24k Skaistuma Centrs - kosmētika

No skaistuma centra 24K man piezvanīja ar piedāvājumu veikt bezmakasas sejas kopšanas procedūru. Piekritu, bet jau iekšēji noskaņojos, ka gan jau reklamēs kādu produktu. Mani sagaidīja jauna meitene, laipni piesakot sevi kā kosmetologs. Lai kļūtu par kosmetologu jābūt medicīniski izglītībai, aiz intereses pajautāju, izrādās meitenei nav medicīniskā izglītība. Tātad viņa nav kosmetologs. Procedūras turpinājumā, firmas darbiniece stāstīja par produktu un sejas kopšanu, skatoties iepriekš sagatavotā standarta tekstā. Kad uzdevu jautājumu, atbildēt nevārēja (jo tas taču uz lapas nebija rakstīts). Tad man pus sejai veica ieplānoto procedūru, teica, ka uzlabojumi jau tagad redzami, salīdzinot ar nenosmērēto pusi. Pati gan neko tādu nemanīju. Saprotu, ka no vienas reizes jau nevar rezultātu gaidīt. Tālāk sekoja vizīte pie ārsta, kura pārbaudīja manas ādas stāvokli ar dažādiem aparātiem, secināja, ka āda man ir ŠAUSMĪGA, mana kosmetoloģe nekompetenta,galīgi mani par mērkaķi pataisījusi. Protams, ja vēlos dzīvot, tad tikai mani glābt var zelta brīnumlīdzeklis! Kad sākām runāt par cenu, tika pieaicināta ekonomiste (it kā). Cena 2400 eiro. Plaši stāstīja kā izdevīgi sadalīt maksājumu. Tas jau nebūtu nekas, bet tā saucamā ekonomiste niknā tonī paziņoja, ka izskatos ar tādu ādu briesmīgi, ja sevi cienu, tad obligāti jāpērk līdzeklis kā vienīgo glābiņu. kad teicu, ka tik lieliem izdevumiem jāapspriežās ar ģimeni, tad ekonomiste nikni man pateica, ka man tas vecums garām, kad jāprasa mammai atļauja. Vai tiešām es sevi necienot, jo man ir TĀĀĀĀDA sejas āda. Izejot aizcirta durvis. Sajūta bija briesmīga, ja es vēlētos šo produktu iegādāties, tad pēc šīs sarunas vēlme pāriet. Gaidot liftu dzirdēju, kā tā saucamā kosmetoloģe kolēģei izsmejoši paziņoja, ka šitai nauda neesot. 90 minūtēs saņēmu lielu devu pazemojumus. JA ESIET IZSLĀPUŠI PĒC PAZEMOJUMIEM, TAD NOTEIKTI PIERAKSTIETIES uz sejas vai matu kopšanu.

D

Komentāri (103)

S SO! 06.02.2015

ŠODIEN Man pazvanīja no šī skaistuma centra ziņojot, ka esmu laimējusi skaistuma procedūru aizpildot vai iepērkoties kādā no veikaliem...viņi sadarbojas ar Alfa un GC tirdzniecības centriem, kā arī ar Drogas. Neko neesmu pildījusi, lai piedalītos vai manījusi, ka šie minētie veikali atklāti paši būtu ar reklāmas palīdzību ziņojuši par tādu loteriju. Aizdomas, ka starp šīm iestādēm nav nekāda savstarpēja sadarbība. Mulsināja tādi jautājumi kā vai esat pilngadīga un vai ietilpstat 25-35 gadu vecuma kategorijā. Ja nē, tad laimests nepienākas. Zvans tika pārtraukts no viņu puses uzreiz ! Un no kurienes viņi ir ieguvuši manu telefona numuru? Firmas pārstāves telefona nr. - 26951578!
Lasot salona attaisnojošos komentārus, varu secināt, ka viņiem nav pamatota attaisnojuma par savu darbinieku rīcību, ko paši diktē viņiem. Un netiks arī sodīti par to! Vai sūdzības.lv var nodrošināt garantētu atbalstu, lai mainītu, par ko nemitīgi sūdzamies?

S SO! 06.02.2015

ŠODIEN Man pazvanīja no šī skaistuma centra ziņojot, ka esmu laimējusi skaistuma procedūru aizpildot vai iepērkoties kādā no veikaliem...viņi sadarbojas ar Alfa un GC tirdzniecības centriem, kā arī ar Drogas. Neko neesmu pildījusi, lai piedalītos vai manījusi, ka šie minētie veikali atklāti paši būtu ar reklāmas palīdzību ziņojuši par tādu loteriju. Aizdomas, ka starp šīm iestādēm nav nekāda savstarpēja sadarbība. Mulsināja tādi jautājumi kā vai esat pilngadīga un vai ietilpstat 25-35 gadu vecuma kategorijā. Ja nē, tad laimests nepienākas. Zvans tika pārtraukts no viņu puses uzreiz ! Un no kurienes viņi ir ieguvuši manu telefona numuru? Firmas pārstāves telefona nr. - 26951578!
Lasot salona attaisnojošos komentārus, varu secināt, ka viņiem nav pamatota attaisnojuma par savu darbinieku rīcību, ko paši diktē viņiem. Un netiks arī sodīti par to! Vai sūdzības.lv var nodrošināt garantētu atbalstu, lai mainītu, par ko nemitīgi sūdzamies?

M m234s 06.02.2015

Man arī tikko zvanīja DANIELS no šī paša burvīgā centra. Jau diez gan aizdomīgi likās tas, ka esmu vinnējusi loterijā, jo parasti nemēdzu savus datus uzrādīt loterijās, bet nu okey, varbūt izkrita no galvas :D

Beeeet pēc tam, kad palasīju atsauksmes par šo brīnišķīgo skaistuma salonu, sapratu kur tas suns aprakts.

Daniela telefona numurs +371 25141259 un +371 25141260
Kad sāku jautāt kas tā par loteriju, kurā esmu vinnējusi un kur par šo loteriju var izlasīt, nebija nekādas loģiskas atbildes.

V Vita Šterna 10.02.2015

Emu vīlusies šajā firmā.Protams ir arī mana vaina, bet personāls nedrīkst izmantot klienta apmulsuma un vājuma brīžus.Kā var piespiest kaut ko darīt?

V Vita Šterna 10.02.2015

KĀ VAR KŖĀPT CILVĒKUS.BIJU UZ MATU KOPŠANAS PROCEDŪRU.PAR TĀLĀKO PLIKI SOLĪJUMI-ZVANĪŠANA, SEMINĀRS UZ KURU ATSĪTŪJA SMS, BET VAIRĀK ARĪ NEZVANĪJA. VITA.

H Haizivis 13.02.2015

Меня записала знакомая на процедуру для головы. Звонили несколько раз с салона согласовали время моего прихода к ним. В день процедуры мне позвонили, чтобы я потвердила время своего прихода. Я потвердила, что буду обязательно. Отпросилась с работы, вижу, что на 10 минут опаздываю, позвонила в салон и предупредила их об этом. Когда я пришла, мне предложили раздеться, записали мой персональный код(я думала для отчета) и попросили подождать. Через 10 минут подошла девушка и сказала, что мастер не пришла и они могут записать меня на другой день. Я спросила, почему они не предупредили меня, когда звонили утром и когда я им перезванивала, но внятного ответа я не получила. В итоге испорченное настроение и жуткий осадок, что тебя просто обманули. И до сих пор не поняла, зачем им мой персональный код, если я от них не получила никаких услуг. Я просила их больше не звонить и не предлагать свои услуги. Какое же было у меня удивление, когда через 3 месяца они позвонили и ссылаясь на мою знакомую предложили мне свои услуги. От таких салонов надо держаться подальше.

D dragons 18.02.2015

Es arī biju šajā ebreju kantorī - viss atbilst izteiktajām sūdzībām, biju pārsteigta par šo milzīgo nekaunību, kas izrādās tiek veltīta mūsu sievietēm tik ilgu laiku!
Ja man būtu lieki 2400 eur, par kuriem viņi gribēja man iesmērēt savu nekvalitatīvo produkciju un neprofesionālo apkalpošanu, es tos iztērētu, lai iesūdzētu tiesā par cieņas un goda aizskaršanu!
Apkalpojošā personāla dāmas, domājams ir narkomānes, kas strādā par devu, jo citus iemeslus, kā dēļ viņas ir tik zemu kritušas, es nevaru iedomāties.

S seila14 21.02.2015

Sveikas Dāmas! Esmu tikko pārbraukusi mājās no šī salona 24k un noskaņojums man ir draņķīgs, diena sačakarēta un nauda pa ceļu izmesta. To laiku, ko pavadīju tur, būtu izmantojusi savādāk, vismaz kopā ar ģimeni atpūtusies, nevis klausījusies pa desmit reizēm kā man ir paveicies ka esmu tur tikusi un par to, ka man steidzami nepieciešama atveseļošanās un par mežonīgajām cenām, kas jāmaksā. Sākās ar to, ka ierados saucamajā salonā uz savu matu procedūru. Mani pasauca jauna meitene un gājām iekšā, lai sāktu veikt manu solīto matu atveseļošanas procedūru. Pirmais jau ka apsēdos krēslā, man pateica ka es varu būt laimīga un ka ļoti paveicies ar draudzeni, kas mani uz to ir pieteikusi, jo šī procedūra, ko man šodien tā kā veiks, parasti maksā 170.- Eur. Nākošais jau bij tas, ka viņa man sāka zīmēt shēmu un stāstīt cik nepieciešams man tas viss esot, jo man ir bojāta galvas āda un mati. Lētākais bij 2400.- un tad jau bij vēl dārgāk. Piedāvāja to visu ņemt uz līzingu un maksājumu sadalīt uz gadu. To izstāstot, mani aizveda pie galvas ādas un matu speciālista, kas skatījās no augšas uz leju un vienvārdsakot sāka bāzt batonus ausīs, stāstot, ka drīz palikšu bez matiem, ja nerīkošos un neārstēšu viņu salonā savus matus. Pēc tā gājām atpakaļ un man izmazgāja ar šampūnu divas reizes matus un iesmērēja balzamu. Nu ko, nodomāju ka beidzot viss sāksies un varēšu izbaudīt un relaksēties, kā man to solīja pa telefonu. Jaunā meitene, saucamā friziere, paņēma kaut kādu mazu vibrējošu aparātiņu un pāris reizes izlaida caur matiem, ķipa lāzer masāža tā bija. :D Tad nu sāka žāvēt, iepūta man matos līdzekli, kas aizsargā pret karstumu un žāvēja man matus. Pus galvu man izžāvēja un tad sāka uzdot jautājumus, kas man patīk no produktiem viss vairāk, kā es novērtēju viņas darbu, cik daudz naudas iztērēju saviem matiem pa mēnesi utt. Pēc tā visa, viņa aizskrēja pakaļ finanšu konsultantam. Tad nu dabūju iet uz citu nodalītu telpu un finanšu konsultants sāka stāstīt to pašu, ko man izstāstīja jau ienākot iekšā un apsēžoties krēslā. Es teicu ka man jākonsultējas vispirms ar vīru un tikai tad varu dot viņiem atbildi konkrētu. Viņas man uzreiz saka, ka man lēmums jāpieņem nekavējoties, neizejot ārā no viņu viesmīlīgajām telpām un atbilde uzreiz jādod. Es vēl paliku pie tā, ka vispirms runāšu ar vīru. Tad nu mani ar pusi slapjiem, pusi sausiem matiem uzveda augšā uz 6 stāvu, lai parādītu kur veic visas ārstnieciskās procedūras, es ieraudzīju tikai durvis... vienas tumšas durvis, otras tumšas durvis un trešās tumšās durvis. Nu neko, pasmaidīju un nodomāju, ka laikam tādas durvis vēl nebiju redzējusi. :D Nogājām lejā un mana friziere saka lai ņemu telefonu un zvanu vīram tagad. Es protams pajautāju vai varam beigt procedūras vispirms? Jā protams, viņa piekrita un visu laiku runāja par to, ka es pēc tam no salona iziešu ļoti skaista ārā un varbūt pat vīrs aizvedīs mani kaut kur atpūsties uzreiz pēc tam. Rezultātā bij tā, ka man izžāvēja matus, pirmais jau tas, ka tā meitene nemācēja žāvēt un fēnot, otrs, man visi mati bij pieplacināti pie galvas un trešais, viņa nemācēja man saveidot priekšējos matus, saucamo čolku un kad viņa pati redzēja ka viņai nesanāk, tad pacēla man matus nost no pieres un teica ka man ļoti labi izskatās arī ka nav mati virsū uz pieri. Viss, ar to visa mana dārgā un krutā procedūra beidzās. Mans vīrs jau bija uznācis augšā un vēroja caur stiklu, kā mani, , uzprišina, , . Ieraugot manu otro pusīti, friziere uzreiz mani sūtīja ārā runāt ar vīru un mantas nedeva, teica lai pastāv, jo mums vēl anketa būs jāaizpilda. Izgāju pie sava vīra un sāku stāstīt kas šis pa salonu un lai neklausa ko viņas stāsta, protams viņš sēdēja un smaidīja, jo saprata kas tur notiek. Kamēr es pāris vārdus izteicos vīram, mums pieskrēja klāt friziere ar visu finanšu konsultantu, neļaujot pat parunāties, tad gan man sanāca dusmas un es pateicu ka vēlos ar savu vīru parunāt divatā vispirms, bez viņu klātbūtnes. Pēc mūsu sarunas, mēs piecēlāmies un vīrs pateica ka mēs braucam prom un nepiekrītam nekam. Ieejot pakaļ somai, man friziere pajautāja: "Jums laikam vīrs neļāva ja?" Protams es smaidot atbildēju, ka tas vairāk bij mans lēmums ne vīra, jo esmu vīlusies tajā visā, ka solīts tika daudz vairāk un reāli nekas netika izdarīts. Tad gan meitene palika nopietna. Bet ja godīgi, tad nu bij jākaunās par to, ko viņas dara. Viena vienīga batonu bāšana ausīs un cilvēku apčakarēšana. Kamēr es tur atrados, cilvēki nāca viens pēc otra un visas sievietes izskatījās trūcīgas un no lauku rajoniem. Man žēl to sieviešu, kas nemāk atteikt un parakstās uz viņu uzmācību un nekaunību. Iekāpjot mašīnā, mans vīrs pateica, ka es no rīta izskatījos smukāk, nekā pēc krutā salona apmeklējuma. Esmu cilvēks kas seko sev līdz un uztur savu ārieni sakoptu, bet nu pēc šī te visa, jutos un izskatījos briesmīgi.

D delirious24 02.03.2015

я там работала, кантора действительно ужасная! НИКТО КИКОГДА ТУДА НЕ ХОДИТЕ! ДЕВОЧЕК НАБИРАЮТ С УЛИЦ, КОТОРЫЕ ВООБЩЕ НИКОГДА НЕ РАБОТАЛИ С КОСМЕТИКОЙ И ЗНАТЬ НЕ ЗНАЮТ КАК С НЕЙ РАБОТАТЬ! нас обучали 5 дней как вешать лапшу на уши женщинам, как их обрабатывать, чтоб они купили эту косметику, говорили нам, чтоб мы врали, что работаем там уже год и проходили курсы в разных странах! а это все ложь! вначале не казалось все таким ужасным, тем более вначале коллектив был милый.. НО! мне Хватило поработать там 2 дня, и я бегом от туда убежала... обещали золотые горы, на самом деле там копейки платят! мне просто было жалко всех этих женщин, которым надо было вешать на уши лапшу.. и нас это просто заставляли делать! отношение к нам было ужасное, как к рабам, а не к людям! даже времени на обед не было и телефон отбирали на всю смену! и унижали нас... поэтому там обычно и не хватало мастеров, тк все от туда просто убегали проработав там всего один день! много плохого могу сказать про это место, а хорошего, к сожалению, ничего!!!
НЕ ТЕРЯЙТЕ СВОЕ ВРЕМЯ ЗРЯ НА ПРОЦЕДУРЫ! ЭТО ВСЕ ЛОЖЬ И РАЗВОД!!!
И, ДЕВОЧКИ, НИКОГДА НЕ ИДИТЕ ТУДА РАБОТАТЬ!!!

2 24k 02.03.2015

delirious24

Спасибо, за ваше время уделенное 24 К.
Хотели бы уточнить, как вы поняли, что у нас платят мало, проработав всего 2 дня? В данный момент, некоторые наши работники ездили отдыхать в Тайланд.
По поводу вашей жалобы об обедах, вам стоило обратиться к руководству, ведь в салоне устроена кухня, для работников, где вы можете отдохнуть и спокойно пообедать.
Хотелось бы уточнить по поводу унижений персонала? В чем вы это видели? Извините, но мы уважаем своих работников и такое поведение недопустимо с нашей стороны.
Вы очень настойчивы в жалобах на этом сайте, тем не менее вам не хватило настойчивости выполнять работу больше 2 дней.
В любом случае, спасибо вам, за ваше мнение.

P panda299 09.03.2015

Es tur biju, bija ļoti iteresanti un jautri, protams, ka brīžiem tik nogurdinoši klausīties, tās mulķības, ko tev cenšas ieskaidrot...pati procedŗa nebija nekas īpašs, un, tas itkā ārtsts, kas taisa ādas diagostiku pilnīgs sviests, seja pēc tam bija visa saķepusi ar kautkādiem zelta putekļiem, es ar smaidu uz to visu noskatījos:DD

Būtu vismaz savām itkā kosmetoloģēm samacījuši normālus teikumus, ko teikt u atbildēt, pats galvenais, ka pēc tam viņi prasa, lai iedot 20 kontaktus:D
Protams, ja negrib savu laiku lieki izšķērdēt, tad tur neieteiktu iet, pēc tam tā pierunāsāna, lai tu paņem uz mājām to produkciju un piekrīti maksāt gada abonementu (3600 vai 2400 euro) un protams, ka tikai pie viņiem ir lieliska iespēja maksāt pa daļām..

varbūt tās procedūras pa to naudu ir labas, to neviens nenoliedz, bet cilvēkiem ir izvēlēs iespējas, un nevajag cilvēkus piežmiegt pie sienas ar savu agresīvo un omācošo mārketingu, viens, kas man likās patiešām šausmīgi, ka tur nāca arī pensionāri, un tiešām Jūs arī šiemcilvēkiem uzbāžāties, lai viņi pie jums pērk pakalpojumus par šādām summām..???
BET TEĀTRIS TIEŠĀ LABS, TIK AKTIERIEM TRŪKST PRĀTA, LAI RUNĀTU AR NORMĀLIEM CILVĒKIEM, TO KO MAN MANEJĀ STĀSTĪJA BIJA PATIEŠĀM SMIEKLĪGI, BET VIŅA CENTĀS, UN, KO ES VĒL DOMĀJU, CIK ILGI, TAD STĀSTĪS VISIEM VIENU UN TO PAŠU BAUMAS ĀTRI IZPLATĀS, cik ilgi tiks piekopts šis agresīvais un uzmācīgais mārketings, kas visiem jau r pieriebies, vai tiešām nevar godīgā un normālā ceļā veikt savu uzņēmējdarbību, kāpēc vnk nevar atvērt salonu un strādāt normali, cilvēkiem ir epieciešams miers u tas ir, tas ko es sagaidu no skaistumkopšanas saloniem, nevis uzbāšanos:) man žēl tos cilvēkus, kas tur strādā..

P panda299 09.03.2015

Es tur biju, bija ļoti iteresanti un jautri, protams, ka brīžiem tik nogurdinoši klausīties, tās mulķības, ko tev cenšas ieskaidrot...pati procedŗa nebija nekas īpašs, un, tas itkā ārtsts, kas taisa ādas diagostiku pilnīgs sviests, seja pēc tam bija visa saķepusi ar kautkādiem zelta putekļiem, es ar smaidu uz to visu noskatījos:DD

Būtu vismaz savām itkā kosmetoloģēm samacījuši normālus teikumus, ko teikt u atbildēt, pats galvenais, ka pēc tam viņi prasa, lai iedot 20 kontaktus:D
Protams, ja negrib savu laiku lieki izšķērdēt, tad tur neieteiktu iet, pēc tam tā pierunāsāna, lai tu paņem uz mājām to produkciju un piekrīti maksāt gada abonementu (3600 vai 2400 euro) un protams, ka tikai pie viņiem ir lieliska iespēja maksāt pa daļām..

varbūt tās procedūras pa to naudu ir labas, to neviens nenoliedz, bet cilvēkiem ir izvēlēs iespējas, un nevajag cilvēkus piežmiegt pie sienas ar savu agresīvo un omācošo mārketingu, viens, kas man likās patiešām šausmīgi, ka tur nāca arī pensionāri, un tiešām Jūs arī šiemcilvēkiem uzbāžāties, lai viņi pie jums pērk pakalpojumus par šādām summām..???
BET TEĀTRIS TIEŠĀ LABS, TIK AKTIERIEM TRŪKST PRĀTA, LAI RUNĀTU AR NORMĀLIEM CILVĒKIEM, TO KO MAN MANEJĀ STĀSTĪJA BIJA PATIEŠĀM SMIEKLĪGI, BET VIŅA CENTĀS, UN, KO ES VĒL DOMĀJU, CIK ILGI, TAD STĀSTĪS VISIEM VIENU UN TO PAŠU BAUMAS ĀTRI IZPLATĀS, cik ilgi tiks piekopts šis agresīvais un uzmācīgais mārketings, kas visiem jau r pieriebies, vai tiešām nevar godīgā un normālā ceļā veikt savu uzņēmējdarbību, kāpēc vnk nevar atvērt salonu un strādāt normali, cilvēkiem ir epieciešams miers u tas ir, tas ko es sagaidu no skaistumkopšanas saloniem, nevis uzbāšanos:) man žēl tos cilvēkus, kas tur strādā..

K kreditorsPG 09.03.2015

Panda, tad kad tu uzzinātu cik tie darbinieki nopelna, iespējams tu nežēlotu... :) Nevajag tak iedomāties, ka pārdošanā maksās minimālo, kad tiek tirgota prece pa 2 un 3 tūkstoši eiru, kur pašizmaksa ir xxxx! :D

A atnug 15.03.2015

Sveikas, meitenes!
Vakar apmeklēju un izbaudīju man piedāvāto, draudzenes dāvāto, procedūru(izvēlējos matu kopšanu).
Puisis kurš nepārtraukti zvanīja un piedāvā apmeklēt šo salonu, tiešām bija sava darba uzdevumu augstumos. Nekādas grūtības nokļūt šajā salonā nav, ieeja no Lāčplēša ielas blakus veikalam Zara. Dodaties garam "'šlagbaumam" un pa labi durvis, kur arī var redzēt salona nosaukumu un brauciet ar liftu uz 5.stāvu. Ja no ārpuses būtu kāda reklāma, vispār nebūtu problēmu. Tautas gan bija ļoti daudz. Sievietes, apsveicami, noilgojušās pēc BEZMAKSAS skaistuma procedūrām gan jaunas, gan sievietes gados. Par šo salonu biju jau lasījusi agrāk internetā, tādēļ uz turieni devos tīri aiz ziņkārības. Gaidīju kādas 7 min un matu meistare Jūlija, kas sertifikātu bija ieguvusi 14.gada beigās, laipni aicināja uz procedūru. Sākumā izprašņāja, taustījās kas ir kas, kā dzīvo, kāda attieksme pret sevi un protams aizveda pie meistares, kura tieši šodien bija atbraukusi no Maskavas un ar aparātu palīdzību noteica manu galvas ādas stāvokli un izteica par to visus fui. Tad, atgriežoties vietā, sāka apstrādāt - ka salons ir vienīgais Baltijā, kas veic visāda veida procedūras ar zeltu, ievadot to zemādas slāņos ar speciālu aparātu palīdzību. Par produktu, kas tiek piegādāts no Izraēlas utt. Un protams pakāpeniski tevi virza uz to, ka tev to obligāti, ja sevi cieni, vajag iegādāties un tas maksā nieka 2400. Bet vakar bija tā diena, kad varēju iegādāt par puscenu-1200. Kad nonācām pie finansiālā un meistare juta, ka no savas naudas labprātīgi atbrīvoties negribu, piedāvāja visādus variantus un, teikšu godīgi, bija nepatīkami, jo tas uzbrūkošais nebija patīkams. Salona apmeklējums beidzās ar to, ka sabojāju garastāvokli un palaida mani, kaut solīja matus arī beigās ieveidot, ar pus galvas apstrādi.
Tad nu izvēlieties pašas, Dāmas!

D delirious24 16.03.2015

24k,

извините, конечно, но сил и желания работать больше 2 дней с вашей канторе просто не было ни капли!
да, кухня у вас действительно есть, но разве нам выделялось время на обед??? НЕТ!!! все наше рабочее время уходило на эти призентации, и никто не дyмал о том, что мы устали, хотим отдохнуть, хотим кушать, важнее ведь пытаться уговорить клиента купить вашу косметику!!!
а унижение заключается в том, что вы не имеете никакого права забирать собственные вещи работников (мобильные телефоны) и в течение смены нам их в руки даже не давать! так же унижение заключается в том, что ваши менеджеры такого высокого о себе мнения, что с эстетистами, так называемыми, общаются как с г**ном, смотрят с высока, что мол якобы мы тyт королевы, а вы тут рабы... чего жалуешься? чего нюни пускаешь? а ну пошла работать, жавай уламывй эту бабушку купить космeтику... и плюс во всем офисе даже нет часов, мы не знали сколько время, а потом мы же получали по шее за то, что не успеваем что-то сделать!!! а откуда нам знать сколько время??? сорри, не экстрасенсы!
ОПЛАТА.. когда туда пришла, наобещали нам там золотые горы, что сможем зарабатывать по 1000-2000 евро в месяц, и это не придел!!! оказалось, что вы просто врали... конечно, может если бы все женщины, которые туда приходили, покупали бы вашу косметику, может и вышла бы какая 1000 нам на процентах.. но вашу косметику покупaет 1 из 100! если не реже )))
в итоге за 2 дня, без обедов, без воды, без телефона, с унижениями, вы мне заплатили 26 евро! вооуу, как много!!! целых 13 евро в день!!! это 1.5 евро зa час!!!
ВЫ ПРОСТО САМИ ПОДУМАЙТЕ, ПОЧЕМУ У ВАС ТААААК МНОГО ПЛОХИХ ОТЗЫВОВ, ПОЧЕМУ ЛЮДИ УХОДЯТ НЕДОВОЛЬНЫМИ, ПОЧЕМУ ЛЮДИ ПИШУТ ПОСТОЯННО ПЛОХИЕ ОТЗЫВЫ О ВАС, ЖАЛУЮТСЯ НА ВАС!! конечно, как вы говорите, конкуренция, зависть, итд... нет, не зависть, и конкуренты это тоже не пишут, все это пишут ваши де клиенты!! ПОДУМАЙТЕ, ПОЧЕМУ РАБОТНИКИ УЮЕГАЮТ ОТ ВАС, ПРОРАБОТАВ ВСЕГО ПАРУ ДНЕЙ!!! это все ваша вина, и только ВАША!!!
Да, и еще... хватит тут подлизываться к каждому ))) такое ощущение, что вы живете на этом сайте.. лучше подумайте, как сделать так, что бы ваша репутация не стала еще хуже, что бы хоть немного поднять уровень, обслуживание салона, и сделать так, что бы работники к вам валили сотнями, и работали у вас в удовольствие! ;)))

P Plaukšķis 16.03.2015

kraapnieki tur straadaa, tur nav profesionaali ekonomikas policiju uz turieni

D delirious24 16.03.2015

kreditorsPG,

es tur stradaju, tur mums maksaja kapeikas, un attieksme bija loti slikta!!! un apmacibas bija tikai 5 dienas!!!
tur tikai solija zelta kalnus, daudz naudas utt... jastrada bija daudz, bez pusdienam pat, jo mums pat nebija laika uz pusdienam!! pa 2 dienam man samaksaja 26 eiro, Jus domajat, ka tas ir daudz??? un ne tikai man, visam meitenem.. jo visas meitenes, ar kuram es atnacu stradam, pec 1-3 dienam aizmuka no turienes!!

NEKAD, NEVIENS NEEJIET TUR STRADAT!!!
NEKAD, NEVIENS NEEJIET TUR STRADAT!!!

NEKAD, NEVIENS NEEJIET TUR STRADAT!!!
NEKAD, NEVIENS NEEJIET TUR STRADAT!!!

NEKAD, NEVIENS NEEJIET TUR STRADAT!!!
NEKAD, NEVIENS NEEJIET TUR STRADAT!!!

2 24k 17.03.2015

delirious24

Спасибо, что подробно расписали причину своего недовольства. Пожалуйста, успокойтесь, не будьте столько эмоциональны.

Мы не пишем о том, что плохие отзывы о нас оставляют конкуренты или завистники. Плохие отзывы это часть жизни, как есть люди которым нравится, то что мы предлагаем и делаем, также есть и те, кому это не нравится. Это совершенно нормально и происходит такое везде.

Клиенты жалуются на нас из-за плохих работников, бывшие работники жалуются что им не дают работать. К сожалению, на данный момент у нас выходит замкнутый круг. Мы будем более ответственно подходить к выбору персонала.

Мы поняли, что вам не понравилось работать у нас, позвольте каждому решать самостоятельно.

Спасибо за ваше мнение и уделенное нам время. Мы надеемся, что ваша нынешняя или будущая работа, окажется для вас любимой и самой лучшей.

A atvars 21.03.2015

24К, смешно читать как вы вылизываете зад каждому написавшему, применяя примитивные психологические приёмы. Вы действительно считаете, что спасёте уже рухнувшую репутацию? А ещё более умиляют ваши лже-профили, где вы стараетесь писать на разных языках и в разной стилистике, пытаясь рассказать как у вас всё "хорошо". Знаете, господа евреи, не на тех напали, мы латыши, крайне жадный народ, прибыли не будет и уверен, скоро вас закроют, так как полиция в Латвии тоже достойно работает. Знаю что Тора твердит, что своих обманывать нельзя, а обманывать стоит гоев (то есть нас, не евреев). Но ничего, ждите, на мошенников всегда найдётся воздаяние. Особенно в Латвии, страна маленькая.

2 24k 23.03.2015

atvars

Вы считаете, что принести извинения перед человеком, который остался разочарован - зол - неудовлетворен процедурой, это (простите) вылизывание зада? Мы умеем принимать критику и готовы отвечать за свои ошибки. У нас есть только 1 профиль - 24k. Мы не видим смысла в создании других.
Так как мы не считаем себя мошенниками, ждать нам нечего.
Спасибо, что уделили нам внимание.
С уважением,
24 К

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes