.10.2016

Kā var atteikties no tā par ko nemaz nezini, ka lieto? Man turpat pus gadu naudu vilka nost neparko katru mēnesi!

S Sorenta Beišāne 04.10.2016

Tieši tā pati problēma bija arī man. Tas pats. Pārgāju uz veganu diētām . Pamanīju, ka sāk vilkt naudu nost. Uzreiz rakstīju un prasīju lai nekavējoties atgriež naudu. Atgrieza, taču tie 9 ar kko eiro tā arī palika pie viņiem. Kad rakstīju par to naudu, viņi pat atteicās ar mani kontaktēties. Liels liels fui

R Rude Saule 07.10.2016

Man uz saraksti tika atbildēts. Par naudas atgriešanu es vispār varu necerēt laikam. Entos mēnešus vilka naudu nost neparko. Lai tik pamēģina šito sūdzību uztaisīt par atrisinātu!!!!! Es esmu samaksājusi dzīvu naudu par to, lai te gozētos mana neapmierinātība. Šai sūdzībai ir tiesības šeit būt pilnā godībā. Kad jāreklamē savs pakalpojums tad epasts ir pārbāzts ar vēstulēm, bet elementāri klientu pabrīdināt, ka tas no 2.līmeņa kļūst par abonomentu par kuru bez Tavas ziņas no Tava konta skaitīs nost naudu viņi nav spējīgi laikam! Jālasa redz sīkais šrifts katrs teikums "lietošanas noteikumos". Ja jau viņiem patīk, ka tāda slava iet apkārt par viņiem, lai tādā garā arī turpina. Es jūtos vainīga tikai pie tā, ka pamanīju pēc daudziem mēnešiem par šo krāpšanu. Jau no š.g. marta mēneša ņem sev naudu neparko. Nu vismaz tas būs beidzies! Ja Stockholmhealth vēlas šo sūdzību atzīmēt kā atrisinātu, tad tikai tādā gadījumā, ja tiks atgriezta nauda!

StockholmDiet.com 07.10.2016

Labdien vēlreiz!

Kā jau iepriekš minējām programma Stockholmhealth.com ir orientēta un augstas kvalitātes klientu servisu, tāpēc aicinām Jūs sazināties ar mūsu pārstāvjiem, lai saņemtu naudas atmaksu par laiku, kurā sastādītos uztura plānus neizmantojāt.
Lūdzu, sazinieties ar mums lietotāju čatā (pieejams Jūsu profilā), rakstot uz e-pasta adresi [slēpt]@stockholmhealth.com vai zvanot pa tālruni 00371 20023472.
Paldies!

Kārtējais skandināvu krāpnieku kartelis, līdzīgs somu IMP Baltija OY. Kamēr pie mums ļautiņi neiemācīsies IZLASĪT līguma pilnu tekstu, nevis tikai reklāmas saukļus un aģentu solījumus, šādi parazīti turpinās kāst jūsu sūri, grūti pelnīto naudiņu.

S sana_melani 10.10.2016

jāmācās lasīt! Tas, ka nospiež "apstiprināt", nemaz neizlasot, ko apstiprina, nedod tiesības saukt firmu par krāpniekiem. Varbūt viltīgi, bet ne krāpnieki, jo rīkojās pēc iepriekš atrunātiem noteikumiem.
Es lasīju, ko apstiprināju, diētu ievēroju un tagad nav jāpukst!
Domājam ar galvu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes