www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

Jysk - Slikts serviss

Sveiki. Nekad nedomāju, ka rakstīšu sūdzību, bet jutos loti aizvainota ,11 marta pasūtīju jyska pasūtīju madraci samaksāju taja paša diena, saņemu sms, ka prece saņemšu 13 marta līdz manim ta prece nenonāca, jo pacelamtika bojāta. Otrs mēģinājums. 17 marta man dpd atsūtīja izzinu, ka preci atvedis 2 dienu laika. Un atkal neka. Gribētos zināt iemeslu, kāpēc nepiegada preci.

18.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 19.03.2020

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Lūdzu sazināties ar mums zvanot uz +371 66163550 vai rakstot uz e-pastu [email protected] minot Jūsu pasūtījuma numuru vai pirkuma vietu, lai varam precizēt radušos situāciju un atrisināt radušos problēmu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
JYSK komanda.

Komentāri (1)

BondsBonds 19.03.2020

Nepiegādā jo patīk paspīdzināt,kā saka, nav ko darīt. :d

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes