Slikts servis
Šīm sūdzībām daudzi nepievērš uzmanību.
Sūdzības jaizvieto kā citas reklāmas, tad varbut patērētāji ievēros distanci ātrumu un arī remonta kvalitāti.
Pārbaudīju. Nosūtiju uz remontu bez defektiem ideāli darbojas.
Kā izrādas darbnīcās gaida detaļu a man mājās nāk smiekli.
Ko dara darbnīcās, vai pārbauda arī kautko? !
Par ko viņi saņem algas? !
Atbildes (1)
Cien. firmas "Fotokolors" vadībai! Diemžēl nevaru pateikt paldies par pakalpojumu, ko saņēmu "Galerija Centrs" Audēju ielā 16, Rīgā š.g. novembrī. Darbiniece Jevģēnija patvalīgi nogrieza manas fotokārtiņas. Es tos atgriežu atpakaļ un paprasīju viņu šīs trīs fotokartiņas pārtaisīt. Viņa no sākumā to darīt negribēja, runāja ar mani ļoti nelaipni, pasaka man, ka, ja man pie viņiem nepatīk, tad nevajag pie viņiem nākt, bēt vajag griezties kaut kur cita vietā. Kad es norādīju viņai uz to, ka es par foto-pakalpojumu firmai "Foto kolors "maksāju naudu, tad Jevģēnija rūpji atbildēja, ka es viņai algu nemaksāju. Pēc stundas viņa tomer izdrukāja man trīs fotokartiņas, tomēr ar ļoti zēmo krāsas kvalitāti. Šīs gadījums, kad darbiniece Jevģēnija uzvadas ar mani rupji, ka ar klienti, nav pirmais. Man viņa pasaka, ka, ja es grību, es varu rakstīt sūdzību, ko es tagād arī daru. Lūdzu firmu "Fotokolors" pievērst uzmanību savā personāla uzvedībai ar klientiem. Ar ciņu, Marina Prokofjeva, t.29534699