Narvesen - Krāpšana

Gribētu izteikt sūdzību par narvesen (pretī “bērnu pasaulei”) darbiniekiem jaroslavu un viņa dzīvesbiedru, kuri abi tur strādā. Steidzos no rīta uz darbu, pirku 4 braucienus pie jeroslava (ar vienreizējo e-talonu) , reģistrējot braucienu transportā, izrādas, ka uzlikti tikai 2 braucieni, kaut gan tika samaksāts par 4! Šodien atkal sanāca tā, ka diezgan steidzos, apkalpoja viņa dzīvesbiedrs, pirku 2 braucienus, samaksāju par 2, reģistrēju braucienu transportā, man ir iedots nederīgs etalons, bez neviena brauciena! Jā, nepaņēmu čeku, pati vainīga, zinu, bet iepriekšējā reize domāju, ka varbūt cilvēks kļūdījās, bet pēc šis reizes saprotu, ka tā varbūt viņiem ir kaut kāda shēma, naudu taisa, vai arī vienkārša nolaidība un strādāt nemāk. Ļoti skumji, ka nauda vienkārši aiziet vēja:)

07.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 07.10.2019

Labdien!

Aicinām pārbaudīt Rīgas Satiksmes automātā vai tirdzniecības vietā e-talona atlikumu – ierīce transportā var nerādīt pilno braucienu skaitu.

Ja tiešām skaits ir nekorekts, lūdzu atrakstiet iespējami daudz informācijas [email protected] – pirkuma datumu, laiku; ja saglabājies – čeku.

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes