SIA R. D. A. - Darbs R.D.A

Vēlētos padalīties ar līdzcilvēkiem kuri vēlas iet strādāt,vai sūtīt savu pieteikumu uz šo veikalu. Jau kādu labu laiku šis uzņēmums meklē darbiniekus gan Siguldā noliktavā par šķirotājiem,gan veikalā par pārdevējiem. Par cik ļoti meklēju pastāvīgu darbu, katru reizi kad šis uzņēmums meklē cilvēkus, aizsūtu CV gan uz šķirotājiem noliktavā,gan pārdevējiem.Diemžēl nevienu reizi šis uzņēmums man nepiezvana,kaut gan man ir darba pieredze.Tā nu es pati ar viņiem sazinājos un pajautāju,kādi tad ir tie kritēriji pēc kuriem pieņem darbā ja reiz viņi tādi izvēlīgi,un kuri ir tie izredzētie kuri tiek pieņemti...Uz ko man atbildēj,ka vērā tiek ņemti vairāki kritēriji un kad bieži gadās, kad paņem cilvēkus kam nav pieredze,bet tajā pat laikā CV ieraksti liecina par kārtīgu personību. (Tad sanāk tā,ka ja cilvēks ir iepriekš kaut kur strādājis un ir notikusi štatu samazināšana,viņš ir nekārtīgs!? ) Pēc sarunas mani uzaicināja uz pārrunām,protams,ka aizgāju. Biju šokā par tiem jautājumiem.
1,jautājums bija,ko Jūs darītu ja kolēģis nokavētu darbu kādas 5min? Uz ko protams atbildēju,ka cilvēcīgi ar kolēģi pārrunātu kādēļ tā notika.
2.jautājums bija,ko Jūs darīsiet ja ieejot noliktavā Jūs dzirdēsiet,ka veikala vadītāja pa darba telefonu pierakstās pie friziera? Atbildēju,ka būtībā neko,jo nevarētu vadītājai aizrādīt un mācīt dzīvot.
Kad biju atbildējusi uz šiem un vēl daudziem citiem jautājumiem, veikala vadītāja sāka stāstīt,ka ja kolēģis nokavē darbu kaut 1 min man uzreiz ir jāiet pie vadības uz jāpasaka,ka kolēģis kavē darbu,un arī to,ka ja veikala vadītāja runā privātās darīšanās pa telefonu man ir jāmeklē rokā reģionālā vadītāja un jānosūdz veikala vadītāja. Būtībā pēc pārrunām sapratu,ka jābūt nodevējam.Kas protams ir stulbi, jo tad jau kolektīvā viens uz otru tikai leksies.
Pēc pārrunām man pateica,ka divu nedēļu laikā,jebkurā gadījumā ņems vai neņems būs atbilde. Protams,ka atbildējis neviens tā arī nav,taču sludinājums par jaunu ir ielikts gan Siguldas vakancei,gan Rīgas pārdevējas vakancei.
Es tiešām iesaku visiem kas vēlas strādāt, un meklē darbu, nesūtit uz šo uzņēmumu jo viņi par cilvēkiem tikai ņirgājas!!!!!

S

Komentāri (8)

P pics 09.03.2012

Humpalas gan viņiem apzeltītas.Ja skatās pēc cenas.

A aga 10.03.2012

Godīgi sakot viņiem bija taisnība - tev tas būtu jāpaziņo augstākstāvošai personai! Bet es atklāšu mazu noslēpumiņu: Viņiem ir tik jādomā, ka tu tā darīsi! Dzīvē, ja tā notiek, jāskatās pēc situācijas. Piem, ja kolēģis kavē visu laiku un netaisās laboties, tad jau nu būtu jāziņo un, ja vadītājs visu laiku kājas uz galda un tik ļurina pa telefonu, tad arī būtu jāziņo, bet ja kas tāds notiek reti, netīšām vai netraucē darbu (pēc tavām domām) tad var pievērt acis un noklusēt (kas nav jāzin taviem intervētājiem, vadītājiem, direktoriem utt.)
Viņi vienkārši meklē darbiniekus, kas būtu uzņēmumam lojāli, strādīgi, ne tādi, kas slēptu lietas, kas var ietekmēt darba kvalitāti. Pēc savas pieredzes zinu, ka šobrīd ne tik darbu ir diezgan grūti atrast, bet arī normālus darbiniekus, kas domā ar smadzenēm un neslinko! (Tas nebija par tevi, jo es nezinu, kāda darbiniece esi, mēģinu tik izskaidrot viņu izvēlīgumu).

N nana 12.03.2012

.

N nana 12.03.2012

Tad jau sanāk, ka darbā pieņem cilvēkus, kas māk labi melot!!! :D
Reti kurš cilvēks ietu sūdzēties vadībai par katrām 5 minūtēm vai par vienu telefona zvanu!
Tāpēc arī beigās tur tiek strādāt iedomīgas kazas, kas uzskata sevi par labākām, nekā visi citi!
Pašas tik ļurina pa telefonu un uz katru pircēju skatās kā uz noziedznieku!
Nezinu kā ir citur, bet R.D.A. veikalā Bauskā tā ir un spriežot pēc tā, kā tur atlasa darbiniekus, tā ir arī pārējos veikalos.

A aga 12.03.2012

Jā, reti gan! Parasti normāls cilvēks par tādiem sīkumiem nesūdzas (protams, ja tas nenotiek regulāri un tu beigās izrādies vienīgais, kas strādā), bet viņi meklē sūdzambībeļus, jo domā, ka tā varēs kontrolēt darbiniekus paši sēžot ofisos un nekustoties ne no vietas. Jā, tieši tās kazas arī ir tās, kas nosūdz lai tik pielaizītos vadībai un pašas citiem neredzot, vai paļaujoties uz citu darbinieku labajām sirdīm dara ko grib (nedara neko). Jau teicu, ka tik tā varu izskaidrot šī uzņēmuma darbā pieņemšanas politiku!

Eseseseseseseses 12.03.2012

RDA vadiibai savaam darbinieceem vajadzeetu iemaaciit vienu lietu - netaraneet pirceejus, ieveerot elementaaru distanci ar svesu cilveeku. lielaakaa dalja paardeveeju ir normaalas, bet ir arii taadas, kuraam prece jaasakaarto vai jaaizliek jauna prece tiesi tajaa vietaa, kur kaads pirceejs to skataas, pie tam nesakot ne vaarda un neatvainojoties, vienkaarsi pagruuz pakaramos uz pirceeja pusi un uzkar to, kas vinjaam jaauzkar. pirms kaadiem meenesiem 6 jelgavas apalajaa veikalaa bija izcils eksemplaars-pienaaca burtiski blakus un saak biidiit pakaramos. pajautaaju, vai tiesaam ir pirceejiem burtiski uz galvas jaakaapj un vinjas atbilde bija-mums veikals arii jaakaarto, buus vairaak vietas. veikals ir liels un tajaa briidii bija pustukss, bet vinjai tiesi tur bija jaakaarto, kur es staaveeju..

D dadzisd 20.02.2016

Bauskā Slimnīcas ielā, pārdevējas vispār uzvedās kā tirgū.Otrdienās,trešdienās kad tiek atvesta jaunā prece tek atlikt, sašķirota un nogrūsta noliktavā un tad tik sākās dalīšana.Draudzenēm sev paziņām. Parastajam pircējam pabiras. cik var grābt???

S Siikaamazaa 23.01.2017

Šodien aizsūtiju CV un arī pēc pāris stundām piezvanija laipna sieviete un uzaicināja uz pārrunām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes