www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

Jysk - Slikts serviss

Labdien, esmu vienkārši šokā par šī uzņēmuma komunikāciju un atbildību.Pasūtījām i-netā preci un godīgi gaidījām 5 darba dienas līdz atzvanīs vai saņemsim sms, protams, nesagaidījām, zvanījām paši, jā prece ir noliktavā. Atteicām pasūtījumu, jo bijām ļoti ieinteresēti un braucām pakaļ paši. Prece ir, iepakojumā, laimīgi pērkam un braucam mājās, bet tad sākās.Atveram iepakojumu, instrukcijas nav, atveram otru arī nav, zvanu un lūdzu izskaidrot situāciju uz ko "laipnā" operatorīte atbild, ka nevarot palīdziet, tā nav viņas problēma, jo viņa taču neesot preci iepakojusi, lai rakstot e-pastu un 2 dienu laikā atsutīšot atbildi, vai instrukciju,bet man varbūt viss ir saplānots un gribu salikt visu šodien, ne pēc 2 dienām, kur vēl nav garantijas, ka būs.Morāle viena, galvenais , lai tikai prece nopirkta, pārējais neinteresē.

20.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 27.08.2019

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mēs no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lūgums nosūtīt ziņu uz e-pastu [email protected] ar detalizētu aprakstu par radušos situāciju.

Gaidīsim ziņu no Jums.
Ar cieņu,
Jysk komanda.

E

Komentāri (2)

Saivii 21.08.2019

Vispaar jau preci var arii atgriezt, taa kaa shaubos vai tai operatorei silts vai auksts.

B buubuu 12.04.2020

Nevienam neiesaku šo internetveikalu. Preci sola, ka komplektē vairāku dienu garumā, bet pēc nedēļas paziņo, ka nav. Operatoru attieksme vienaldzīga, nav ieinteresēti sniegt paskaidrojumus vai risināt problēmas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes