www.sudzibas.lv Tet Pazemojoša attieksme pret klientu

Lattelecom - Pazemojoša attieksme pret klientu

Vēlos brīdināt citus klientus vairākkārt padomāt un izskatīt arī citas alternatīvas, pirms noslēgt klientam neizdevīgu un pazemojošu līgumu ar informācijas tehnoloģiju "top" uzņēmumu lattelecom, kurš jau kārtējo reizi līdzekļu ekonomijas nolūkos ir mainījis savu nosaukumu. Lietas būtība - 1) tehnoloģiskā atpalicība, jo virszemes televīzijas atslēgumu šis uzņēmums spēj nodrošināt tikai 35 dienu laikā, liekot klientam maksāt par nevajadzīgu pakalpojumu (pieteicu pakalpojuma atslēgumu 22. Februārī, tehnoloģiju uzņēmums to spēja nodrošināt tikai ar 01. Aprīli. Pieslēgumu izveidot gan tas spēj dažās stundās...) ; 2) necieņa pret klientu - klientam jāievēro, ka lattelecom visus termiņus nosaka darba dienās, bet uzņēmuma darbinieki nekautrējas klientam piezvanīt arī svētdienas pēcpusdienā (konkrētāk, plkst. 16.10) ; 3) sīkmanība - lattelecom izmisīgi cenšas atgūt pat vairāk kā piecus gadus vecu virszemes tv dekoderi, draudot pat ar parādu piedzinējiem. Lūdzu padomājiet vai jums to visu vajag pirms dodieties pie lattelecom (tet) ...

04.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Pacco_al 06.04.2019

Nu varbūt pirms slēgt līgumu nepieciešams sākumā izlasīt to, kā darbojas uzņēmums, kādi ir principu un kādi termini tiek izmantoti līgumā, nevis kā ministram visu parakstīt ar plāšu roku un pēc tam brīnīties.
1. Ko tad tu ierīkoji "NEVAJADZĪGU PAKALPOJUMU" jau pašā sākumā? Jeb piepeši viņš palika tik nevajadzīgs, ka sāk pat acis asarot, ka vajadzēja no viņa tādā tempā atbrīvoties? Ja nemaldos mēnesi iepriekš bija jāziņo par pakalpojuma izbeigšanu. Nu un protams, ka "aizgājēju" apkalpošana nav prioritāte, tas jau tā kā bija jāsaprot.
2.normāla prakse, ja līguma ir ierakstīs viss darba dienās, jo kopumā uzņēmums nestrādā brīvdienās. Bez tam kad ir garāki svētki šis dienas var summēties diezgan labā ciparā. Jeb ja tevi izsauktu uz Lieldienām piemēram sniegt pakalpojumu, tas uzņēmums klients, kuram līgumā būtu ierakstīs 3 dienu laikā neskatoties ne uz ko, tu noteikti ar prieku un apmierināts dotos pie klienta un visu izdarītu. Jā? Neliekuļo sev!
3.da labi, vēl var būt kaut ko tev vajadzēja uzdāvināt? Dekoderi un modēmi ir uzņēmum īpašums. Un nevienam tie nav jādāvina. Ja neesi tāds sīkumains uzdāvini man savu mobīlo telefonu, tu jau noteikti ar viņu gadu staigā, jau vecss, neesi sīkumains.

U Uvis Briedis 07.04.2019

Tieši to jau arī iesaku "troļļa" kungs - izlasīt detalizēti līgumu, padomāt, un izvēlēties citu operatoru. Atceries - vēsturiski lattelekomam bija monopoltiesības uz virszemes TV apraidi, kuras tas izmanto čakarējot klientus. Ceru, ka Valsts kontrole papētīs kā lattelekoms rūpējas par šo valsts mantu - veciem dekoderiem, kā uzglabā, uzskaita un, varbūt, izsniedz veciem un trūcīgiem valsts iedzīvotājiem, lai tie skatītos par nodokļu maksātāju naudu uzturētus TV kanālus nevis kaimiņvalstu propogandu...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes