www.sudzibas.lv NS King Produkcijas un apkalpošanas kvalitāte

NS King - Produkcijas un apkalpošanas kvalitāte

Labdien.
2009.g. 10.novembrī iegādājos sieviešu zābakus Sia "Nittis" veikalā "NS KING", Rīgā, Lielvārdes ielā 29, TC Spice.
Zābaki kuri nopirkti nepilnu mēnesi atpakaļ un lietoti kādas 10 dienas ir ar atplīsušu papēža daļu un saplēstu materiālu pie papēža.
Šovakar, pēc pl 20.00 devos uz doto tirdzniecības vietu lai parādītu bojātos zābakus un ja būs nepieciešamība iesniegtu prasijuma pieteikumu kuru sagatavoju priekšlaicīgi mājās .
Prasījuma pieteikuma veidlapa - 01.08.2006. MK Nr.631 pielikums tika izdrukāts no www.ptac.gov.lv vietnes, bet veikalā nav derīgs jo šim uzņēmumam ir iekšējs dokuments kurš ir svarīgāks par Prasījuma pieteikuma veidlapa - 01.08.2006. MK Nr.631 pielikumu.
Irina, pieļauju ka viņa ir pārdevēja jo nosaukt uzvārdu un ieņemamo amatu atteicās, paskaidroja ka tiek pieņemti tikai uzņēmuma akceptēti prasijuma pieteikumi, ka nav uz vietas neviens darbinieks kurš ir veikala vadītaja/s vietas izpildītājs kas drīkst pieņemt neatļautu prasijuma pieteikumu un lai nāku kaut kad vadības darba laikā.
Attieksme no apkalpojošā personāla puses klaji noraidoša un negatīva. Patērātaju tiesības tiek ignorētas .
Vai veikala darba laikā nav jābut darbiniekam kurš zin savus darba pienākumus un pārzin arī patērētāju tiesības ? Vai darbinieki drīkst atteikties nosaukt savu amatu un uzvārdu kurš nav atrodams uz darbinieka darba formas zīmotnes?
Kādā veidā panākt manu likumīgo tiesību ievērošanu ?
Šo vēstuli nosūtīju uz valsts darba inspekciju, patērētāju tiesību centru, sia "Nittis" e-pasta adresi [slēpt]@nsking.eu, www.antireklama.lv un www.sūdzības.lv .
Rīt zvanīšu par klientu sūdzībām atbildīgai Maritai Sirinai-67388167

J

Komentāri (10)

P pika 02.12.2009

Veiksmi !

H Hugo Djego 03.12.2009

Nākamreiz pērc vīriešu zābakus :D

P pufa 03.12.2009

Priecājies, ka nav nācies sastapties ar Bag- city bodes brāķiem, nekad nepērc ne somas, ne makus, ne arī citus aksesuārus šinī veikalā. paliksi bez matiem un nerviem, lai pierādītu veikala pusgraudniekam Maksimam, ka viņa tirgotā prece ir brāķis, arī PTAC ir bezspēcīgs pret viņu. ejiet ar lielu līkumu tai bodei.

H Hugo Djego 03.12.2009

Tur jau varbūt bode nav vainīga, bet pielietojums. Kāds cits vīrietis atkal bija kritis uz sieviešu kurpītēm.Uzvilka un mīcijās pa dubļiem. Kad jautāju, kapēc viņs tā dara?-Jo tam tās esot pirktas un tur tas kaifs.

M Marteens 03.12.2009

Kāpēc Jūs nepublicējat savu uzvārdu??? Kāpēc tas jādara zināms no darbinieku puses? Jūs viņu šeit 100%nopublicētu, kas būtu personas publiska apvainošana.Tai pat laikā uzņēmums nav liels un ja ir sūdzība, tad zinās par kuru darbinieku iet runa.Nākamais...Ir likumdošana, ko neievēro nevis pārdevēji, bet darba devēji.Kuri uztaisa iekšējos noteikumus un darbiniekam jāpakļaujas viņiem.Nākamās problēmas risina vadība.Ja nebija uz vietas, tad pārdevējam bija tikai jāpieņem sūdzība...Ja veikalam ir viens īpašnieks (iecelts direktors utt) viņam pēc darba likumdošanas ir 8-ņas h darbalaiks.Ja veikals strādā no 8-22 (vai vel labāk 24h)nebūt nenozīmē, ka vadība tur nakšņo.Katrā uzņēmumā (normālā) ir sūdzību pieņemšanas akti utt...Tas, ka Jūs iradāties ārpus darba laika un sākāt pārdevēju dušīt ir Jūsu problēma...Pārdevējs tikai pieņem Jūsu sūdzību, bet ne izskata to...Tas, ka izlasījāt likumus un gājāt pārdevējai prātu čakarēt ir Jūsu prblēma, bet pēc raksta spriežot Jūs izlasot likumu Jūtaties varens, bet ne centāties ieklausīties, kā notiek uzņēmumā sūdzību izskatīšanas...

P.S. Nav nekāda sakar man ar NS King...Esmu pietiekami nostrādājis tirdzniecības nozarēs, lai saprastu kur tiek prāts čakarēts pārdevējiem.Viņi nav eksperti, lai noteiktu defektāciju. Tad jau jaunu auto, tehnikas utt pārdevēji ar vainīgi, ka notirgojuši preci, kas nenokalpoja garantijas laiku ? Smieklīgi ne. Un visiem pārējiem šāda tipa sūdzību rakstītājiem ... Pārdevējs nav vainīgs ja ir precei ir defekti.Viņš var pieņemt no Jums sūdzību, bet ne izskatīt.Sūdzības pieņemšana katrā uzņēmumā notiek savādāk.

S Silva 04.12.2009

Jāziņo PTAC, jo veikalu var administratīvi sodīt par šādu pārkāpumu.

A Aigars 04.01.2011

Labdien!

Taa kaa Marita uz telefona zvaniem neatbild un neatzvana
sazvaniit pat sekretaari vairs neizdodas :(, kaa arii PTAC lielas jeegas nav griezties - piedaavaaju griezties kaut kaadaa Tv paarraidee kuram dotais sizzets interesees ..kaut kaadaa Tautas Balsii kaut vai.
Jo vairaak buus cilveeku - jo reaalaak, ka izdosies vismaz citus pabriidinaat par ssiis firmeles kraapniecisko buutiibu.

Naudu jau diez vai atgrieziis...bet nu ssoreiz jau taa ir principa lieta.
Ja kaads veelas piedaliities, tad [slēpt]@inbox.lv
Gaidu veestules.

J Juris 04.01.2011

Man liekas, ka vaina jau sākotnējā sūdzības tekstā ir nevis apkalpojošā perosnālā bet gan uzņēmuma vadībā! Sorry, pārdevēja tev pateiks to, ko viņai likuši pateikt vadība! Ja vadība saka, ka viņiem piekāst uz 631 noteikumu veidlapu tad pārdevējs tā arī dara. A kas viņiem atliek? Neklausīs vadību - paliks bez darba!

M Marta 25.01.2011

Man arī problēmas ar zābakiem, tieši tādas pašas, varbūt visa partija brāķis? Zābakus pirku 14.11.2010. Valmierā, t/c "Valleta". Neko neesmu panākusi, piedāvā remontu. Tā nu es par pilnu cenu dabūšu labotus zābakus. Labi, ka neatņem un nepiekauj, jo nu jau viņiem mana adrese zināma:)

M Marta 25.01.2011

Martai problēmas ar redzi! Tas gadījums gadu atpakaļ, bet nekas nav mainījies - stabils uzņēmums, kā zābaki slikti, tā slikti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes