www.sudzibas.lv Mežavējš Saldus negodīgs edinātājs

Mežavējš Saldus - negodīgs edinātājs

Pasutijam Mezaveja kazas banketu, bet jau nakamaja deina izradas ka vinu pavari ir nozogusi lielako dalu no partikas, kura bij domata otrai dienai un par ko MES esam samaksajusi Pie tam jau taja vakar kazu viesiem sakas caureja. vairaka dala nu musu viesiem nevareja normali stradat jo vsi sedeja uz poda, dazi deinu citi pat divus.Mums ari pasiem bija caureja, un Pec visa Mezaveja saimniece pat nemak uznemties atbildibu pati, ta ka to vajadezja darit uznemuma vaditajai!!!! Tapec neiesaku pasutit banketus pie si edinataja!!! !

Komentāri (12)

Ontūns 20.10.2014

Vismaz kāzas visiem paliks atmiņā :D

L liepaaju uzspidzinaat 20.10.2014

tad jau jusu kaazaaam vajag nosaukumu ""CAUREJA JEB SKREJAMAAAS KAAZAS"' :D

B Bbq 23.10.2014

Anastasija Stepēna! Mēs šo jautājumu jau izrunājām un ja publiski sūdzaties, tad vajadzēja arī pierakstīt, ka lietojāt nelegālo alkaholu un ēdāt nezināmas izcelsmes kūku, kura bija nostāvējusi uz galda 24 stundas. Kāpēc bērniem nebija caureja? Un kur slimnīcas izraksti? Ja Jums bija kaut kādas problēmas un uzskatījāt mūs par vainīgiem, vajadzēja sūdzēties uzreiz, nevis mēnesi pēc kāzām un ķengāties internetā.

1 1809 23.10.2014

Iegooglējot šo iestādi neko labu nevar atrast.
Nastja nav bijusi pirmā vai vienīgā neapmierinātā, izskatās, ka iestāde ir augstākajā līmenī ...

Bijām šodien, pēc dažu gadu pārtraukuma, labāk nebūtu braukuši, citiem noteikti neiesakām, ēdienu kvalitāte, sliktas padomju laiku ēdnīcas līmenī, ar kaut kādu nelielu smaku, vienīgi pret saldo ēdienu nebija pretenzijas, bet tas nespēja uzlabot sabojāto noskaņojumu. Vienīgais pozitīvais moments, ieguvām pārliecību, ka uz “Mežavējš” nekad vairs nebrauksim un citus atrunāsim no šāda soļa.

Liels PĒĒ! Ceturtdienas pievakarē, pilnīgi tukšā kafejnīcā viesmīle aizmirst par apmeklētājiem. Atnesa ēdienkarti un 20 minūšu laikā tā arī neatgriezās….Gājām prom, bet viesmīle, apsēdusies pie vitrīnas, jautri čivināja pa telefonu. Ja jūsu vēlme ir paēst, tad droši brauciet garām, bet noteikti pieturiet RANČO. Tur jutīsieties gaidīts. Laikam jau MEŽAVĒJAM bizness sit augstu vilni arī bez jūsu klātbūtnes!

B Bbq 23.10.2014

Vajag sūdzēties uzreiz, kamēr esat krogā, nevis anonīmi bļaut internetā, jo tā Jūs nedodat iespēju labot kļūdas, ja tādas bijušas.
Bet Nastjai vajadzēja ieguglēt pirms tam un izvēlēties citu ēdinātāju. Un arī tas būtu sliktais, jo slikti jau nebija no ēdiena, bet gan no nelegālā dzēriena, kuru paši bija iegādājušies kaut kur, nezin kur.

B Balu 23.10.2014

Kā mēs visi rezdam "Mežavējš" pats arī iesaka, ka pirms izvēlēties viņus, vajag google pārbaudīt atsauksmes
Ir teiciens, ja visi sit pa seju, tad vaina ir sejā, nevis apkārtējos.
Liels FUJ "Mežavējām" par šādu blamēšanos. Ar saviem komentāriem parāda, ka ne klients, ka ne pat savs tēls viņiem ir svarīgs.

B Bbq 23.10.2014

Konkrēti Anastasijai vajadzēja pārbaudīt. Mums šis ir pirmais gadījums 25 gadu laikā, kad tiekam tiešām ļoti nepamatoti apvainoti. Par pārējām sūdzībam neko nevaru komentēt, jo tās ir anonīmas, taču vienmēr, ja kaut kas kādu nav apmierinājis, viss tiek labots uz vietas, turpat krogā.
Nu nav vienmēr viss tik viennozīmīgi. Mēs vadamies pēc tā, ka klientam vienmēr taisnība, taču šis ir cits gadījums.
Jauku dienu!

E Ewian 23.10.2014

Tātad Anastasijai vajadzēja pārbaudīt, bet citiem potencialājiem gribētājiem apmeklēt "Mežavēju" labāk nevajag pārbaudīt :D lai paši uz savas ādas izjūt visu "patīkamo".
Varbūt google vajadzēja pārbaudīt arī citiem, kuri ir atstājuši savas "pozitīvās" atsauksmes pēc iestādes apmeklējuma?!
http://www.labasvietas.lv/city/latvija/restorani/kafejnica-mezavejs/
http://forums.delfi.lv/read.php?f=100&i=45075&t=45075

Fakts ir tāds, ka no vairākiem apmeklētajiem ir diezgan negatīvas atsauksmes. Tas iezīmē vispārējo tendenci pret klientu, pret apkalpošanas kultūru un vēlmi radīt atmosfēru, lai klients atkal atgrieztos.
Tagad rakstīt, to ka viss tiek labots uz vietas un, ka klientam ir vienmēr taisnība, pēc Jūsu iepriekš rakstītajiem komentāriem, ir maigi izsakoties smieklīgi.
Tā jau tas ir, ka viss ir labi, kamēr ir labi, bet kā tikko ir pretenzijas, tā uzreiz klients vainīgs, klients tāds un šāds un vispār, nav ko braukt pie mums, lasiet atsauksmes internetā.

B Bbq 23.10.2014

Var rakstīt internetā, ka nepatika apkalpošana, ēdiens, interjers uc, bet publiski apgalvot, ka visiem bija caureja, turklāt, bez jebkādiem pierādījumiem, nedrīkst. Un tā ir nomelnošana, kura tiek risināta juridiskā ceļā. Arī šajā gadījumā.
Šeit ir publiska telpa un katrs rakstam, ko gribam. Varam izvēlēties aizvainot otru vai nē un ikvienam ir tiesības to darīt saprāta robežās. Es tā nedaru un ja man kaut kas nepatīk, es nelamājos internetā, bet saku uzreiz. Ieteiktu tā darīt arī visiem pārējiem.

Ligita35 23.10.2014

Tiešām jāsmejas!...Taču skumji, ka pastāv tādas iestādes!...:(

H hahaha... 24.10.2014

katram ir vieta zem saules )))

xy-files 26.10.2014

Lol, pljuutamaas kaazas jeb kaazas kas beidzaas ar plutku!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes