www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss un piegāde

Omniva.lv - Slikts serviss un piegāde

Ļoti slikts serviss un piegāde, vilšanās pamatīga. Laikam dēļ tā, ka šobrīd savu tirgu iekarojuši, tad par servisu var nedomāt.

Pacinu pakomātā gaidu jau 3 darba dienas, zvanot uz klientu apkalpošanas centru, man sniedza atbildi, ka nevarot palīdzēt, jo esot pakomāts paŗpildīts un kurjers braukājot katru dienu un pārbaudot vai nevar ievietot. Lieliski - kurjers katru dienu no Rīgas brauc uz Cēsīm un vedā manu paciņu turp - šurp, kamēr es gaidu, kad to saņemšu.

Sūdzību var iesniegt tikai tas, kurš paciņu ievietoja, bet es jau gaidu paciņu nevis ievietotājs!
Risinot kaut kādu problēmu, tikai neviens nesaka kā viņu risina - braukā apkārt un gaida brīnumu laikam!

Nožēlojami, neiesaku izmantot šo pakomatu. Šobrīd ir arī dpd un citi veidi, un skatījos arī lētāki, tādēļ pāriešu pie citiem pakalpojuma sneidzējiem, kas vēl nepeldas cūku taukos un varbūt domā par klientiem.

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 20.11.2018

Sveicinati! Mēs Jums ļoti atvainojamies par sagādātājām neērtībām.
Mums tiešām žēl, ka Jūsu sūtījums ir viens no tiem, kurš ir aizkavējies tehnisku iemēslu dēļ. Pārpildīta pakomāta problēma tiek risināta. Tieši pārpildīta Cēsu maximas pakomāta problēmas dēļ, šonedēļ uzstādam vēl vienu jaunu pakomātu Cēsīs, lai pilsētas iedzīvotāji var ātrāk saņemt sūtījumus. Kā arī pakomāts tiek apkalpots vairākas reizes dienā, tai skaitā agri no rīta un vēlu vakarā.
Mēs vēlreiz no sirds Jums atvainojamies par sagādātājām neērtībām un sūtījuma aizkavēšanos.
Lai saņemt konkrētu informāciju par sūtījumu, droši varat rakstīt mums e-pastu uz [email protected] vai zvanīt uz 27042424.
Ar cieņu, Omniva

L

Komentāri (3)

K Kristers Apinis 18.08.2018
Apmānīja

Jūs teicāt kad šodien būs!

donna b 16.11.2018

Ja pakomats parpildits jo dazas aitas neiznem savus sutijumus, tad kur un ka kurjers var iebazt tavu paku?

Pacco_al 17.11.2018

Pilnīgi piekrītu šim komentāram, pēc tam kad uzņēmumu sāka vadīt viena izbijusi Swebank darbiniece Beate Krauze-Čebotare, serviss ir pasliktinājies un gājis uz leju. Viņi tikai tiešām ir iemācījušies Swedbank stilā rakstīt "gudras un motivētas" atbildes klientiem, mācot tos, kā vajadzēja vai kā nevajadzēja, tā vietā, lai uzlabotu savu servisu. Ar cieņu un saudzīgi izturoties par uzticētajiem sūtījumiem.
Pilnīgi piekrītu sūdzības autorei - nožēlojami. Cerams, ka DPD attīstīs savu panomātu tīklu un izkonkurēs šos augstprātīgos kretīnus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes