Sia Mk Trade - Slikts serviss

2019. Gada 10. Jūlijā Mkt Rd Valmiera veikalā iegādājos tintes printeri. Atvedot mājās, visu darīju pēc klāt pievienotās instrukcijas. Printējot pirmo testa lapu, nekas netika izprintēts. Arī otrā testa lapa iznācā tukša, bet printeris uzrādīja kļūdu, ka lapa ir iesprūdusi. Vairākkārtīgi mēģināju kļūdu noņemt kā teikts lietošana rokasgrāmatā, bet tas neizdevās. Nogādāju preci atpakaļ veikalā, kur arī veikala speciālisti neko nevarēja izdarīt. Veikals to pieņēma ar aktu vra00005816 un solīja divu nedēļu laikā izskatīt pretenziju.
Printeri pirku nevis kā luksus lietu, bez kuras var iztikt, bet kā ļoti nepieciešamu tūlīt darbojošos iekārtu. Tāpēc nav saprotams pretenzijas izskatīšanas termiņš 15 dienas, jo 2-3 dienas vēl var izmantot kaimiņa printeri, bet 2 nedēļas - vai tomēr nav par daudz!?
Pēc nedēļas zvanīju rd klientu apkalpošanas servisam, lai painteresētos par lietas virzību, taču nekādu konkrētu atbildi nesaņēmu.

Servisa un attieksmes dēļ nevienam neiesaku preces iegādāties Sia Mk Trade Rd Elektronics veikalos.

18.07.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

B biznesaklients 18.07.2019

Lasiet MK noteikumus, tur skaidri un gaiši rakstīts, ka uz patērētāja iesniegumu par bojātu preci pārdēvējam jāatbild 15 darba dienu laikā. Tas, ka Jums tas ir neērti vai pārāk ilgi, tā ir Jūsu problēma.

A Andris Jansons 22.07.2019

Ar tādu attieksmi Jūs zaudēsiet klientus, un tad tā būs arī Jūsu problēma...

V vitols 19.07.2019

Ja prece tikko iegādāta un nedarbojas, cieņpilna attieksme būtu uzreizi samainīt pret citu vai 2 dienu laikā izskatīt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes