www.sudzibas.lv Qooqoo Krāpšana

Qooqoo - Krāpšana

Noteikti neiesaku iegādāties bērnu apģērbus no šī Latviešu Uzņēmuma-Qooqoo!
5. Jūnijā - sazinoties ar šo uzņēmumu caur facebook tikai veikts pasūtijums. Saņemot preci, izmērs neatbilda jebkādiem 1gada veca bērna izmēru standartiem! Sazinoties ar šī uzņēmuma pārstāvi, tika vietā pasūtīti jauni legingi. Jūlija beigās saņēmu ziņu, ka legingi ir gatavi, taču šādu-tādu iemeslu deļ viņus nav iespējams izsūtīt. Tādēļ devos uz rīgu pati viņiem pakaļ! Tai vietā pasūtīto legingu vietā man tika piedāvāta vietā pilnīgi cita mistiska prece. Un pārdevēja neko citu nevarēja pateikt, kā gaidiet mēs pavisam drīz dosim ziņu! Sazinoties ar viņiem, tika solīts, ka nedēļas laikā viņi izsūtīs to ko esmu pasūtijusi jau 5. Jūnijā!
Protams preci nēesmu saņēmusi vel šodien, septembrī! Un uz manām ziņām protams neviens neatbild.
Nerunājot par to kāda ir viņu komunikācija ar klientiem un inecatīva risināt šo problēmu.
Esmu stipri vīlusies sajā uzņēmumā, jo ticēt viņu solijumiem nu jau ir diezgan muļķīgi!

S

Komentāri (2)

C critical thinker 15.09.2018

vajag latviešu koka sūdiņus ar zīmēm pirkt, tie neko nesajauc.

X xytina 08.01.2019

Sveika!
Atsaucoties uz Jūsu gadījumu, varu izteikt savu pieredzi, kas arī bija uz negatīvas nots.

Pasūtīju savu preci no internetveikala 15.12.18 (sestdiena). Kad pirmdienā zvanīju, lai noskaidrotu, vai pasūtījums pieņemts, jau bija sajūta, ka tas nevienu neinteresē un, kad jautāja kādu preci, atbildēju cepuri (konkrētā tonī), man jautāja : uz kuru laiku Jums vajag? Tā kā tā bija dāvana, teicu, ka uz Jauno gadu, līdz mēneša beigām būtu ideāli, ja ātrāk, vēl labāk. Man atbildēja, ka nezin vai tāda būs, bet nu varot nosūtīt melnu. (Ja jau preces nav, kāpēc norāda internetveikalā, ka ir? )

Teica, lai pazvanu pēc dažām dienām. Zvanījām 20.12.2018 un mums atbildēja, ka izsūtīs 21.12. Labi, uzticējāmies, vairs neko nezvanījām, jo svētku laiks utt.

Pēc svētkiem, kad bija pagājusi nedēļa, zvanīju atkal (27.12), ar jautājumu, vai prece ir izsūtīta, saņēmu atbildi, ka jā esot izsūtīta un es saņemšot kodu, lai viņu izsekotu.
Jā, tajā vakarā saņēmu kodu, kur varēju Latvijas Pasts izsekot savu preci, bet tur arī varēja redzēt, ka prece tika tikai tajā dienā nodota Pastam, nevis nedēļu iepriekš.

Ja darbinieces būtu izsūtījušas tad, kad solija vai teica, preci saņemtu laikā. Tagad bija tā, ka pēc Jaunā gada, 2.01.2019 prece atnāca no Rīgas uz Rēzekni un varēju to atkal sūtīt uzreiz atpakaļ uz Rīgu, jo dāvanas īpašniece dzīvo tur.

Ja jau nebija izsūtījušas, varēja tā arī atbildēt, būtu sarunājusi, ka kāds līdz veikalam aiziet pakaļ un nebūtu tā šurpu turpu sūtīšana...

Prece, protams, skaista un tieši tas, ko cilvēks vēlējās, bet pie klientu servisa vajadzētu piestrādāt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes