www.sudzibas.lv RD Electronics Elektronikas piegāde

Rd Electronics - Elektronikas piegāde

Šodien saskāros ar nepatīkamu situāciju saistībā ar šo veikalu. Preces līdz mājas durvīm iespējams pasūtīt tikai ar dpd piegādi. Piektdienā tad nu saņemu sms ar piegādes laiku, kas ir pēc dažām stundām. Vēlējos mainīt laiku, jo tajā laikā nevarēju būt mājās. Varēju dienas otrajā pusē vai vakarā, bet izrādījās ka laiku dpd nevar mainīt. Var mainīt tikai dienu un arī tad nav zināms, cikos tiks veikta piegāde. Brīvdienās arī viņi nepiegādā, tāpēc jāgaida 3 dienas, lai sagaidītu nākamo nejauši izvēlēto laiku. Ja varētu izvēlēties citu piegādes firmu, šāda problēma atkritu. Nevienu šobrīd nereklamēšu, bet ar citiem piegādātājiem nav bijušas šādas problēmas. Parasti kurjers pats pazvanīja pirms piegādes, lai saskaņotu mums abiem izdevīgu laiku. Arī ar veikaliem, kuri paši veic preču piegādi, nav bijušas šādas problēmas, jo arī tur laiks tiek laicīgi saskaņots. Bet šajā situācijā rodas iespaids, ka klients nav 1. Vietā. Visu vēl vairāk nepatīkamu padara tikai fakts, ka rd veikals pats zvanīja noskaidrot piegādes izmaiņu iemeslus. Tā vietā, lai saprastu radušos situāciju, man pārmeta to, ka es nevaru to saņemt jebkurā laikā. Es pats esot piekritis par piegādes nosacījumiem, dpd ir liels uzņēmums un rd nevar piedāvāt citus piegādes veidus. Rezultātā sanāk, ka arī rd veikalam klients nav 1. Vietā, bet gan sadarbības partneris. Lai arī neatceros, ka piekristu punktam "sēdēšu visu dienu mājās, līdz piegādās preci". Un vispār vai latvijā ir kāds, kurš var pasūtīt sev elektroniku un nestrādāt?

Secinājums no tā visa tikai tāds, ka ja nav vēlēšanās vairs saskarties ar šādām piegādes problēmām un attieksmi, tad jāpērk preci citur vai pašam jāmeklē transportu.

11.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Z Zīļuks 11.01.2019

Izskatās, ka arī šī kompānija arī saskaras ar pamatīgām problēmām piegādāt preci no viena sava veikala uz otru veikalu Rīgas teritorijā. 04.01.2019. saņēmu zvanu, ka mana garantijas prece kļūdas pēc ir piegādāta uz RD Origo veikalu. Sakarā ar to, ka preces iepakojums ir pārāk liels, lai to ērti pārvietotu sabiedriskajā transportā, lūdzu, lai to nosūta uz veikalu, kurā tā tika iegādāta (Biķernieku Rimi), kur varēšu aizbraukt pakaļ ar savu auto. Nu jau ir 11.01.2019. un vēl neesmu saņēmis ziņu, ka varu doties precei pakaļ. Rakstīju uz informatīvo e-pastu, saņēmu atbild, ka jāgaida ir SMS, pilnīgi neiespringstot par faktu, ka nogādāt preci uz savu veikalu Rīgas robežās viņi nav spējīgi veikt jau 8 dienas...

D Dmitrijs Reinmanis 11.01.2019

A intereses pēc, ar parasto garantiju vai papildus? Dzirdēju, ka ar papildus garantiju ir cita attieksme un prioritāte.

G Gooblins 11.01.2019

Interesanti, ja kadrs izdomās mainīt domas, tad preci,kas ir ielikta vienā mašīnā,un apkalpo noteiktu rajonu,sāks piegādāt kur princesēm pēķšni sagribās, tad cik ilgi tā būtu jāgaida normāliem cilvēkiem. Par to padomāt pelēkās vielas pietrūkst.

D Dmitrijs Reinmanis 11.01.2019

Tur jau tā lieta, ka es gribētu iespēju nevis pēkšņi, bet laicīgi saplānot. Bet šādas iespējas nav. Pēkšņi patiesībā ir tieši piegāde, kuru nevaru nekādi ietekmēt. To nejaušības kārtā izvēlas sistēma un es varu tai tikai piekrist vai atteikties. Labi, ka vēl nesūta sms 1 naktī, ka piegādās 3 naktī. Un nesaka, ka tā sistēma izvēlējās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes