Nieru pārstādīšana - Orgānu donori

Es dzirdēju baumas, bet ar diezgan lielu ticamības momentu, par to, ka orgānus pārstādīšanai pamatā izņem no vēl dzīviem cilvēkiem, vēlos sazināties caur epastu [slēpt]@multiboss.com) ar personām, kas šajā sakarā var kautko liecināt

A

Komentāri (45)

H Hugo 01.02.2011

Jā, bieži ir dzirdēts ka ziedo nieri kādam un pats ziedotājs dzīvo tālāk pilnvērtīgu dzīvi.

L Linda 05.09.2011

vai tad Andri svesu e-pastu noradit ir baigi kruti????

S Sky7 06.04.2012

Jebkurš nevar jebkuram būt donors, jo jābūt asins grupu saderībai. Pat esot asins grupu saderībai, pēc operācijas ir jādzer zāles, lai organisms neatgrūstu donora orgānu.
Ne visi, kam ir vajadzīgi donoru orgāni ir tik situēti, lai varētu atļauties par to maksāt, daudzi no viņiem ir invalīdi. Par donoru var kļūt arī dzīvs cilvēks, kurš ir vesels, bet savus orgānus nedrīkst pārdot.

L Lynda Max 09.03.2021

Er du en individuel forretningsmand eller en forretningsorganisation, der ønsker at udvide i forretning ?, tilbyder vi finansielle instrumenter såsom BG'er, SBLC'er, MTN'er, LC'er, CD'er og andre på leasing og salg med en sats på 4% + 2% af pålydende værdi og rimelig tilstand fra en ægte udbyder. Du har frihed til at engagere vores lejede faciliteter i handelsprogrammer såvel som i underskrivende projekter som luftfart, landbrug, petroleum, telekommunikation og ethvert andet projekt osv.

E-mail: ~ [slēpt]@gmail.com

Med vores finansielle / bankinstrument kan du oprette kredit i din bank og / eller sikre lån til dine projekter, hvor vores bankinstrument tjener sikkerhed i din bank til at finansiere dit projekt.
Vi leverer med tid og præcision som beskrevet i aftalen. Vores vilkår og betingelser er rimelige, og vi arbejder direkte med udstedende bankudlejningsudbydere. Dette instrument kan indtjenes på dine vegne for op til 100% finansiering. Mellemmænd / konsulenter / mæglere er velkomne til at medbringe deres kunder og er 100% beskyttede. I fuld tillid vil vi arbejde sammen til fordel for alle involverede parter.
Alle relevante forretningsoplysninger gives efter anmodning.
MÆLKERE ER VELKOMMEN & 100% BESKYTTET !
Hvis du er interesseret, bedes du kontakte mig via
E-mail: ~ [slēpt]@gmail.com

B Bether William 11.09.2021

Vai vēlaties iegādāties nieres, ķermeņa orgānus vai pārdot nieres vai ķermeņa orgānus? Ja jūs meklējat iespēju pārdot nieres par naudu finansiālu grūtību dēļ un nezināt, kā rīkoties, sazinieties ar mums jau šodien, un mēs jums piedāvāsim labus USD 500 000 par jūsu Nierēm. Mani sauc ārsts Roberts Viljamss, es esmu neirologs MAX HEALTH CARE HOSPITAL. Mūsu slimnīca specializējas nieru ķirurģijā, un mēs nodarbojamies arī ar nieru transplantāciju un dzīvu un radniecīgu donoru transplantāciju. Mēs atrodamies Indijā, ASV, Malaizijā, Singapūrā. Japāna.

Lūdzu, informējiet mūs, ja esat ieinteresēts pārdot vai iegādāties nieres vai nieres.
Organ, lūdzu, nekautrējieties sazināties ar mums pa e -pastu.

E -pasts: [slēpt]@gmail.com

Ar cieņu
GALVAS MEDICĪNAS VADĪTĀJS
DR ROBERT WILLIAMS

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes