www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Krāpšana, slikts serviss

Optimus Mēbeles - Krāpšana, slikts serviss

Es nopirku biroja krēslu Optimus Mebeles veikalā, nevis mēnesi pēc tam, kad rokturis lauza vietā ar muguru, viņi atteicās apmainīties ar mums, jo tā sauktais eksperts teica, ka mēs izmantojam spēku, lai gan krēsls ir aprīkots ar šūpuļzirgu, un tikko piekāpās atpakaļ un nokrita.

12.02.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (8)

W Watafuks 12.02.2019

Ko?!

RAMONA👀 12.02.2019

Es ar tikai vārdu ZIRGS sapratu. Pārējais ir murgains vārdu savārstījums

What? 12.02.2019

Izskatās ka google translator kāds iemēģinājis :D

"krēsls ir aprīkots ar šūpuļzirgu, un tikko piekāpās atpakaļ un nokrita." - kaut ko tik jautru sen nebija nācies lasīt. Paldies, ka uzlaboji garastāvokli!

L Lāsma Gravina 13.02.2019

Mani bija līdzīga situācija! Neatsaucígs serviss.

really? 13.02.2019

Lidziigas seenes busiet neemusi!

E Eadelle2222 14.02.2019

Mes ar gadu atpakal.. Pirkam dazadas mebeles.. Nopirkam pa 109ero rakstamgaldu... Kad jau bijam sakusi skruvetkopa tad.. Atapos ka pamatiga plaisa galda apaksa..zvaniju un pateic ka ja esu ieskruvejusi kaut vienu skruvi... Tas nau vinu kompotence... Pectam skruvejam galdu. .. UM SKATOS IEPLISIS TUR PIE SKRUVES.. BET NU NEKO ATPAKL NEMT NETAISIJAS MAINIY! UNpasutijam 2vienadus divanis... Kad aizbraucam pakal.. Iedeva dazadus... Taka nekadas pozitivas atsauksmes nevar but!

RAMONA👀 14.02.2019

Pozitīvas atsauksmes nevar būt par rakstību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes