www.sudzibas.lv Omniva Pazudusi prece

AtrisinātaOmniva - Pazudusi prece

Meitene 12.04, izsūtīja paciņu, kurā atradās kleita speciāli šuta uz lieldienu pasākumu skolā, un te sākas, paciņas sūtīšana apturēta, atbild, mēs risinām, ko risināt? Tātad šodien ir 17.04, paciņa nav, un rit 18.04, ir pasākums, kleitas nav, atbilde, mēs risinām, vai tas ir normāli, bērns bija sajūsma par kleitu, ko vilks, tagad nekā, omnivas darbinieki, tagad paši varēs vilkt šo kleitu... Nesūtat neko ar omnivu...

17.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 18.04.2019

Sveiki!
Atvainojamies Jums par radušos situāciju. Vakardien esat ar mums sazinājusies. Informēciju par Jūsu sūtījumu esam piefiksējuši, un šobrīd skaidrojām aizkavēšanas iemeslu. Apsolam, ka šodienas dienas laikā mēs ar Jums sazināsimies saistībā ar Jūsu sūtījumu. Vēlreiz Jums no sirds atvainojamies par sagādātājām neērtībām.
Ar cieņu, Omniva

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Diāna Maija 19.04.2019

Paciņa atrodas pakomata, tika zvanits, un par sho atvainojas, cerams pirmā un pēdējā šāda nepatīkama situācija.

Komentāri (1)

Oļegs Zatlers 17.04.2019

Jūs ko, saspiedušies esiet? Nu gadās visādi. Piemēram, nolīmējas uzlīme, sajauc pakas, sajauc durvis, nosūta nepareizu sms, utml. Nu dažādi gadās. Tūkstošiem pakas dienā taču. Dzīves situācijas un cilvēciskais kļūdu faktors. Tagad jābļauj pa visu internetu? Ne reizi nav bijusi problēma ar Omnivu. Ne pirms entajiem gadiem, kad viņi sāka darbību, ne tagad. Sūtījumus sūtu un saņemu vairākkārt nedēļā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes