www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Krāpj cilvēkus, pārdod nekvalitatīvās preces

Optimus Mēbeles - Krāpj cilvēkus, pārdod nekvalitatīvās preces

Labdien! Gribēju izstāstīt par krāpniecisko mēbeļu veikalu tīklu "Optimus mēbeles" jeb SIA "ALB" (kā viņi juridiski saucās) darbību. Kaut kur 2 mēnešus atpakaļ Jēkabpils veikalā (T/C "Sala", Rīgas iela 213) nopirku gultu Marianna 160 cm plata, brūnā krāsā. Kad pirku uzreiz pamanīju, ka dēļi, kuri tur matraci ir tādi plāni un neizskatījās, ka tie kalpos ilgu laiku, bet pārdēvējs veikalā mani pārliecināja, ka tie ir finiera dēļi un ka tie nelūzt. Es piekritu un nopirku. Divu mēnešu laikā man salūza jau 2 dēļi un galvenais ne jau pa vidu (tā kā no svara), bet pārplīsa no malām. Pa gultu neviens nelēkāja un ziloņi virsu nekāpa. Es arī nesvēru 2 tonnas. Aiznesu tos salauztos dēļus uz veikalu kopā ar čeku un iegādes pavadzīmi. Domāju, ka tādas lietas kā dēļi viņiem ir uz vietas un viņi man ātri tos samainīs. Bet es kļūdījos. Pārdēvēji bija ļoti rupji un negribēja ņemties ar mani. Es jau saprotu, ka viņiem dots rīkojums atšūt tādus kā es. Beigās viņi pieņēma manu sūdzību, ilgi skanēja čeku un pavadzīmi un fotografēja dēļus. un teica, ka 10 dienu laikā izskatīs manu sūdzību. Es tikai nesaprotu, kā tādā lielā firmā kā "Optimus mēbeles" nav mēbeļu rezerves daļu uz vietas, it īpaši tādu atvainojos s... kā dēļi??? Esmu šokēts un neizprātnē. 10 dienas es nevarēšu izmantot savu gultu, kurai krāju un kuru nopirku par 116 Latiem, kurai 2 gadu garantija. Nevarēšu izmantot, ka tagad baidos kāpt tai virsū, jo baidos, ka salūzīs citi dēļi. 10 dienas izskatīs vai samainīt man s.... dēļus, kuriem pašizmaksa ir pus santīms. Tas ir smieklīgi. Daudz cilvēku man apkārt sūdzējās, ka "Optimus mēbeles" pārdod nekvalitatīvās mēbeles. Es saprotu, ka tur ir lētās poļu mēbeles, pa lētām naudām, bet ne jau otrajā mēnesī ar preci kaut kas notiek. Ja tas būtu kaut vai pēc gada, es neko neteiktu, bet 2-jā mēnesī. Tas ir murgs. Zvanīju uz ofisu un mani arī visi mētāja no viena cilvēka pie otra un atšūja. Ka likums paredz 10 dienas un bla bla bla, bet tie tak ir s... dēļi. Ak Dievs, kas man tagad kompensēs ka es 10 dienas nevarēšu izmantot savu nesen iegādāto preci. Cilvēki pārdēvēji tur apmācīti Jūs šmaukt, tur pārdod ļoti nekvalitatīvās preces, nepērciet tur!!!

M

Komentāri (8)

L lupata 07.11.2013

Kas tev veikals kāds gateris, lai dēļus dotu?!

M mvadims 08.11.2013

to lupata: Es jau saprotu, ka tu esi "Optimus mēbeles" darbinieks, bet jums vajadzētu pārdot kvalitatīvās preces un turēt mēbeļu detaļas uz vietas, it īpaši tādas ejošās kā dēļus. Esmu pārliecināts ka esmu viens no tūkstošiem jūsu bijušo klientu, kuriem jūsu mēbeles jūk ārā. Pie tam noperciet grāmatu "Kā pareizi apkalpot klientus mazumtirdzniecībā" un palasiet mazliet. Gateris ne gateris, bet ja jūs dodāt garantiju, jums ir pienākums aizvietot preci tās laikā vai salabot.

A Alb1111 12.07.2016

Tas darbinieks taču ir lupata, ko viņš zina no apkalpošanad?! ☺

M m00 09.11.2013

mvadims, bet vai tad viņi līdz šim ir pārkāpuši likumu? Ja 10 dienas ir noteikts likumā, tad sagaidi tās 10 dienas.
Veikals jau nevar zināt kas kuram un kurā brīdī lūzīs..

D dusmīgā2015 08.10.2015

Labdien, es arī saskāros ar šīs firmas tirgotajiem brāķiem. Nopirku mēbeli, kura bija brāķis trīs vietās . Zvanīju uzreiz pārdevējai kura man lika visu safotogrāfēt un atnest fotogrāfijas uz veikalu. Tā arī izdarīju, pēc nedēļas saņēmu vēstuli kurā rakstīts, ka mēbeles detaļas būs piegādātas tikai pēc apmēram 45 dienām ar piebildi, ka piegādes laiks var pārsniegt norādīto termiņu. Tad man uzreiz rodas jautājums, ko man tagad tos divus mēnešus darīt ar to lūzni kas man aizņem tikai vietu, un kuru es nopirku ar mērķi lietot. Tā bija pirmā un pēdējā mēbele ko iegādājos no šīs firmas.

O Olga 11.02.2016

Labdien! Es arī saskāros ar nejauku lietu, sakarā ar sabojātās preces saņemšanu no SIA "ALB". Kad prece bija piegādāta, pamanīju ka prece nav kvalitatīva. Tāpēc cilvēki, skatieties ko pērkat un ko jums piegādā, jo pēc tam galus savilkt nekādi nevar, preci nemaina, padara cilvēkus par muļķiem, kas nemāk izvēlēties preci.

A APG 14.09.2016

TRAĢIKOMISKA SITUĀCIJA. 4. JŪLIJĀ PASŪTĪJU UN APMAKSĀJU RĒĶINU PAR SEŠIEM SKAPĪŠIEM, NEDĒĻAS LAIKĀ SAŅĒMU PIECUS SKAPĪŠUS. ATLIKUŠO SKAPĪTI BIJU GATAVA GAIDĪT, AVANSA RĒĶINĀ NORĀDĪTO TERMIŅU - 30 DIENAS.
ŠODIEN, 14.SEPTEMBRĪ, SAZINĀJOS AR OPTIMUS MĒBELES, JAUTĀJOT, VAI ATLIKUŠAIS PASŪTĪJUMS BŪS ŠOGAD, JO PIEGĀDES TERMIŅI JAU KRIETNI PĀRTĒRĒTI. UN ZINIET, KO MAN ATBILDĒJA OPERATORE - NU NEKAS JAU DIKTI NEESOT KAVĒTS :))
PIE VEIKSMES, ŠO "EKSKLUZĪVO" SKAPĪTI SAŅEMŠU RĪTDIEN.
TĀTAD KOPĒJAIS PIEGĀDES LAIKS 73 DIENAS, ATŅEMAM 30 DIENAS, KURAS UZSKATĀMAS PAR OFICIĀLI GAIDĀMAJĀM DIENĀM, SANĀK 43 DIENAS KAVĒTAS.
KĀ JAU OPTIMUS OPERATORE TEICA, TAS JAU NEKAS!!! :))))

S santa 18.07.2017

Ļabdien te rakstītas pilnīgas muļķības,OPTIMUSĀ var iegādāties diezgan labas un lētas mēbeles.Es nopirku virtuves skapīšus un gultu ar visu madraci,un kalpo ideali.Ne luzt ne kā,liekas to gultu lauzdams nesalauzīsi.Un brāķi visur gadās,pat ja pirksi n-tajos tūkstošos.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes