www.sudzibas.lv JYSK Krāpšana, slikts serviss, nav komunikācijas.

Jysk - Krāpšana, slikts serviss, nav komunikācijas.

Pasūtījuma # ints55506. No kopējā preču daudzuma, kuras iegādātas caur www.jysk.lv, iztrūkst 1 gb. Oland pusdienu krēsls, melns ar koka konstrukcijas kājām. Nekāda komunikācija no jysk puses. Neatbild uz epastu, sazvanīt neiespējami. Ja nekāda komunikācija nesekos no jysk puses, nākamais solis būs patērētāju tiesību aizsardzības centrs vai kampaņa.

Cieņā,
neapmierināts klients.

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 06.03.2018

Labdien,

Pateicamies, ka uzrakstījāt šo atsauksmi un darījāt zināmu notikušo. Mums ir patiešām žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, iepērkoties mūsu interneta veikalā. Pēc mūsu pieejamās informācijas, šo situāciju jau izdevās atrisināt un trūkstošais krēsls tika piegādāts 02.02.2018. Mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ka atvainošanas nosūtījām uz Jūsu e-pastu īpašu atlaidi.

Lai Jums jauka diena!

Ar cieņu,
Jysk komanda

S

Komentāri (2)

K KKaķis 16.01.2018

Te neviens firmas pārstāvis nelasa, uzreiz PTAC.

V Vāveris 19.01.2018

Es arī veicu pasūtījumu Jysk.lv internetveikalā un uzreiz apmaksāju. Pagāja jau 10 dienas un nekādas komunikācijas no Jysk puses nav. Uz e-pastu un zvaniem neatbild. Vai tiešam vienīgais ceļš ir caur PTAC?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes