www.sudzibas.lv L.O.Serviss Slikts serviss, krāpšana

L.O.SERVISS somu un ādas izstrādājumu remonts - Slikts serviss, krāpšana

Tikām spiesti vērsties pēc palīdzības sia "l. O. Serviss", jo wizzair lidojumā no london luton uz rīgu 2017. Gada 23. Februārī tika smagi sabojāts mūsu čemodāns, paši redzējām, kā lidostas darbiniekiem soma izkrīt no pašas augšas, lidmašīnas bagāžas nodaļas, kas saprotams ir ļoti augstu. Protams čemodāns saplēsts, stiprinājumi visi salauzti, nemaz nerunājot par čemodāna izskatu un sabojāto saturu! Diemžēl apdrošināšanas mums nebija.

Turpat lidostā aizpildījām pieteikumu ar ko tālāk, kā izrādījās jābrauc uz Sia "l. O. Serviss" somu un ādas izstrādājumu remontu.

Izbrīvējot dienu un atbraucot uz Rīgu, Sia "l. O. Serviss" vīram tika piedāvāts nopirkt nekvalitatīvu somu vietā, kas jāpērk par savu naudu, vīrs protams atteicās, tad no viņa tāpat izspieda 50 eur par čemodāna remontu, teikdami, ka wizzair naudu atgriezīs. Pats par sevi par 50 eur viņi sataisa tikai stiprinājumus, nesmuko audumu no kritiena neviens nemaina!
Pagājis gandrīz mēnesis, bet neviena zvana par čemodāna eksistenci, ne ziņas par naudas atgriešanu no wizzair... Uz jautājumu, kur solītā nauda un kā lai to tomēr saņemam atbildēja.. , meklējiet wizzair mājas lapā, rakstiet atkal jaunu pieteikumu.
Uz manis uzdoto jautājumu, ko darīt, ja neviens neatbild, pateica, ka tā nav viņas kompetence un viņai neesot laika ar to nodarboties. Jautājums tad, kurš ir atbildīgs par naudas atgriešanu, ja ne kompānija, kas izspiež naudu ar vārdiem, ka jums viss tiks atgriezts un neliekas ne zinis arī par nodoto bagāžu!

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes