Zvaniju uz lmt, lai noskaidrotu vienu lietu. Beigās sāk man aizrādīt, gandrīz vai bļaut virsū, ka es tāds un tāds. Vaitad LmT darbiniekus nenoklausās? Tad lūdzu, lai paklausās un dara kas darāms. Paldies!
LMT darbiniekus noklausās un tagad arī Tevi noklausīsies, pastāvīgi :)
Bet ja nopietni, tad visas sarunas ar klientu apkalpošanas operatoriem tiek ierakstītas un ja jums ir pretenzijas par apkalpošanas kvalitāti rakstiet uz e-pastu [slēpt]@lmt.lv, norādot datumu, laiku, numuru no kura zvanījāt un, vēlams, operatora vārdu.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Atbildes (1)
LMT darbiniekus noklausās un tagad arī Tevi noklausīsies, pastāvīgi :)
Bet ja nopietni, tad visas sarunas ar klientu apkalpošanas operatoriem tiek ierakstītas un ja jums ir pretenzijas par apkalpošanas kvalitāti rakstiet uz e-pastu [slēpt]@lmt.lv, norādot datumu, laiku, numuru no kura zvanījāt un, vēlams, operatora vārdu.