www.sudzibas.lv MAXIMA Neapmierinoša apkalpošana

Maxima - Neapmierinoša apkalpošana

Labdien!

Pirms 2 nedēļām palūdzu kasierei Irai Bingo biļeti samainīt un nopirkt vietā citu, bet kasiere atteica veikt šo pakalpojumu, aizbildinoties, ka kasē, kurā ir bingo aparāts, ilgāku laiku kasiere nebūšot. Vai tiešām bingo aparātu apkalpo tikai viens kasieris un tas nebija ieradies darbā? Kasiere ira pat necentās izsaukt otru kasieri. Nācās tērēt savu brīvo laiku un braukt uz citu tirdzniecības vietu.

Ar cieņu - jūsu bijusī pastāvīgā kliente.

20.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

A absk12 20.01.2020

Dievs dod visiem tādas problēmas kā Jums!
Un vēl 2 nedēļās turēt sevī...vaiprāc!

P pagpag 20.01.2020

jjja? un kā tieši? liekot rīt zālīšu ripiņas, ar elektrošociņu, vai ar to verķīti no "vīriem melnā", kad noplaiksnī tad vispār aizmirst kas tas "bingo" tāds vispār bija, jebšu lielāku velnu pamazām izdzenot ar mazāku velniņu, nu piemēram piespiedu kārtā liekot spēlēt n-tās partijas ar līdzīgiem to "pendžu loto", nu to ar koka muciņām? ;-D

L Linda_J 21.01.2020

Kasieres pienākumi ir kase un nauda. Kasiere nav konsultante vai informatore. Kasierei nav aiz rociņaa jāvadā klientii, kuri sūdzās par katru nieku šaubīgās vietnēs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes