LV RU

Rimi Bērnu pasaule - Nekorekta rīcība

Vēlos izteikt sūdzību par nekorektu apkalojošā personāla rīcību veikalā rimi "bērnu pasaule". Tātad situācija sekojoša, vakardien, 19. Augustā ap plkst. 18iem, nolēmu iegādāties produktus vakariņām. Vēloties samaksāt par precēm, nostājos rindā pie kasieres, kaut gan parasti tieši ērtuma dēļ izmantoju pašapkalpošanās kases, šoreiz vēlējos norēķināties ar skaidru naudu. Rindā pirms manis atrodas 4-5 cilvēki, kad pienāk mana kārta norēķināties, pēkšņi rimi darbiniece vārda anžela iespraucas un iedod savu preci kasierei, lai samaksātu. Uz manu aizrādījumu par to, ka vai tad rindā nav jāstāv, tā kā to dara visi pārējie cilvēki aiz manis, anžela ar pretīgi ņirdzīgu smīnu atbild, ka viņai redz esot pusdienlaiks un mierīgi norēķinās par savu pirkumu. Es saprastu, ja cilvēks pieklājīgi palūgtu vai var samaksāt, tāda situācija utt. , bet nevis pretīgi ņirgtu tev sejā. Arī es esmu strādājusi apkalpojošā sfērā, nekad pat prātā neienāktu tāda attieksme pret klientu. Lūdzu atbildīgajam rimi personālam veikt pārrunas ar šo darbinieci un izskaidrot kā ir jāizturas pret klientiem. Lai arī šis ir tikai pārtikas veikals, es negaidu nekādu īpašu attieksmi, tomēr elementāra pieklājība noderētu.

Kr

Komentāri (10)

Tu Turkey901 20.08.2019

Raujoties par minimālo algu pienākas kaut vai nelielas privilēģijas!

Kr Kristīne N. 20.08.2019

Tā nav mana problēma, ka cilvēks tādu darbu izvēlējies. Ir jāievēro elementāra pieklājība.

Tu Turkey901 20.08.2019

Un Jūsu problēma nav mūsu problēma, beidziet sūdzēties, nevienu neinteresē un visi ir pārdevējas pusē!

really? 20.08.2019

Saadus gadijumus ir sanacis redzet, tikai neviens par to nekad nav sudzejies, savai pauzei vina tacu neperk produktus 100eur vertiba un nemaksa melnajos! To minuti var ari pagaidit un nakamreiz savu pirkumu planot efektivak,lai nav janolemj ari nakamaja diena kko prieks vienam vakarinam iegadaties, drikst iepirkties ari nedelai uzreiz,tad nebus sadi "sausmigi gadiijumi " japiedzivo tik biezi!

Kr Kristīne N. 20.08.2019

Kā jau rakstīju, pieklājību neviens nav atcēlis, ja normāli palūgtu, neko arī neteiktu, bet šeit nebija ne pieklājīgi ne kā.

Sa Sanita54 20.08.2019

Starp citu kasieriem ir 2 reizes pa 30 min. pārtraukums. 13 stundu darbā. Kamēr izstāvēs rindu darbinieks nebūs paēdis...

Džozefīne 20.08.2019

Kristīnei N. laikam gabals nokrita, ka pārdevēja iespraucās kaut ko nopirkt. Būtu iespraukusies kādam citam priekšā, viss būtu ok, vai ne? :)

Od Odzina2015 21.08.2019

Kristine N es pilniba Tev piekritu, ari es esmu stradajusi apkalpojosa svera un sadu attieksmi pret klientiem no pardeveja puses vispar nesaprotu. Turklat rimi kladzina ka klienti tacu vienmer ir pirmaja vieta ,vai tad ne ta ? Andzelai vajadzeja atvainoties un palugt ka tada situacija un vai nevar palaist bez rindas! Laikam si darbiniece tur jau sen strada un vinai vienalga par visu , ka ari zin ka nekadas parunas ar vinu netiks veiktas. Nu un ka vina strada par minimalo algu, tas vinai nedod nekadas tiesibas sadi iztureties un sabojat klientam garastavokli!vai vinu kads piespieda tur stradat ? Pati izvelejas tadu darba vietu.

Tu Turkey901 21.08.2019

Līdzīga ortogrāfija un interpunkcija, vai tiešām, lai nepieņemtu citu viedokli un aizstāvētu savu ir jāveido viltus profils un uzreiz jāmetās komentēt nepadomājot par to, ka rakstot garus penterus , pašam nemanot, ievēro sev pierasto izteiksmes manieri un stilistiku?!

Od Odzina2015 21.08.2019

Pirms rakstīt ko tādu no sākuma noskaidro vai tas atbilst patiesībai!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes