Optimus Mēbeles - Krāpšana

Nekādā gadījumā neveicot pasūtījumus pie viņiem. Pasūtījumu neredzēšanās, tāpat kā savu naudu.
Es, diemžēl, un esmu kļūdījusies pasūtot šeit mēbeles maija sākumā.
Ceru, ka ar tiesas un patērētāju tiesību aizsardzības inspekciju varēšu atgriezt naudu.

01.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Optimus Mēbeles Support Pārstāvja atbilde 03.06.2019

Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju.
Kā vienojāmies iepriekšējā sarakstē ([email protected]) varam Jums nodrošināt prece piegādi vai arī kā izteicāt vēlmi, atgriezt Jums naudas līdzekļus.
Lūgums mūs informēt uz [email protected] par Jūsu izvēli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes