www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens Rupja attieksme pret pasažieriem

Pasažieru vilciens - Rupja attieksme pret pasažieriem

Šorīt, 27.09.2019. , braucot ar elektrovilcienu Lielvārde - Rīga (6: 04) saskāros ar nepatīkamu un, manuprāt, nepieņemamu situāciju. Vilcienā iekāpa vīrietis, kas gribēja iegādāties biļeti vilcienā maksājot ar norēķinu karti. Pēc kontrolieres aizrādījuma, ka šajā vilcienā norēķināties ar karti nav iespējams, vīrietis mēģināja nopirkt vilciena biļeti izmantojot pv.lv mājaslapu (to darīja pirmo reizi) . Pēc vairāku minūšu neveiksmīgiem mēģinājumiem iegādāties biļeti internetā, tā vietā, lai pasažierim palīdzētu, biļešu kontroliere sāka vīrietim draudēt ar policiju un izsēdināšanu no vilciena. Vairāk kā 10 minūšu garumā turpinājās vīrietim adresēti aizrādījumi, draudi un pārmetumi paaugstinātos toņos. Rezultātā vīrietis tika izsēdināts no vilciena. Es uzskatu, ka as "pasažieru vilciens" derētu rūpīgāk izvērtēt savu darbinieku atbilstību amatam. Biļešu kontrolierim ir ne tikai jāprot apzīmogot biļetes, bet arī pieņemami izturēties pret vilciena pasažieriem un konsultēt tos neskaidrību gadījumā.

27.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (10)

O Otis 27.09.2019

Bet mēdz būt arī visādi gumijas stiepēji, kas tik labi to var notēlot, ka beigās tikai ar tām lielajām banknotēm, kartēm, un to ,ka pēkšņi telefonā nedarbojās internets nokļūst tur kur šiem bija jānokļūst. Kāpēc konduktorei šādas te klapatas vajadzīgas, ja var iekāpt arī kontrole, un tad noštrāfēs ne tikai pasažieri , bet arī konduktorei savu procentu novilks no algas.

Ja reiz tā situācija tik būtiski jūsu rīta ritmam traucēja, tad samaksā par cilvēka ceļu.
Paradoks. No vienas puses ''čīkstēt'', ka kādu met ārā no vilciena, bet no otras puses mierīgi turpināt sēdēt un situāciju skatīties kā rīta seriālu.

A Anna 27.09.2019

Pirmkārt, šo vīrieti ļoti labi sapratu, jo pašai makā nebija ne centa skaidrā naudā, tikai piecu dienu biļete. Un ja būtu, tad būtu cilvēkam izmaksājusi biļeti uz darbu. Un nevis čīkstu un "skatos kā rīta seriālu" bet skaidroju reālo situāciju. Jā, cilvēkam iekāpjot vilcienā nebija biļetes, bet ir tāda lieta kā cilvēciskais faktors. Ne es, ne jūs nezinām iemeslu, kāpēc biļete netika nopirkta stacijā, bet ja jau šāda situācija radījās, tad iemesls noteikti bija. Ir viegli bezjēgā murmināt un nosodīt cilvēku rīcību, kad pats neesi situācijai pat tuvumā bijis, lai gan jāpiebilst - nav smalkais stils.

Pacco_al 28.09.2019

Tie ir jūsu pieņēmumi un pieļāvumi, kurus jūs pilnīgi nepamatoti izdariet, jo neziniet kādi ir īstie cilvēka motīvi. Var būt tiešām viņš ir labs aktieris un dara visu, lai novilktu laiku un nonāktu tur, kur ir nepieciešams, bez maksas. Kādēļ, jums ir tādas pārliecība, ka tas ir nabaga upuris, kuru tagad ir jāaizstāv, paužot šeit savus pieņēmumus, kuri kā jau minējumu, jums tikai liekas.
Bet varbūt esat vienkārši naiva muļķe, kas tic "visam labajam" un "visādiem cilvēciskiem faktoriem" tad protams atvainojos. Tuvojas Ziemassvētki un vēlējos jums atklāt vienu noslēpumu - salatētis neeksistē. Tā lūk.

A Anna 01.10.2019

mani pieņēmumi un pieļāvumi ir tikpat nepamatoti kā jūsējie.

O Otis 01.10.2019

Tāpēc ir noteikumi. Tikai , KĀpēc vienmēr atrodas kāds ,kurš domā ,ka uz viņu tie noteikumi neattiecās, un varēs ar kārtējo haļavu braukāt visur riņķī?
Vienreiz šādi sanāca, saprātīgs cilvēks nākotnē par to cerams vismaz padomās.
Nav tam konduktoram ar visiem jāauklējās. Cilvēcīgais faktors un bla-bla.. Pat citur Eiropā ar šādiem ilgi neauklēsies, jo uzreiz tiks nostādīts fakta priekšā, ka sods par braukšanu bez biļetes būs krietni dārgāks kā pati biļete. Tas nav salīdzinājums ''kā ir tur, un kā ir te'', bet gan pašsaprotama lieta ar ko rēķinās pasažieris it visurs.. iekāpjot sab. transportā tu uzreiz piekrīti pārvadātāja noteikumiem.
Tagad to biļeti var pat internetā nopirkt, pat ja brauc kaut vienu pieturu. Te arī ir sekas, ja cilvēks kaut ko neizlasa vai pats nepacenšās , tad beigās top kaut kādas šādas sūdzības, kuras jau raksta tie kuriem tādi gadījumi ir traucējoši sab. transportā.

M Mego izmeklētājs 27.09.2019

Vilciena lietošanas noteikumos ir rakstits ka iekapjot jābūt derīgai biļetei izņemot pieturas kuras nav kases

O Otis 27.09.2019

Derīga arī ir e-biļete, un naudu arī vēl neviens nav aizliedzis vilcienos. PV nekur nav izziņojis,ka tagad pilnīgi visos vilcienos varēs nopirkt biļeti ar karti. Dīzeļvilcieni kā eksperiments. Lietas būtība gan ir cita, ka pietiekami ir tādi, kuri pēc vajadzības prot notēlot muļķus un nezinīšus. Tāpēc sanāk tā, ka ir godīgi cilvēki, ir tādi, kuri principa pēc brauc pa zaķi, bet ir ''aktieri'', kuru dzīve sastāv no kārtējās haļavas meklēšanas.

D Dace Koltova 27.09.2019

Ta jau liela daļa cilvèku grib braukat par velti jo piemeram braucot vienu pieturu var nobraukt par velti jo kamer konduktors atnak no viena vagona uz otru tas nav tik atri

E exit 27.09.2019

Pats esmu strādājis līdzīgā darbā un zinu kā tas ir (no abām pusem).
Bet manuprāt, pirmkārt ir nepareiza sistema, ja konduktorei jābūt ''2000.gadu sabiedriskā transporta konduktorei'' 2019.gadā ar visām e-biļetem(gudrajām biļtem) laikā kad tehnoloģijas attīstās, bet cilvekam joprojām pašam vajaga ''karot'' vai viņam noņems % no algas ja būs bezbiļetnieks (zinu 100%, ka tā bija sabiedriskajā transportā konduktoru laikos).

Ja cilveks negrib/nevar - tad tā ir cilveka(un % tehnologiju vaina jo nav pielagotas), bet nevar vainot cilveku ka nelika viņam nopirkt biļti.
lieciet tad visiem kameras (konduktoram/kontrolierim) un lai risina komisija to lietu.
vai arī ierīkojiet biļešu aparātus kā jaunajos tramvajos, uztaisiet noteikumus cik ilgā laikā vajaga nopirkt biļeti un viss.

ps. sūdzejas sniedzejai: labāk izmantojiet citātus un nedaudz plašāk aprakstiet.
es piemeram neredzu neko sliktu ja pasaka, ka policija var izrakstīt sodu (lai arī tā nav patiesība/ jo var pieaicināt policiju, bet sodu izrakstīs kontrolieri) - viss ir vairāk intonācijā. Un pacentieties iejusties pats/-i šajā darbā (kau 1-2h iedomājieties) un tad rakstiet SABALANSetu sudzibu nevis tādu, ka konduktore nodarbojas ar reidu vilcinā ar policijas palīdzību(par vilcienu konduktoriem nezinu, bet piļauju ka viņim tiešām noņem % no algas(mainīgo daļu) vai kkā savādāk par bezbiļetniekiem kurus atrod kontrole - un iedomājieties kā jūs rīkotos strādājot tādā darbā? (jā katrs izvelas savu daru, bet ir viegli rādīt ar pirkstu uz apkopeju/miskastes izvadātāju , bet ko darīsim ja nbūs cilveku kuri ar to nodarbosis?)

A arnitaa 27.09.2019

Vai Jūs, Anna, piedvāājāt vīrietim palīdzību biļetes iegādē? Vai arī vienkārši sēdējāt savā vietā, vērojāt izrādi un jau domājāt sūdzības tekstu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes