www.sudzibas.lv Tet Shortcut LG - Klientu maldināšana

Lattelecom - Shortcut LG - Klientu maldināšana

Labdien,
Vēlos iesniegt sūdzību par Lattelecom klientu maldināšanu.
Pirms nepilna gada vērsos pie Lattelecom, lai uzzinātu, kāds Smart TV modelis būs piemērots Shortcut aplikācijas lietošanai. Saņēmusi pārliecinošu apstiprinājumu, ka LG 32LH6047 modelis ar operētājsistēmu webOS3.0 būs laba izvēle, šo televizoru iegādājos. Uzsveru, ka izvēle par labu šim modelim tika veikta, balstoties uz Lattelecom darbinieka apgalvojumiem par iespēju uz tā skatīties Shortcut aplikāciju. Liela bija vilšanās, kad, atvedod tikko nopirkto televizoru mājās, konstatēju, ka Shortcut aplikāciju ielādēt NEVAR. Sekoja aktīva zvanu apmaiņa gan ar LG, gan Lattelecom. LG apgalvoja, ka par visu atbild Lattelecom, jo tur tiek izstrādātas konkrētās aplikācijas. Lattelecom savukārt apgalvoja, ka jāuzgaida pāris mēneši un aplikācija uz konkrētā modeļa darbosies. Tas bija 2017.gada jūlijā. Ir pagājis nepilns gads un, uzskatot, ka mana pacietība jau tā ir bijusi pārlieku gara, atkal veicu zvanus uz LG un Lattelecom, pirms tam atjaunojot rūpnīcas iestatījumus, lai būtu lietas kursā par aktuālajām iespējām. No LG puses izmaiņu nebija - atkal sūtīja pie Lattelecom kā atbildīgajiem aplikācijas izstrādē. Vēl lielāka vilšanās sekoja tad, kad Lattelecom darbiniece telefoniski paziņoja, ka diemžēl šim televizora modelim Shortcut aplikācija dotajā brīdī nemaz nav paredzēta. Par nākotnes iespējām neko nevarēja solīt. Šī ir augsta līmeņa klientu maldināšana - es samaksāju ievērojamu summu par konkrētu televizora modeli, UZTICOTIES Lattelecom sniegtajai oficiālajai informācijai, un jau teju gadu nevaru šo preci izmantot. KURŠ PAR TO IR ATBILDĪGS? Lūdzu, aplūkojiet aktuālo informāciju Lattelecom mājaslapā 28.03.2018. (pievienots arī screenshot) -

https://palidziba.lattelecom.lv/lv/palidziba_majai/televizija/shortcut/lietosana/1125/

Tur skaidri un gaiši ir norādīts, ka uz LG webOS3 televizoriem VAR skatīties Shortcut.
Esmu ziņojusi arī Patērētāju tiesību aizsardzības centram, lai citi cilvēki neiepinas šajos maldu tīklos.

U

Komentāri (2)

V Vjačeslavs Mamarenko 09.02.2018
Slikts serviss

Datoram 1.5 gadi, un es divus reizes sūtījs datoru un ne vienu reizi viņi neizdarīja . Samaksājis 700 maksāja dators.

MacBeton 30.03.2018

Mēģini zvanīt 177 brīvdienās un prasīt lai savieno ar "Sweec".
Iespējams ka LTK biroja "politika" ir tirgot savas "kastes", bet nu ja ir kāds kas saprot no tiem teļukiem tad tas ir sweec.
Starp citu, ar ko no LTK runāji un kapēc nepārvirzija pie tā kadra?

P.S. Jā, smart TV ir kakas, tapēc jāpērk ir dumb TV un jāpievieno avene.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes