LV RU

Lattelecom - lattelecom

Uzņēmums ar krāpniecīgu reklāmu un negodprātīgiem darbiniekiem, sargiet savi un turieties tālāk no līgumiskām atiecībām ar šo veidojumu. Uzmanieties!!! OPTISKAIS INTERNETS LATTELECOM IZPILDĪJUMĀ TAS IR MURGS. Sargiet savus nervus un maka saturu.

Komentāri (16)

BondsBonds 24.07.2014

Neticu.

donna b 24.07.2014

Nesen piesledzos pie optikas Ltcm. Nav sudzibu ne par TV, ne par internetu. Nav loti leti, tam piekritu, bet par kvalitati nav pretenziju (nevar salidzinat ar Baltcom).

Ou outlook 09.08.2014

Diemžēl piekrītu, galvenais izspiest vairāk naudas no klienta. Izmanto katru iespēju lai uzspiestu jaunu līgumu ar līgumsaistībām, ka tikai nauda nāktu!

Ma margota555777 07.07.2016

Pilnigi piekritu.Pirms pieslegšanas lūdza mani samaksat garantijas naudu 35eur,ko es izdariju uzreiz.Tagad kad lauzu ar viniem līgumu,nevaru sagaidit to naudu atpakaļ.Uzrakstiju lai no tas summas paņem apmaksu par pēdejo rēķinu un parejo iemaksa konta.Vini tagad velk laiku un raksta ka nokaveta 1,2,3,dienas ar apmaksu.NEGODIGA KOMPANIJA,PILNIGI PIEKRITU.

De DevilLV 27.10.2016

Ja jau paprasija drosības naudu tātad ir parādsaistības kādreiz bijušas :)

Al Alishka Safarov 30.03.2016

Цена не соответствует качеству!
Уж лучше я подключусь к Baltcom там и скорость выше и цены намного дешевле!

Я не за сбои в интернете и за маленькую скорость плачу 25 евро в месяц!

At ATLAIDE 08.05.2016

https://www.lattelecom.lv/majai/akcijas/cilvekiem-ar-ipasam-vajadzibam

Pirmajā teikumā raksta par 1. un 2. grupu, bet reālā atlaide 2. grupas invalīdiem NEEKSISTĒ! KAUNS !!!

Cb cbvisa 31.05.2016

Atsūta spam epastu un paceļ cenu no 10.90eur uz 17.50eur par to pašu gliemežinternetu.

Lai atslēgtos vēl par vienu pilnu mēnesi jāsamaksā.

MURGS , AIZMIRSTIET ŠO KANTORI !!!!

Mi Mister-D 17.08.2016

В даный момент у них акция, 16 EUR за интернет + ТВ + бессрочный договор.
Однако при заказе вам позвонят и сообщат если вы спросите, что договор все же не бессрочный, а на самом деле на 2 года. Будьте внимательны !

Jānis Krauze 22.08.2016

Lattelecom nedod iespēju pieteikt bojājumu Mirdza Boleviča 63754724 vītiņi liepu iela20auces nova
dsuzlikts aizliegums. Zvaniem uz lattelekomu klientei91 gads vienīgais dēls noslepkavots pagomju armijā!

Jānis Krauze 22.08.2016

Te

Ig igor11 07.09.2016

Наглая и бессовестная компания,которую крышуют в правительстве!Нагрели со своей акцией по полной ,9 евро за абонент телефона,21 за интернет,а потом наказали за разрыв договора на 36 евро.....мол за звонки а другие сети....и т.д
Вот и решайте иметь с ними дело или нет.

Ma MARITIŅA Marita 06.10.2016

Kāpec cilvēkiem ir jamaksā katru mēnesi reiķini ja pa tv rāda vienu un to pašu jau kuro gadu pēc kārtas. Jaunumi ir tikai šovi kas ir saistīti ar kulināriju. FUI.

Sa Sandra73 16.10.2016

Gribēju rakstīt sūdzību, bet te jau ir uzrakstīta. Nesaprotu, kā var būt tā, ka optiskais kabelis nenodrošina ātrāku internetu? Pilnīgs murgs. Lattelecom neko nezina, un negrib darīt lietas labā.

La Lattelecom Pārstāvja atbilde 03.01.2017

Paldies par komentāru, lūdzam atsūtīt uz e-pasta adresi lattelecom@lattelecom.lv savu klienta numuru, lai varam šo konkrēto situāciju izskatīt. Ļoti iespējams, ka ātrumu mērāt caur wifi rūteri, kas nav pareizi nokonfigurēts vai nespēj visu optiskā interneta ātrumu pārraidīt.

Ar Arvis9999 10.02.2017

Lattelecom ir tāds slikts kantoris pakalpojums viņiem ir diezgan ok.
Bet Klienti ir naudas maisi - 1,50 par zvanu lai noskaidrotu informāciju par rēķinu utml.
Nesaprotu kādēļ zvanot 177 var BEZ MAKSAS PIETEIKTIES PAKALPOJUMAM? Vajadzēja arī 1,50 ja maksā visi tad visi arī jaunie klienti. :)
e-pastu uz lattelecom@lattelecom nevar nosūtīt par interesējošo jautājumu. (Kādreiz varēja)
Tagad obligāti caur mans.lattelecom.lv jāsūta. Dzīve sarežģīta tik daudz lai klients izvēlētos maksāt 1,50 par zvanu.
Čakars tajā visā ir viņi atsūta e-pastu uz to atrakstīt nevari, Obligāti vajag meklēt mans.lattelecom paroli logoties iekšā kopēt tekstu un atbildēt - DEBĪLISMS.
Nahren tādu Kantori,

Ar Arvis9999 10.02.2017

2.
Bija skarājies parādiņš par diviem mēnešiem (visādi gadās.) - Saņēmu naudu zvanu maksāju 1,50 par zvanu un prasu ko darīt.
- Samaksāt kavētos rēķinus - pieslēgsim pakalpojumus atpakaļ
*Ņemu un samaksāju tos 70+ euro
*Zvanu (1,50 euro) Saku ka esmu samaksājis lai slēdz atpakaļ.
- Saka ka noskaidros vai apmaksa saņemta un slēgs klāt.
*Gaidu un šie zvana ar iepriecinošu vēsti
-Jums par katra pieslēguma atjaunošanu jāsamaksā 35,00 euro . (depozīts kuru varēšot izmantot pēc gada :) )
*Man BIJA 2 pieslēgumi - Internets uz telefons.
*Nu tad loģiski domājot un palasot to līgumu vēl ir jāsamaksā līgumsods 5+ euro par pakalpojuma atjaunošanu.
Rezultātā pieņēmu lēmumu ka ļoti neizdevīgi ir maksāt 80+ euro tikai lai pieslēgtu atpakaļ pakalpojumu.

Secinājums: LTC čakarē klientus, lai nospiestu uz datora pāris pogas vajag 80 euro :D :D :D, vai arī atslēgt pakalpojumus ir ļoti grūti ja nesamaksā vajag brigādi ar ceļamkrānu izsaukt utml lai slēgtu pakalpojumu. Smieklīga attieksme pret klientu.
Pozitīvais visā: Ietaupījums uz fiksētā telefona rēķina 50 euro gadā. (Telefons vienkārši stāvēja nelietots)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay