Pasažieru vilciens - Slikts serviss

18. Septembrī no rīta braucu uz Rīgu ar vilcienu. Šīs brauciens bija ļoti mokošs, jo gandrīz visu ceļu (līdz Ogrei noteikti) vilcienā demonstrēja reklāmas sižetus, vienus un tos pašus pēc kārtas gandrīz 2,5 stundas! Visādi centos neskatīties, bet nesanāk! Perifēra redze noķer nemitīgu krāsainu mirgošanu un pat logā atspoguļojas bildes no monitora. Vienīgā iespēja neredzēt - skatīties grīdā. Vai tiešam, samaksājot par biļeti, jābrauc ar nodurtu skatienu un jācieš galvassāpes? ! Mana kļūme, ka braucu atpakaļ uz Daugavpili arī ar vilcienu. Visu dienu slikti jūtos un aizmirsu vilcienā lietussargu. Jau nākamajā rītā to aizveda uz Rīgu... Pv i-punkta darbiniece augstprātīgajā tonī piedāvāja man atbraukt uz Rīgu 3 dienu laikā, ja vēlos saņemt savu mantu atpakaļ! (lietussargs maksāja 12 eur, biļetes Daugavpils-Rīga un atpakaļ – 15,50) viņiem esot instrukcijas, bet nav sapratnes un cilvēciskuma...

23.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (4)

Joe Rogans👽 23.09.2019

Nu vilciens ir miiiiilzīgs, varēji arī pārsēsties, bet ja citādāk nevar, tad izrauj tam displejam vadiņus.

G grumpy 23.09.2019

Nākamreiz palasiet ceļā grāmatu - i ceļš ātrāk paies, i nebūs jācieš no reklāmām vai grīdām.

⛔️ 24.09.2019

Vajag mazāk narkotikas lietot

Ventilators 24.09.2019

O! "Perifēra redze" hokejista sieva

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes