Klienta karte...

Labdien, godātais Dino Zoo klient!

Vēlamies informēt, ka Jūsu Dino Zoo pastāvīgā klienta karte ilgu laiku nav lietota. Ja vēlaties savu karti saglabāt aktīvu, aicinām Jūs to izmantot jebkurā no Dino Zoo veikaliem turpmākā mēneša laikā. Ja karti aktīvu saglabāt nevēlaties, Jums nekas nav jādara - šajā gadījumā pēc viena mēneša karte tiks deaktivizēta. Tomēr, ja pēc laika vēlēsieties atsākt deaktivizētas kartes izmantošanu, Jūs to varēsiet darīt, taču Jums tās aktivizācija būs jāveic no jauna.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,

Jūsu Dino Zoo

Saņēmu šādu vēstuli uz kuru gribēju atbildēt sūtītājam, bet rādās adresāts vēstules nepieņem. Sūtu caur Jums.
Šad un tad iepērkos Jūsu veikalos. Bet vienmēr dzirdu atbildi - karti ņemam par pirkumu tikai virs 5,euro, uz akcijas precēm karte nedarbojās (kaut arī tajā momentā papildus tiek pirkta arī prece bez akcijas).... Kā nu tur īsti ir? Varbūt vajadzēja pārskatīt šo jautājumu un jebkurā gadījumā noskenēt klienta karti, kaut arī nekrājas punkti vai nedod atlaidi. Bet vienkārši lai karte ir aktīva, ja jau Jums ir tādas prasības!!!!!

Kā Jūs domājat - kā būtu pareizi!?

I Irina Orlovska 06.06.2016

Pievienot atbildi

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes