www.sudzibas.lv Modes nams Krapšana, slikts serviss

Modes nams - Krapšana, slikts serviss

Pasākuma vajadzībām pasūtiju apģērbus no internetveikala mayra.lv. Saņemot pasūtijumu, diemžēl, nācās konstatēt, ka vienas kleitas rokas izgriezumi (padusēs) ir pārāk šauri. Tā kā kleitā nebūtu iespējams kustēties, tā tika atgriezta atpakaļ mayras salonā. Pirmais nepatīkamais pārsteigums sagaidīja tieši tur - agresīva un rupja attieksme. Sākotnēji paziņojot, ka noteikti ir pasūtīts nepareizs izmērs (atsaucoties uz atgriešanas punktu 2.6 mayra ir tiesības atteikties no naudas atgriešanas gadījumā, kad ir veikts neprecīzs pasūtījums (norādīts nepareizais izmērs, krāsa un/vai modelis) . Taču visi norādītie izmēri bija pareizi, tādēļ pēc sarunas tika paziņots, ka nauda tomēr tikšot atmaksāta. Kopš preces atgriešanas ir pagājušas 37 dienas. Lieki teikt, ka neesmu saņēmusi ne atbildi uz jautājumu par naudas atgriešanas kavējuma iemesliem, ne pašu naudu (112 eiro) . Pretīgi, ka latvijā pazīstams zīmols var atļauties tik cūcīgu attieksmi pret klientu.

M

Komentāri (1)

A Aina Borovika 30.06.2023

Labdien!
Veicu pasūtījumu šajā kompānijā maija sākumā, samaksa datēta ar 07.05.2023...saņēmu nekvalitatīvu, savam izmēram neatbilstošu preci. Sistēmā nav iespējams veikt preču atgriešanu!
Ir dažādi noteikumi, apraksti, bet pašas atgriešanas opcijas nav!
30.05.2023 uzrakstīju e-pastu [slēpt]@gmail.com
datums: 2023. gada 30. maijs 09:13
temats: Preču atgriešana

ar informācijas pieprasīju, līdz šodienai nav nekādas atbildes.
Vai tas ir kārtējais krāpnieku kantoris, vai kā?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes