Rīgas Satiksme - Krāpšana

Sveiki! Šogad martā iekāpjot sabiedriskajā transportā konstatēju, ka manu E-talonu uz divdesmit braucieniem nepieņem, jo ir beidzies E-talona derīguma termiņš. Aizejot uz Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centru saņēmu atbildi, ka vairs savus vēl neizlietotos 11 braucienus es nevarot atgūt un viena no darbiniecēm pa visu zāli nokliedzās, ka visam esot derīguma termiņš. Es uzskatu ka tā ir apkrāpšana, jo ja tā rīkotos bankas, kad kartei beidzas derīguma termiņš, piesavinātos uz kartes esošos līdzekļus, cilvēki tomēr laikam uzskatītu ka tā ir krāpšana. Ar cieņu Andris

Papildināts Andris 666 11.04.2016

nekas netika atrisināts.Es biju spiests aiziet.

A

Komentāri (4)

B baklazans 12.04.2016

Andri, lūdzu, sazināties pa tālruni 25735035!

Pacco_al 12.04.2016

Replika par bankām - bankas nepiesavinās uz kartes palikušo naudas atlikumu pēc kastes derīguma termiņa beigām. No kuriem preiļiem tu esi, puis!??
Par biļešu derīguma termiņu lasīt šeit: https://www.rigassatiksme.lv/lv/biletes/bilesu-klasts-un-cenas/bilete-noteiktam-braucienu-skaitam/
...jāizlieto 12 mēnešu laikā kopš iegādes...

A AGr 12.04.2016

Piekrītu, ka Andra valoda nav viegli uztverama, tomēr viņš neteica, ka bankas piesavinās naudu pēc kartes termiņa beigām.

Iesaku uzrakstīt Rīgas Satiksmei uz e-pastu, aprakstot konkrētu situāciju un vēlams arī KAC darbinieces vārdu un uzvārdu. Man līdzīga situācija tika atrisināta dažu dienu laikā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes