www.sudzibas.lv LMT okates internets datoram

LMT - okates internets datoram

Tātad okartes internets datoram, nedēļas tarifs 4ls bez viena nēģera vai 50gb uz nedēļu, lieta tāda ja sasniedz to limitu tad ir iespēja atjaunot tarifu (50gb uz ned.) nosutot AP uz nr.29202010 , būtu labi ja varetu nosutit to AP, bet kā ir limits ta SMS naevaru nusutīt uzmetas texts FAILED(proti tas ir īsi runājot). Menesi atpakaļ nebija tādu problemu un SMS centra nr. ir pareizais. rakstit uz lmt e-pastiem nau jēgas viņi pamostas tad, kad jau ir parvēlu un ja godīgi ti lo_i halturē nevis apkalpo, tādai lielai kompanijai ka LMT jastrāda bez brīvdienām(maiņas),nevis kad grib!

M

Komentāri (3)

A Anonīmā 08.04.2013

Smīkņa - brīvdienās strādā tikai un vienīgi tas viņu uzziņu telefons 1655. Tur sēž operatori, kuri tikai pieņem sūdzību, un apņemās to nodot tehniskajai daļai, kas strādā TIKAI darba dienās! Šie operatori neko noderīgāku, kā pārstartējiet modemu, nev spējīgi pateikt... Ja ir reālas problēmas ar internetu (un pašai ir nācies saskarties ar problēmā, ar kurām pati netieku galā) tad neviens neko nepalidzēs (ja tas notika brīvdienās)... tikai nodos info un pēc aptuveni trīs dienām piezvanīs tehniskā daļa (kad sen jau tas internets vairāk nebūs vajadzīgs) un sāks izjautāt par to kas tad nu tur bija un kāpēc es tagad es vairāk neatrodos tajā vietā, jo viņiem tagad jātērē laiks lai noskaidrotu kas tad nu tur ir bijis, lai gan tas ir pinīgi nevejadzīgi uz doto brīdi...

Tā kā LMT ir vienīgajam tik plašs pārklājums (gandrīz visās Latvijas vietās), tad nākas palikt pie LMT (vajag darba darīšanām), bet ja būtu citai kompānijai tādas pašas kvalitātes pārklājums, tad noteikti ietu projām no tā smerdeļu kantora. LMT - pretīgākais uzņēmums Latvijā!

Nandia 08.04.2013

Tas ir standarts visās kompānijās - brīvdienās strādā tikai parastie uzziņu dienesti, kas piefiksē informāciju un nodod tālāk, lai darba dienā attiecīgais speciālists varētu palīdzēt. Tīri no sevis varu ieteikt, ka e-pastu rakstīšana nav gana efektīva lieta, labāk sazvanīt info dienestu, jo tad jau zvana laikā info par problēmu nodod attiecīgajam dienestam untā teikt 'rinda ir ieņemta'! Kā arī var baigi 'noveikties' un pēc sarunas ar operatoru tiks palielināts limits vai kādas citas problēmas saistībā, operators var sniegt info, kas tik tiešām palīdzēs.

P.S Šobrīd ar mob.operatoru internetu ir kā ir, ja nu ir iespēja, labākais izvēlēties kādu no kompānijām, kas sniedz tikai i-netu, tv utt. Attiecīgi problēmu būs daaaudz mazāk.

M Mustang88 08.04.2013

Šaubos vaitur maz kāds no operātoriem sež gan jau ka autoatbildētājs :D
Uz ēpastiem tiešām nau jēgas rakstī jo pēdējo reizi man pēc nedēļas tik atbildēja.
Un vēl es uzinaju to ka tie kas tur strada neko nejēdz no tās aparatūras (usb modēmi utt) vinji tik "copy, paste" prot! Viņiem vismaz kkādus kursus vai apmacības vajadzētu!
es maja visas aparaturas pārzinu tā ka lai šancētu bez problemam, bet vinji tik berzē rokas "naudiņa, naudiņa nac tik šurp" kropļi nevis cilvēki katik kādu apcakarēt!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes