Pasažieru vilciens - Serviss

Šodien ap 14.48 pumpuru stacijā pieredzēju nekaunīgumu-kasierei paradiju 3+ karti un id apliecību (es esmu bērns, tāpēc ar abam kartem man ir jāmaksa 0.08 centi) un iedevu 1€. Viņa man bļauj virsū, ka viņai nav ko izdot, es saku ka man līdzi ir vel tikai 0.07 centi-1 cents pietrūkst. Viņa man nekaunīgi nomurmināja - ja tu būtu gudra tu būtu paņēmusi naudu.. Tad viņa tomēr paņem tos 0.07 centus un man saka draudēt kautko apmēram šadu-"ja tu man neatnesīsi to 1 centu rīt tu tiešām dabūsi " īsti nezinu vai šis ir pārkāpums, bet tas tiešām man sabojāja dienu...

12.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (10)

M Mr.mrs 26.09.2019
Slikts serviss

Elektrovilciens
ārā nav vasara, bet tāpēc nevajag cepināt pasažierus. Vagonos ir karsts. Cilvēki virsdrēbēs. Uz radiatoriem var apdedzināties. Nav iespējams blakus sēdēt. Nevar vienkārši izslegt ieslegt, lai neuzkarst tik traki.

B Biedējošā kasiere 12.11.2019

Ak tu nabaga bēŗniņš , vajjj kā tante tevi pārbiedēja. Ja viņa katra vietā piemaksās, tad strādās par brīvu.

R Ritvars 12.11.2019

Vispār jau kasierim vajadzētu ārstēties. Ja nespēj turēt darba slodzi tad jāmaina darbs. Kāda starpība kādu naudu bērns dod? Latvijas Republika ir apstiprināts arī naudas nomināls 500€ un man piemēram ir pilnīgi vienalga vai tam kasierim ir ko izdot vai nē. To uzņēmumam vajag paredzēt ieliekot maiņas naudu kasē. Un šajā gadījumā runa iet par 1 eiro monētu pat ne par 10 € banknoti. Es vecāku vietā vērstos ar iesniegumu valsts policija par morālā kaitējuma nodarīšanu. Tas bērns tagad baidīsies biļeti pirkt.

"man piemēram ir pilnīgi vienalga" - tad guli uz sliedēm, gaidot vilcienu, Ritvar, un nesmirdi!

"Šodien ap 14.48 pumpuru stacijā pieredzēju nekaunīgumu" - izcila pieredze, ar latviešu valodu galīgi garām.
"es esmu bērns, tāpēc ar abam kartem man ir jāmaksa 0.08 centi" - ar matemātiku vēl trakāk!
"man līdzi ir vel tikai 0.07 centi" - ja tā ir taisnība, tad izskatās pēc naudas viltošanas.
"Viņa man nekaunīgi nomurmināja - ja tu būtu gudra tu būtu paņēmusi naudu" - es nekaunīgi uzrakstīšu, ja tu būtu gudra, tad neuzdrošinātos intenetā publicēt šādus tekstus Tu neesi gudra! Tu pat neesi nekas - tikai + tam 3 uz kartes!

R Ritvars 21.11.2019

Par kādu gudrību vqar spriest vispār Jautrais Analītiķis ja viņš pats sūdzās portālā par to kad medicīnas iestādes darbiniekam ir suns?! Bet tev viņš tēlo varoni un sauc bērnu par muļķi. Diez gan smieklīgi vecīt.

R Ritvars 13.11.2019

Interesanti. Kurš normatīvais akts nosaka kad man jāsagatavo precīza nauda un jākāpj vilciena pa priekšējam durvīm? Nevajag citēt Rīgas satiksmes iekšējos kārtības noteikumus. Runa iet par Pasažieru Vilcienu.

Un kurš normatīvais akts nosaka, ka konduktorei jāvadā līdzi koferis ar maiņas naudu, lai tādiem durikiem varētu izdot atlikumu?

R Ritvars 21.11.2019

Interesesanti kāds sakars ir ar konduktoru? Sūdzība ir par kasieri stacija nevis konduktoru. Arī kondukttoram varu dot 500€ banknoti un tā nav mana darīšana kad viņam nav ko izdot. Latvijas valsts apstiprināts naudas nominabanknote. Tas ir tieši tas pats kad atnāk uz veikalu un nober 1 centa monētas 30 €apmērā. Pārdevējs nevar nepieņemt. Maksāts tiek? Tiek! Tas kad nav ko izdot, nav mana kā patērētāja darīšana.

Vagons Komā 21.05.2020

Man stacijā nozaga 35 eiro.
Un pēc tam vēl parubijos vilcienā, attapos Liepājā. Ārā -30 grādi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes