www.sudzibas.lv SMS Credit NElaipna operatore

SMS Credit - NElaipna operatore

Šodien zvaniju uz smscredit , gribēju pagarināt par 3 dienām atmaksas datumu , jo man ir katru mēnesi sagatavots grafiks pēc kura vados, bet nu ir tā sanācis, ka man nav iespēja šodien atmaksāt , tapēc lūdzu pagarināt, bet tur operatore ļoti'' laipnā balsī'' man saka cik ilgi es tā taisoties darīt, ka tā nevar darīt ,jo es jau tā iepriekšejā mēnesī esmu darijusi, uz ko es atbildēju ,ka ļoti atvainojos,ka tā ir iznācis (nepaaugstinātā tonī) ka nākammēnes nu pacentīšos laikā apmaksāt vai lai izmaina to atmaksas datumu , viņa man atbildēja, a kā tu taisies to darīt, ja tu tagad to nevari izdarīt kas būs savādāks nākamajam mēnesim un nē, izmainīt datumu nevar , tu taču pati pateici kurā datumā varēsi apmaksāt, es biju tik dusmīga, kas tā pa nelaipno operatori, lidz šim nav bijušas problēmas, pēc šī, es vairs neko par šo kompāniju nevēlos dzirdēt , nelaipnā operatore lien kur viņai nevajag. Fuj, cerams tādas ilgi nestrādās, tādām nav vietas tur, noteikti sūdzēšos tālaāk , jo kā jau tur saka, ka visas sarunas ir ierakstītas, noskaidrot tālāk nebūs problēmas.

Komentāri (15)

D daigula 11.09.2013

Kas par problēmām, atmaksāt pirms noteiktā datuma savu maksājumu pēc grafika, datums, kuru pati noteici, tas ir pēdējais datums, tu jau vari maksāt atrāk?

adiabo 11.09.2013

Kāds grafiks, tu pārmaksāsi tiem krāpniekiem vairrākkārtīgi, atceries neatmaksāto % summa var sasniegt pamatkapitāla summu, tātad tu maksā un ja nedod Dievs nokavē nedaudz, viņi ir tiesīgi atkal audzēt % līdz pamatsummas apmēriem. Pameklē informāciju par biedrību "Baltais Bruņinieks" domnāju tavs gadījums ir tieši tāda tipa ar kādiem viņi strādā. Nevajag aizmirst ka ātrie kredīti visi kā viens pārkāpj likumu, bet no tevis viņi prasa likuma ievērošanu.

Nandia 11.09.2013

Pag, pag.. smscredit vainīgs pie tā, ka nespēj kontrolēt savas finanses??? Ja ņem aizņēmumu - reāli izvērte vai maz varēsi atdot un vai konkrētā laikā!!! Kas šeit ir nezskaidrs???
Tev kas nogāja greizi ar finansēm, tad domā ko un kā darīt, lai veiktu nepieciešamās iemaksas laicīgi. Nu nevar tak katru mēnesi mainīt tudi-sjudi tos darumus. Ir jābūt kārtībai un disciplīnai no klienta puses. Nevienam ar tevi nav jāčunčinās kā ar mazu bērnu, jo ja ņem no kāda naudu, tad zini to arī atdot un laikus.

S sirdspukjiite 11.09.2013

es tikai palūdzu vai nevar uz nedēļu uz priekšu izmainīt atmaksas datumu, jo nu esmu sapratusi, ka varu atdot tikai nedēļu vēlāk katru mēnesi neviss piemēram tajā 10 datumā. Uz šo visu bija atcirtiens - nē!!! nu es neticu, ka nevar to visu uz nedēļu pārlikt .. viņa man sāka uzreiz kko brukt virsū kā es zinot vai es varēšu nākammēnes tajā 17 atdot, bāc, kāda viņai daļa, ja teicu, ka varēšu tad varu kko izprašņā un lien kur nevajag.
atmaksāšu un nevienam neiesaku ar viņiem saistīties, tā ir tīrākā krāpšanās, ja padomā cik es esmu pārmaksājusi, tad tā ir 3 kārtīga summa, viņi uzpelnās un nekādas pretīmnākšanas cilvēkiem nav, procenti tik aug un aug, tik pameiģini nokavēt. Pilnīgi piekrītu adiabo.

Likumsargs 11.09.2013

Mūsu problēma ir tā, ka ņemot naudu šajos ātrajos kredītos, mēs nelasam līgumu, bet automātiski ieliekam ķeksīšus, ka esam iepazinušies un tad kad noiet kaut kas greizi, tad sākam vainot visu, jo redziet sevi atzīt par muļķi kaut kā negribās!

Sirdspuķītei:
SMS Credit jau tā ir nācis Jums pretī un sastādījis Jums maksājumu grafiku, lai gan viņu kredītlīguma noteikumi to neparedz. Turklāt es zinu, ka sastādot atmaksas grafiku, SMS Credit jautā kādā datumā un kādu summu varēsiet maksāt. Tātad Jūs nosakat kādu summu un kādā datumā Jūs maksāsiet.
Vēl, ja Jūs uzmanīgi būtu palasījusi līgumu, tad zinātu, ka kavēt bez sankcijām var līdz 5 dienām. Tātad, ja jums maksājuma datums ir 10, tad maksājot 15, pret Jums nekādu sankciju nebūs. Kur ir problēma?
Nevajag vainot cilvēku, kas ar Jums runā, jo šis cilvēks dara tikai savu darbu un neko vairāk.
Finašu sektorā visu dara datorprogramma un parasts klientu apkalpošanas speciālists var Jums nākt pretī tik tālu, cik viņam ļauj to darīt datorprogramma, nav viņas spēkos kaut ko izmainīt savādāk. Turklāt datorprogrammā nevar paredzēt visas dzīves situācijas.

Nobeigumā gribu pateikt, ka SMS Credit ir vieno no tām kompānijām, kas ir ļoooti lojālas pret saviem klientiem.
Es negribu nevienu ne aizstāvēt, ne nosodīt, es izteicu tikai savas domas. Turklāt man nav kredītu nevienā no šādām kompānijām!

S sirdspukjiite 11.09.2013

Problēma bija tur, ka es operatorei pateicu, ka apmaksašu pēc 3 dienām viņa man teica, vai nu šodien vai galējība rīt, par kādām 5 dienām iet runa? Tādā gadījumā viņa pati nezin noteikumus, ja nevarēja pateikt, ka jums ir 5 dienas kuru laikā var samaksāt bez sankcijām. Un, kas viņai ļauj man teiksim brukt virsū ar jāutājumu un kas mainīsies citā mēnesī, kā es tad samaksāšu, droši ka nekas.
Un kā vēl paredz, pēc noteikta pagarināšanas laika ir iespēja izveidot grafiku, ja tādas iespējas nebūtu, diezvai man kāds uzprasītos un piedāvātu to atmaksas grafiku, tā kā par kādu pretīmnākšanu iet runa, viņi pilda savu darbu, pēc noteikta pagarināšanas laika, kad ir jau summa iekrāta dubultā tiek piedāvāts grafiks un viss.
Nu ja tā būtu tik laba kompānija, diezvai cilvēki izteiktu savus ne tik labos viedokļus par šo kompāniju visumā.

Nandia 11.09.2013

Nez kāpēc sūdzas tie, kas paši nav spējuši iedziļināties noteikumos un korektāk izskatījuši savas atmaksas iespējas.
Pamēģini aiziet uz banku un pēc tam bankai sākt riet pretī, ka princese nevar tagad un maksās vēlāk un nav ko uzdot stulbus jautājumus, jo atmaksās tad kad pati varēs. Kāpēc tad neņem bankā? Tāpēc, ka trie kredīti ir vieglāk paņemami? Nu jā! Bet kapēc domā, ka atdošana pēc taviem ieskatiem varbūt ķep ļep? Kā paņēmi naudu, tā arī saproti, ka viņiem IR taisnība, jo tu ņēmi aizdevumu vadoties pēc VISIEM NOTEIKUMIEM!

M miegapele 11.09.2013

Tev ir atmaksas grafiks!!! Tā jau ir lielākā pretimnākšana! Pirms vēl laba laika tādas iespējas nebija, kod kaut pirkstos, pēc 30 dienām jāatdod un procenti auga kā sēnes pēc lietus, pa padsmit latiem dienā, turklāt atmaksājot daļu summas, vispirms sedzās procenti, pēc tam pamatsumma, kas nozīmē, ka kredītu principā neatmaksā. Ja iegrābies uz naudas summu kā piemēram 400ls, tad, ja nevarēja atdot visu uzreiz, ap 40ls pagarināšana uz 30 dienām + kaut vienu latu klāt, kas iet nost no kredīta! Un kā jau te teica - izvērtē savas iespējas atdot, pirms paņem kredītu. Ja nevari atdot laikā - tava problēma un rēķinies ar soda procentiem, kas būs jāatmaksā. Tā kā, muti ciet un maksā savus parādus, neviens tev te pakaļ neskraidīs un nelūgsies to naudu. Kas attiecas uz attieksmi - šie jēri, kas raksta sūdzības, vienmēr paši 100% ir laipnākie cilvēki pasaulē.. Protams, pēdiņās. Un goda vārds, pat ja klients ne pie kā nav vainīgs, es tur klausoties pīkstēšanu no katra otrā klienta par to, ka man nav naudiņas un es samaksāšu pēc n dienām, tikai nelieciet man procentus, katru otro arī pasūtītu dirst.

adiabo 12.09.2013

Starp citu kāda tev ir alga, pilnīgi iespējams ka tie krāpnieki neizvērtēja tavu maksatspēju, kaut gan tas ir viņu pienākums likuma priekšā. Ja tev kredītu izsniedza ar pārkāpumiem, tad tie krāpnieki var aizmirst par procentiem, ja neko nedarīsi viņi tev tik audzēs procentus un iekasēs naudu.

Nandia 12.09.2013

Adiabo - vai tev maz ir sajēga, ko nozīmē krāpnieki?!?!? Jūs ko cilvēki, kas aizņemas naudu nedomājot ar galvu un neizvērtējat savas atdošanas spējas esat mucā auguši, vai?!?! Kādi vēl krāpnieki?!? Visām šim procentu lietām ir viens skaidrs izskaidrojums - pirms ņem naudu izzini visus plusus un mīnusus, procentus un izpēti kāda būs situācija, ja nevarēsi atdot laikus naudu. Tas ir uz klienta sirdsapziņas!!! Viņš kredītus, da jebkur, ņem uz savu atbildību!!!
Krāpnieki?!? Krāpnieki ir tie, kas ņem kredītus uz duračku un pat neaizdomājas, ka to arī vajadzēs atdot un tik grābj un grābj, pēc tam kauc kā nelabie, jo redz viņus noliek fakta priekšā un saka, ka nauda ir jāatdod un pie tam ar procentiem. Tas ir tikai normāli. Kredītiestāde nav nekāds brālis vai māsa, kas pagaidīs vai procentus neliks - pirms ņem naudu IZLASI NOTEIKUMUS un nebūs tev kāds jāvaino savā muļķībā.
Sakiet paldies, ka jums vēl grafikus liek un nāk pretī kaut tā, jo pēc būtības viņiem nebūtu ar jums jāauklējas.
+++ par rupju apkalpošanu parasti sūdzas tieši apbižoti klienti, kas sarunas laikā nav izkaucuši sev vēlamo rezultātu, bet kā jau minēja kāds no komentētājiem - operators nav Dievs un nevar mainīt visu ko vēlies. Viņam nav tādas pieejas. Ak, jā - savārot sev ziepes vienmēr tak gribas nomelnot un padarīt vainīgu citu, bet padomā - nebūtu ņēmusi šo kredītu, nebūtu tev problēmu. Būtu precīzāk izpētījusi atdošanas iespējas - nebūtu tev problēmu.

adiabo 13.09.2013

Jā man ir sajēgas kas ir krāpnieki, krāpnieki ir ātrie kredīti, 201 un 211 KLP. saproti maksātspēju ir jāizvērtē kreditoram, evis kredītņēmējam, tas ir kreditora darbs, un to viņam nosaka likums http://www.ptac.gov.lv/upload/2008_word_dok/jautajums_34.pdf bet viņi jau to nedara kredītoram ir jāskatās tā lai pēc kredīta atgriešanas kredītņēmējam paliktu vismaz minimālais mēneša iztikas minimums. Tikai tiesīgi noslēgts līgums liek tev pildīt solito Civillikuma" 1587. pants. Un tā ir tikai maza daļa no šiem pārkapumiem. Runājot par kredītvēsturi, ja tu ņemsi ātros kredītus, tad tev ir liela iespēja ka banka tev neiedos kredītu.
Lūk vēl ir piemērs http://www.tvnet.lv/zinas/tava_balss/466575-es_panacu_ka_700_latu_vieta_jaatdod_tikai_350_latu_parads

es netaisos te strīdeties, es pats esmu bijis problēmas ar šiem krāpniekiem, un es viņiem biju izteicis piedāvājumu, vai nu restitucija vai nu tiesa, viņu tonis uzreiz mainījās jo zin ka tiesā viņiem neies labi. Pie tam smskredīts vismaz pirms gada neiepazīstināja ar būtiskām līgua astāvdaļām, līguma pielikumu atsūtīja pēc naudas izsniegšanas, un šajā līguma pielikumā bija GPL, tici netici, kas vēlās variu privatajā aizsūtīt sā līguma screenu, 77 000% GPL, tagad viņi vairs tādas kļudas nedara, GPL ligumā nav lielāks par 200-300%, bet agrāk darīja tomēr, iedomājies tu esi tiesnese, un tagad redzi 77 000% GPL, kā skatīsies uz to. Tāpēc vēlreiz saku viņi ir krāpnieki, un krāpniekiem ir jāsēž.

B Budziene 13.09.2013

Nuuuu, es teikšu, ka man pagaidām ar SMScredit problēmu nav bijis. Un piekrītu augstākminētajam- man arī atļāva samaksāt visu summu 5 dienu laikā, kad piezvanīju un aprunājos par tādu iespēju. Nebija nekādi sodi, nekādas sankcijas. Vajadzēja sakontaktēt tieši ar norēķinu daļu.

L LiRu 13.09.2013

adiabo uzstāj, ka "Tikai tiesīgi noslēgts līgums liek tev pildīt solito Civillikuma" 1587. pants." Un netiesīgi noslēgts līgums naudu paņemt netraucē???

Neizsniedzu kredītus, sniedzu pakalpojumus. Un pirms daudziem gadiem parakstījos arī uz pēcmaksu pēc pakalpojuma saņemšanas. Tagad šādas iespējas maniem klientiem vairs nav. Jo, iedomājieties, es kā pēdējā muļķe koncentrējos uz pakalpojuma sniegšanu nevis niansēm līgumā.

Un tagad, kad pakalpojums mēnesi vai vairāk ir izmantots, izrādās, ka līgumā, kuru klients izlasīja, parakstīja un piekrita, ir drukas kļūda, kā rezultātā līgums neatbilst visām prasībām un klients paziņo, ka nemaksās. Šitos nemaksātājus vajag salikt rindiņā pie sienas un apšaut, piedodiet.

It īpaši tādus kā adiabo, kas, acīmredzami, kredītus ņem, jau zinādams, ka neatmaksās, un jau izdomājis shēmu, kā neatmaksāt. Un droši vien tāpat dara visur citur, ja vien atrod kādu muļķi, kas ir ar mieru iedot preci/pakalpojumu/naudu uz pēcapmaksu. Ja tiesām būtu puslīdz vairāk resursu, šādus ņēmējus - zinošus, ka atmaksāt neplāno - vajadzētu pašus tiesāt par ļaunprātīgu krāpšanu un aizdevēja uzticības izmantošanu.

Kredītdevēju bizness ir balstīts uz procentiem. Viņi iedod Tev savu naudu lietošanā un grib saņemt viņu atpakaļ, kā arī saņemt samaksu par savas naudas izmantošanu. Punkts. Tā nav labdarības iestāde. Un procenti par pašu aizdevumu nav nemaz tik nenormāli. Visi soda procenti un pagarināšanas maksas vispār stājas spēkā tikai tad, ja Tu jau nepildi savas saistības un neatdod aizdevumu līgumā noteiktajā termiņā. Un ir tikai LOĢISKI, ka šie procenti ir milzīgi. Ja tādu nebūtu, viņi savu naudu atpakaļ droši vien tā arī nekad neredzētu.

adiabo 19.09.2013

"adiabo uzstāj, ka "Tikai tiesīgi noslēgts līgums liek tev pildīt solito Civillikuma" 1587. pants." Un netiesīgi noslēgts līgums naudu paņemt netraucē???"

Es neuzstāju, es nocitēju likumu, kāda runa var būt par kreditoru prasību likumību, ja paša kredīta izsniegšanas brīdī tiek pārkāpts likums. Kredītņēmēja pienākums nav izvērtēt maksātspēju, kredītņēmejs vispār ir lohs kuram nav nekādas sajēgas par likumiem - parasts patērētājs, no kura neviens arī neprasa zināšanas šajā sfērā, izvērtēt riskus un pieturēties pie likuma ir kreditora pienākums, kurš arī algo tam darbam sertificētus spečus. Bet ja neskatoties uz to viņi izsniedz kredītu 4 reiz lielāku nekā kredītņēmēja reālā maksātspēja, tad kāds ir šī krāpnieka-kreditora mērķis? Augļošana ir ar likumu aizliegta. Ko teiksi par PTAC atzinumu? http://financenet.tvnet.lv/zinas/474556-atro_kreditu_firmu_soda_par_klientu_maksatspejas_neizvertesanu arī droši vien PTAC darbibieki ir lohi, kas paņēma kredīt6us un shēmo tagad kā neatdot.

"It īpaši tādus kā adiabo, kas, acīmredzami, kredītus ņem, jau zinādams, ka neatmaksās, un jau izdomājis shēmu, kā neatmaksāt. "
Kas tu tāds esi lai te spriestu ko katrs dara un kāda nolūka pēc, labāk aizver pāksti un ej mācītiea, un nevajag savas fantazijas pasniegt par realitāti, ok? Ļoti gļēvs paņēmiens, tā vietā lai apspriestu tēmu pēc būtības, tu sāc apspriest oponentu, neko nezinot par viņu, izvirzi visādas tēzes pēc principā kā gribētos tev lai būtu, tad lūk tas ir gļēvi un neproduktīvi. Un man itas nekā neziskar, pilnīgi, pilnīģi, tāpēc vari atmest šos trulos mēģinājumus piesiet oponentam savas iedomu īpašibas.
Ja tev ir vienalga ka visā LR teretorijā tiek pārkāpts krimināllikumu, tas ir viens, bet kad viņus sāc aizstāvēt, tad tas liek sākt šaubīties par tavām prāta spējām, padomā velreiz ko tu aiztāvi, domāju ka tu raksti muļķības tikai dēļ pilnīgu zināšanu trūkuma par tēmu.

"Un tagad, kad pakalpojums mēnesi vai vairāk ir izmantots, izrādās, ka līgumā, kuru klients izlasīja, parakstīja un piekrita, ir drukas kļūda, kā rezultātā līgums neatbilst visām prasībām un klients paziņo, ka nemaksās. Šitos nemaksātājus vajag salikt rindiņā pie sienas un apšaut, piedodiet."

Tu tik tiešām domā ka lieta ir par drukas kļūdu, nevis par reāliem likumu un kredīta izsniegšanas normu pārkāpumiem? Ja tā tad man tevis ir bezgalīgi žēl, un turpināt diskusiju es ar tevi nevēlos, protams cik nu diskusija no avas puses ir iespējama. Ja tu ko nesaprati, m tad vari mēģināt laipni uzprasīt un ja man būs laiks tad es tev atbildēšu.

adiabo 22.09.2013

"Ja tiesām būtu puslīdz vairāk resursu, šādus ņēmējus - zinošus, ka atmaksāt neplāno - vajadzētu pašus tiesāt par ļaunprātīgu krāpšanu un aizdevēja uzticības izmantošanu."
gandrīz palaidu garām šo domu graudu, nekad likumus nēsi mēginājusi lasīt? Piemēram 210 KLP? Ja vien krāpnieki un noziedznieki - ātrie kredīti paši būtu ievērojuši likumu, tad viņiem būtu cerība izmantot šo likumu, bet tā kā noziedznieki deva naudu pārkāpjot visas normas un likumus, un pat neprasija norādīt ienākumus(piemēram neoficiālos) tad viņi lido virs Parīzes kā finiera gabals.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes