www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens elektri4ki opazdivajut, a passazhirov v izvestnostj ne stavjat... ne objavljajut.

Pasažieru vilciens - elektri4ki opazdivajut, a passazhirov v izvestnostj ne stavjat... ne objavljajut.

21/02 elektri4ka po raspisaniju v 20-24, na Jelgavu, pribila okolo 20-40, s opazdaniem v 15 minut, ni odnogo objavlenija ne prozvu4alo o tom, 4to poezd zaderzivaetsa. bespredel... stoiw i zdjow ne znajew 4ego, budet li poezd voobwe...

A

Komentāri (12)

B Baņkieris 22.02.2010

Pirmkārt, ja jūs rakstat krievu valodā, tad izmantojiet kirilicu!
Otrkārt, ja jums nav kājas un jūs nevarat aiziet līdz izziņu birojam, tad mēs palīdzēt nevaram.
Treškārt, kādēl ta nesūdzaties, ka autobusi kavē pa 2-3 stundām?
Ceturtkārt, stacijā, pēc ugunsgrēka, nedarbojas informācijas sistēmas!
Piektkārt, kā jums patiktu, ja pēc ugunsgrēka jums liktu uzreiz visu savest kārtībā?
Sestkārt, ejiet ar kājām, ja kaut kas nepatīk!!!

A A. 22.02.2010

: D RABOTNIK JAVNO TOGO SAMOGO PASAŽIERU VILCIENS. :-D
1) kak xo4u tak i piwu...
2) ja ne dolzhna nikuda xoditj... informirovali bi xotjabi konduktorov... narod sprawivajut a te liw ple4ami pozimajut :-(
3) es nebraucu ar autobusiem...
4) to 4to nedarbojas informācijas sistēmas- eto vawi problemi- kak to opovestitj passazhrov nado, ne tak li... a to zhdjow neizvestno 4ego... :-( eto ne avtobus. ranjwe takogo ne bilo, i pozar zdesj ne pri 4om...
5) po vozmozhnosti nado... bardak... kak i vezde.
6) ja b s udovoljstviem xodila bi pewkom... esli b ne tak daleko exatj nado bilo bi... ja uz ne govorju o sostojanii elektri4ek... i voobwe...
- naprimer, kak proezzjaut peron, i vesj narod tolpoj nesjotsa, potom gusjkom po sugrobam zabirajutsa 4erez odnu poslednjuju dverj... i potom rassasivajutsa po vagonam...
da ladno...

B Baņkieris 23.02.2010

Kā gribu, tā stājos! Man ir jāapstājas pie "Pirmā vagona pieturas", bet tas ka tur nav notīrīts sniegs, nav mana problēma!
Netīri vilcieni, bet mīļie, ne jau es viņus piediršu, jūs paši viņus piediršat, jo esat iedomājušies, ka vilciena vagons ir atkritumu konteiners! Paši piediršat, paši brauciet!
Starp citu, konduktors arī nevar zināt no kura ceļa kurš konkrēts vilciens attiet! To zin izziņu birojs un stacijas ēkas dežurants!

A A. 26.02.2010

:-D nado konewno ostanavlivatsa gde napisano- Pirmā vagona pieturas, a u nas bilo 4to poslednij vagon bil daleko vpered za etim stolbikom... a tam nikto ne 4istit... :-D
a rabotu v etoj sisteme proekrasno znaju... mne ne nado rasskazivatj!
a pro Paši piediršat, paši brauciet! obi4no, kto gadit, 4asto ne ezdit... a vsem ostaljnim prixoditsa... i 4ego toljko ne uvidiw... :-( nu da ladno, kazhdomu svojo!

B Baņkieris 27.02.2010

Intresantākais ir tas, kad tiek rakstīta sūdzība par dzelzceļu, tad pats sūdzētājs vai nu strādā, vai ir strādājis šajā sistēmā!
Diemžēl spriežot pēc jūsu sūdzības jūs ne tuvu nestāvat šai sistēmai klāt, nemaz nerunājot par to, ka strādājat tajā!!!
Jo ja jūs strādātu šajā sistēmā tad zinātu:
- eksistē forsmažora apstākļi;
- zinātu, ka visus jautājumus var nokārtot pie stacijas dežuranta;
- zinātu, ka ziemā, lielā salā un sniegā starp riteni un bremžu kluci izveidojās leduskārta, kas ļoti pasliktina bremzēšanu un pagarina bremzēšanas ceļu;
- zinātu, ka ne jau speciāli kāds brauc garām zīmei "Pirmā vagaona pietura".
Intresanti, tie kas piecūko vagonus paši tajos nebrauc?! Tad jautājums-kāds speciāli nāk, piecūko un aiziet? Nē! Cienītais! Paši cūkojat! Paši! Un tas tikai liecina par mūsu cilvēku ZEMO kultūru!

Ja jau Jūs tāds speciālists, tad nāciet un parādiet kā jādara!
Gudri runāt visi mākam!

S Sirdsapziņa 28.02.2010

Tev, kas maskējies ar Ldz jau nu gan vajadzēja nokaunēties!

Ja kāds izmanto manis sniegto pakalpojumu un ir ar to neapmierināts, tad ar augstāko iejūtību vajadzēja par to atvainoties un censties darīt visu man iespējamo, lai klients justos apmierināts.

Bet tāda valoda kas te lasāma ir "pabiru" valoda un tas nodod tikai Tevi pašu - pierāda, ka Tava vieta nav Ldz.

Es vēlētos lai uz dzelzceļa strādā tikai tie, kas to grib un vēlas darīt no sirds un kas prot cienīt sevi un citus. Ir daudz cilvēku uz dzelzceļa, kuri godprātīgi pilda savus pienākumus, bet šādiem tītariem nedomāju ka tur ir vieta. Dzelzceļnieka profesijai ir jābūt prestižai un tie kas neciena klientus, neciena arī sevi. Tādiem tur nebūtu jābūt, jo tie tikai dara kaunu dzelzceļam.

P Pasažieris 28.02.2010

LDz darbiniekam gribu pateikt.
Skatos Tu esi ļoti gudrs, no jums arī daudz kas ir atkarīgs, ja Tu esi īsts LDz vai PV darbinieks KAUNS TEV, tāpēc jau arī dzelzceļš Latvijā neattistās, jo Jūs "gudrie" darbinieki neko nejēdz no Marketinga, jācenšas strādāt, lai jūsu sniegti pakalpojumi apmierinātu pasažierus.
Arī kas ar tevi notiks, ja Tu apstāsies 10 metrus tuvāk nekā zīme???
Arī par kartību vilcienā atbild mašinists, kā uz kuģa kapteinis, nevaru teikt, ka tikai cilvēki, kā tu izteicies, piedirš vagonus, vnk. ja strādāt labi, tad pēc reisa pārbaudīt vagonus, un ja kas uzzimēts Depo to uzreiz notirīt, neviss, nolaist to vilcienu līdz tādām stāvoklim, ka pēc tam ja pat gribes nevares izmazgāt.
Vel, piemēram, PV rakstīts, ka maršrutā Rīga-Liepāja, Rīga-D-pils, un kad vel bija vilciens Rīga-Ventspils itkā kursē paaugstinātā komfortā vilciens, bet tikai, ļoti bieži gadījas braukt uz Ventspilī, piebrauc kaut kads vilciens vnk. soliņi kā elektrovilcienā, nerunāsim jau par TV, un citam lietam, kam jābūt, nejau tāds parastais vilciens bija padots tā dēļ, ka cilvēki piedirš, vnk. Jūs laicīgi neveic remontu, tāpēc arī samazinājies pasažieru skaits vilcienos Rīga-Liepāja, Rīga-Ventspils, jo bieži brauca parastais vilciens, bet cena par dažiem santimiem atšķiras no autobusa, ja vel neņemtu piemaksas, varbūt tādā vilcienā cilvēku būtu vairāk.

A A. 01.03.2010

podderzhivaju polnostju Sirdsapziņa un Pasažieris !!!

K killer 01.03.2010

Ldz!неуважение к клиентам!согласен с Pasažieris

P PV 19.03.2010

Es strādāju ar to vilcienu kurš kavēja varu teikt ka jūs te esat zemākā klase vai vispār zināt kas notika nē tikai kaut kādus pieņēmumus rakstat.Esmu ļoti neapmierināts ar Jelgavas līniju tur brauc tikai dirsēji dzelzceļnieki viņi to tik māk kā sūdzēties un aurot.Uz lūgumu parādīt braukšanas dokumentu parasti ir atbilde "Kas Tu mani nepazīsti???"Godīgi sakot ejiet dirst ar to savu pazīsti vai nē jums LDZ ir izsniedzis brīvbiļetes tad arī tas rādiet nevis tēlojat varoņus.Tajā vakarā mums ar mašīnistu bija jābrauc atpūsties stundas jau bija pietiekami nostrādātas, bet Salaspilī tehnisku iemesli dēļ vilciens ceļu nevarēja turpināt un mēs aizbraucām viņu vietā uz Jelgavu kaut tas nebija mums jādara.Es cienu pasažierus kuri ciena mani, bet ir viens liels bet jūs konduktoriem, mašīnistiem diršat virsū kaut gan mēs neesam ne pie kā vainīgi šādās situācijās.Pie stacijas ir dzeltena ēka kāpēc tur neejat un nesūdzaties mūsdienās papīram ir tikai spēks. Siltumu nosaka viņi kā arī par visu pārējo atbild par vagonu uzkopšanu par peronu tīrību.Kāpēc mūs ir vieglāk apvainot iespļaut sejā nekā aiziet un pacelt jautājumu tur???

M McKinley 19.03.2010

Ak Tu nabadzīte pagaidīji vilcienu 20min. mēs visi es šokēti.

B BM 19.03.2010

Aita tiešām, pagaidījusi mazliet, bet auro, it kā gadu būtu tur stāvējusi. Laikam, vīrs neapmierina!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes