LV RU

Maxima t/c Valdeka - Bojāta prece

Labdien!

Iegadājamies spēļu komplektu Maximā T/c Valdeka Jelgavā (austiņas, pele, klaviatūra) . Atbraucot mājās pārbadījām un konstatējam faktu, kā klaviatūrai nedeg apgaismojums. Atvedam preci atpakaļ, bet preci mainīt uzreiz atteicās, lika aizpildīt pieprasījuma pieteikumu.

Preci aizsūtīja uz ekspertīzi. Uz vieta pārbaudīt preci nebija iespējams, tikai novērtējām vizuāli, tāpēc nesaprotu, kāpēc mums jācieš un jāgaida tik ilgi, kamēr uztaisīs ekspertīzi. Preci pēc remonta nepiekritīsim ņemt, jo to tikai izņēmām no iepakojuma lai pieslēgtu. Manu prāt vajadzēja uz vietas apmainīt uz citu vai atgriezt naudu, jo prece neatbilst norādītājām prasībām. Vēl joprojām nav ekspertīžu slēdziena un neviens ar mums nav sazinājies. Divas reizes jau zvanīju uz maximu un vienu reizi biju klātienē. Izskatās, ka mani vienkārši ignorē in nevienam neinteresē, ka tiek pārkāptas manas tiesības.

Sv

Komentāri (2)

Tu Turkey901 04.09.2019

Kā viņi var zināt, ka Jūs iepakojumu nenometāt zemē vai arī tas neizkrita pa braucoša auto logu?!

Sa Saulīte 04.09.2019

Pirmkārt, kad iesniegums tika uzrakstīts? Likuma noteiktajā kārtībā pakalpojuma sniedzējam atbilde jāsniedz 15 darba dienu laikā( kas sanāk trīs kalendārās nedēļas). Ja šajā laikā nav iespējams sniegt atbildi, pakalpojuma sniedzējam ir jāinformē paklapojuma ņēmējs rakstveidā par termiņa pagarinājumu. Un spriežot pēc rakstītā, termiņi autoram ir zināmi, tikai viņi gaidīt nevēlas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes