www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Klientu plūsmas organizēšana

Latvijas Pasts - Klientu plūsmas organizēšana

Vēlējos izteikt lielu fui Latvijas pastam par klientu čakarēšanu. Ieejot purvciema pasta nodaļā saņemt savu sūtījumu (bandroli), nospiedu vienīgo iespējamo pogu "pasta pakalpojumi", lai saņemtu rindas nummuriņu. Pēc 45 minūšu pacietīgas gaidīšanas beidzot tiku klāt pasta darbiniecei un priecīgi vicinot rokā uzaicinājumu uz pastu to sniedzu saīgušai tantei pretī saņēmu skarbus vārdus, ka paciņām ir atvēlēts atsevišķš lodziņš "ātrā kase". Bet kā es cilvēks no malas varu zināt ka vienā pasta nodaļā ir divas rindas - organizēta un neorganizēta? uz lodziņa tiešā ir uzraksts "sūtījumu saņemšana, bet to var tikai redzēt pieejot klāt! Cien, Past! Lūdzu pielieciet vēl vienu podziņu numuru aparātam!

D

Komentāri (1)

P patiess 11.05.2015

noderīgi zināt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes