Sia Ossov - matrači

Ja domājat iegādājaties matraci veikalā OSSOV pārliecinieties par Jūsu izvēlētā matrača nosaukumu, jo jārēķinās, ka problēmas gadījumā SIA Ossov par Jums un Jūsu problēmu neliksies ne zinis, jo klinetus viņi neciena!!!!
Veikala pārdevējs nepareizi identificē matraci, kā rezultātā Jums tiek izgatavots pilnīgi cits matracis, kuru diemžēl tā specifikācijas dēļ nevar lietot. Uz lūgumiem/pretenziju atraisināt pārdevēja vainas dēļ radušos problēmu Jums šis pats pārdevējs atrakstīts, ka viss ir pareizi un jautājumā par savu kļudu matrača identificēšanas jautājumā norāda, ka matarcī ir NEREDZAMA vieta, kurā ir matarča nosaukums, ka rezultātā matračus neesot iespējams sajaukt!

SIA OSSOV darbinieki nedod savas vadības kontakktelefonus un viss tiek risināts tikai ar pārdevēju strapniecību, kā rezultātā paši darbinieki situāciju vienmēr nostāda sev par labu. Uz juridisko adresi nosūtot ierakstītu vēstuli ne vienmēr tai tiek iets pakāļ uz pastu.
SIA OSSOV absolūti neciena savus klientus un nerisini radušās problēmas, un atsāj pircēju bezzizejas situācijā, lai tas pats tiek galā kā grib.

Ja tomēr izvēlaties iegādāties matraci SIA OSSOV pirms pasūtījuma veikšanas lūdziet (pieprasiet) pārdevēju parādīt matracī neredzamo vietu un pārliecinieties, par izvēlētā matrača nosaukumu.

Vislabāk iesaku izmēģināt izvēlēto matarci vēl kāda ossov veiklā, jo esot nomainīts arī kokosa slāņa piegādātājs, līdz ar to veiklā izliktais un tas ko Jums izgatavos var būt savādāks pēc cietības.

Atbilde no SIAOSSOV 01.02.2012

A.Godātā Agneses S. kundze,
 
Mēs ļoti cienām savus klientus, tieši tādēļ mēs cenšamies piedāvāt saviem klientiem maksimāli pilnu informāciju:
1.      mūsu klientiem tiek piedāvāti pilna izmēra paraugi kurus var izmēģināt pirms iegādes, lai klients varētu izvēlēties piemēroto modeli (izjust stingrumu, komforta atbilstību un tml).
2.      uz katra pilnā izmēra matraču parauga atrodas maziņš matrača paraugs, pēc kura var redzēt matrača sastāvu uz tā arī atrodas cenu lapa ar matrača nosaukumu.
3.      Pasūtījuma noformēšanas brīdī mūsu konsultants noformē pasūtījuma veidlapu, kurā tiek ierakstīts modeļa nosaukums, izmērs un cena. Pirms parakstīšanas Jums tiek piedāvāts izlasīt šo veidlapu, lai pārliecinātos par informācijas pareizību.
4.      visus modeļus ar plašu aprakstu un bildēm var ieraudzīt un salīdzināt mūsu firmas mājas lapā www.ossov.lv
5.      uz katra matrača, kurus saņem mūsu klienti ir etiķetes ar matrača nosaukumu un izmēru kā arī ir apzīmētas matrača komplektējošās sastāvdaļas.
6.      visi matrači ir aprīkoti ar rāvējslēdzējiem un atverot matrača pārvalku klientam ir iespēja patstāvīgi pārliecināties par atsūtītās preces pareizību
Tādējādi, ja mūsu konsultants būtu kļūdaini ierakstījis citu modeli, Jūs pasūtījuma veidlapas lasīšanas brīdi pamanītu, ka nosaukums nesakrīt ar izvēlētā modeļa nosaukumu, cena atšķiras no pieteiktās. Jo Jums arī ir pienākums pārliecināties par pasūtītas preces atbilstību. To Jums pateiktu jebkurā veikalā, kurā Jūs pasūtāt preci. Spriežot pēc Jūsu rakstītā iesnieguma, Jūs skatījāties divus modeļus (vienu atsperu, otru bez atsperu), loģiski domājot, ja konsultants kļūdītos, tad Jums būtu atsūtīts bez atsperu modelis.
Preces izgatavotas pēc klienta pieprasījuma un lietotas, atpakaļ netiek pieņemtas.
 

ar cieņu,
administrācija
SIA OSSOV

Atbilde no SIAOSSOV 21.12.2016

Cienījamais klient,

Ikviens no mūsu klientiem gan pasūtījuma brīdī, gan rakstiski pasūtījuma veidlapā, tiek informēts par to, ka veikali nenodrošina preces iekraušanu saņemot paši preci veikalā. Krāvēju, diemžēl, mūsu veikalos nav, sakarā ar to mēs piedāvājam piegādes pakalpojumus par diezgan pieticīgu maksu, piemēram, Rīgas robežās tie ir 8,00 Eur, turklāt, ja klienta pasūtījums summā sasniedz noteiktu summu, mūsu klientiem Rīgas robežās, maksa par piegādi netiek piemērota.

Ar cieņu,
OSSOV administrācija.

A

Komentāri (3)

A Amarille 29.04.2012

Cienījamā sia ossov administrācija,

Ņemot vērā ka Jūs ļoti labi zināt par kuru gadījumu/situāciju ir uzrakstīta sūdzība, ja Jūs tik ļoti cienītu savus klientus tad man nebūtu jābrīdina citi matraču pircēji par matraču identificēšanas ''neredzamajām'' vietām un ja Jūs tiešām būtu pretimnākoši un Jūsu pārdevēji atzītu savas neuzmanības kļūdas man tagad būtu matracis uz kura es varētu gulēt!
Diemžēl daudziem no Jūsu izklāstītajiem argumentiem es nepiekrītu, jo kļūda notika jau pašā veikalā - Jūsu pārdevējam nepareizi identificējot manis izvēlēto matraci, līdz ar to visas pārējas manas pārbaudes un pārliecināšanās (kuras es veicu) ir un bija bezjēdzīgas! Tas ko es izvēlējos, nebija tas ko Jūs pārdevējs uzskatīja, ka es izvēlos. Un Jūsu norāde par to, ka es skatījos 2 dažādus matračus ir pareiza, bet argumentiem es gan nepiekrītu, jo Jūsu veikalā manis izvēlētajam atsperu matracim (uz kura nebija nosaukuma, jo es to mēģināju) apkārt bija arī citi atsperu matrači (arī bez nosaukumiem, jo tos izmēģinot to nosaukumu lapas tiek noliktas nost) un arī to cenu atšķirības bija minimālas, līdz ar to tikai Jūsu pārdevējs ir tā vienīgā persona, kas var pateikt kurš matracis ir kurš, bet manā gadījumā acīmredzot pārdevējs ''nedaudz'' nokļūdījās un man viņa kļūda maksāja diezgan dārgi...

P.S. atradu Jūsu norādīto matrača ''neredzamo'' vietu, pēc kuras to var identificēt :D
žēl ka nezināju to pirms pirku!

Bet neskatoties uz visu es tomēr iesaku SIA OSSOV matračus to plašā klāsta dēļ, bet iespējamos OSSOV klientus LŪDZU ļoti ļoti rūpīgi pārliecināties par to, ka pārdevējs pareizi identificē Jūsu izvēlēto matraci, jo pārdevēji savas kļūdas neatzīst un SIA par Jums neliksies ne zinis...diemžēl.

A autoskola 07.09.2014

Izlasot šos komentārus saprotu, ka patērētājam jātaisnojās ossov priekšā, tā vietā lai risinātu jautājumu ir tikai kādi ataisnojuma meklējumi. Redzot šo attieksmi pat nevēlos šīs kompānijas produktus pētīt!

A artisa 25.02.2016

Iegādājos matraci, kura izmērs ir 180*200 , bet svars ap 100kg

Man tas ~100 kg matracis bija jāmoka kravas busā kopā ar 65 gadu vecu vīru. Protams ka tā iekraušana nav vienkārša, jo nav ne kādu lencīšu pie kā pieķerties.
Lēnām uz kanti to velkot pārdevēja tik nosaka, Jūs laikam sānu ventelācijas vāciņu noplēsāt, tā ir Jūsu vaina...
Piedodiet man, bet pirmo reizi redzu, ka tik nopietnā veikalā/firmā, kur pircējam lielgabarīta un smaga prece pašam jāmoka iekšā transportā.

Labā attiesme izbeidzas pēc naudas samaksas, tālāk jau tā ir pircēja problēma.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes