www.sudzibas.lv RIMI Akcijas preces

Rimi - Akcijas preces

Labdien. Man tuvākais Rimi ir t/p "Alfa". Pirmais, kas visvairāk ir nokaitinājis ir tas, ka akcijas precēm laicīgi netiek nomainītas cenas, piemēram, es ikdienā pērku ģimenē iecienītās cepamdesas ar sieru. Bez atlaides tās maksā 2.55€, ja precīzi atceros, bet ar atlaidi - 1,99€. Ieraugot tik vilinošu atlaidi, protams, ar vīru ņēmām vairākas pakas uzreiz, bet aizejot mājās bija vilšanās. Čekā bija iesists nevis pa 1,99€,bet pa pilno cenu. Nākamajā dienā gāju atkal uz Rimi, lai paskatītos, kāpēc tā. Akcijas cena bija tā pati, bet ar sīko druku bija rakstīts, ka akcija spējā no 14.-15.septembrim. Piebildīšu, ka es pirkumu veicu 20.septembrī. Kādēļ tiek maldināti cilvēki. Saprastu, ka akcijas tiktu noņemtas nākamajā dienā, bet nejau stāvētu tur nedēļu. Arī šodien pērkot Provansas rasola majonēzi bija vilšanās, jo ir uzlikta cena 0,55€, bet kasē izsita pa pilno cenu - 0,79€. Un tie nav vienīgie produkti ar kuru cenu jau kuro reizi ir sanācis saskarties ne tai labākajā nozīmē. Lūdzu, ieviesiet beidzot kārtību, jo ar katru reizi arvien mazāk gribā iet uz šo veikalu. Lai gan cenas starpība nav ievērojami liela, bet katru reizi cents pa centam jau pārtop vairākos eiro.

Vēl kas ir pieredzēts šajā pat Alfas Rimi. Sieviete, kas stāv aiz gaļas letes pret manu vīru bija nelaipna. Mans vīrs palūdza, lai sagriež gaļu šķēlītēs uz ko viņam bija atbilde - nu, ja jau mājās nav naža, tad nāksies vien sagriezt. Kas tā par atbildi? Vienīgais viņas pienākums ir sakārtot gaļas produktus vitrīnā un sagriezt, bet arī vēl šādi "uzbraucieni" jāklausās.

10.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

L Lailailai 10.10.2019

Nu negribēja cilvēks griezt to gaļu. Un? Pati allaž esi kā maija saulīte? Nu uzdeva pretjautājumu-vai nav naža? Būtu atbildējusi-NAV, un tēma būtu izsmelta. Iespējams visi pasmietos un Tu aizmirstu arī šaizi par desu cenu. Tas gan riebīgi, ja nenovāc visas akciju cenas.

D Dace Koltova 10.10.2019

Ne visos Rimi ir ļauts pārdevejai griest gaļu ja ir rakstits uz stenda tad ja bet ta ta ir pardevejas izvele griest vai ne.Katra lielveikalā ir pa savam to izlemj paša veikala vadiba.Protams pārdevejai nav tiesibas klientam izteikt šadus vārdus viņa driksteja atvainoties un negriest ja iekšèjā kārtība to paredz.

A Anniiiiijjjjaaaaaaa 10.10.2019

Tici man, tai pārdevējai ir KRIEEETNI daudz vairāk pienākumu.

Var pilnībā saprast šo nabaga cilvēkveidīgo vienšūņu sašutumu, viņiem mājās arī galda piederumu nav, ne tikai naža. Tādiem patiesi, katrs cents tas ir pamatīgs robs budžetā.

P.S. No Rimi darba sludinājuma, vitrīnas pārdevējai:
Nodrošināt laipnu un profesionālu klientu apkalpošanu vitrīnas zonā
Nodrošināt vizuāli labu preču izkārtojumu plauktos, vitrīnās
Sekot preču realizācijas termiņiem
Nekur nav nekas minēts pienākums griezt gaļu!

J Juris1102 24.01.2020

Man tādiem indivīdiem lošarniekiem prasās izdauzīt viņas zobus, pofig esi džeks vai meitene. Katru reizi šie klienti ir kautkādi invalīdi. Daj pati sagriez to gaļu, kas tad esi slinka/sliņķis? Kāpēc es dzīvoju šādā valstī, kas ir pilns ar kaut kādiem fuc*** idi****? Es būtu laimīgs, ka dzīvotu citā valstī, kas nečīkst kā šajā fašistu valstiņā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes