Optimus Mēbeles - Bojājums

Nopirkām dīvānu stūra. Nav pagājis vel gads kad viņa aizmugurējā skaidu plāksne vienkārši drūp kopā jo skrūves nespēj noturēt sliedi uz kuras uzbraucinas diezgan smaga apmale. Šīs skrūves krita ārā jau nedēļu pēc salikšanas. Audums veļas. Un kvalitāte ir ļoti zema. Paldies dievam ka to nopirku par akcijas cenu. Pielikumā foto un es neuzskatu ka tas ir normāli. Pielikumā arī smagā mala kuru tā skaidu plāksne nesoēj noturēt.

20.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Optimus Mēbeles Support Pārstāvja atbilde 22.04.2019

Labdien, lūdzam sazināties ar mums personiski - 67885252, visām precēm ir 2 gadi garantija un iesniedzot mums pretenziju tiek katra situācija risināta un pieprasīta atbildība no ražotāja. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām

S

Komentāri (3)

K Klientamnavtaisnība 21.04.2019

Skopais maksā divreiz. Bet tāpat dīvaini - visiem citiem malu tur, jums nē. Tak dodieties uz veikalu, jautājiet, ko darīt. Principā to vajadzēja darīt uzreiz.

S Sarmite J. 23.04.2019

Citiem? Nezinu oar citiem. Nu nebutu akcija nopirktu vinu pa 400 eur. No ta vins neklutu stipraks. Nopirku kumodi ari ta saskruvejot skiba. Bet skruvets pets instrukcijas. Es neiesu uz optimus jo man ir mazs berns kurs paspeja ar markieri pazimet un apliet ar teju. Vet tas nenozime ka tas divans sita vareja jukt ara. Berns pat pie tas malas klat nelida.

K Konvojs 30.06.2019

Vai tad optimusā ir arī kas bez akcijas. Cilvēki, atveriet acis, tās tak mākslīgas tiek uzturētas

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes