www.sudzibas.lv JYSK Drausmīgs serviss

Jysk - Drausmīgs serviss

Veicu pasūtījumu Jysk interneta vietnē uz ko atnāca pasūtījuma apstiprinājums. Zvanīju klientu apkalpošana speciālistam, lai pārliecinātos par pasūtījuma izpildi uz ko tika saņemta atbilde, ka pasūtījums tiks nodrošināts. Atkārtoti zvanīju, lai pārliecinātos uz ko arī bija pozitīva atbilde. 4 dienas pirms pasūtījuma izpildes zvanīja no klientu apkalpošanas un paziņoja, ka pasūtījumu nav iespējams veikt, jo preces vairs neesot.

26.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 26.04.2019

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mēs ļoti atvainojamies, ka Jums ir radusies nepatīkama pieredze. Lūdzu, atsūtiet mums vēstulē sava pasūtījuma numuru, un noskaidrosim, kādēļ ir radusies šāda situācija.

Ar cieņu,
Jysk komanda.

A

Komentāri (1)

B buubuu 12.04.2020

Man šāda pati problēma pēc gada, acīmredzot Jysk no savām kļūdām nemācās. Nevienam neiesaku šo internetveikalu. Preci sola, ka komplektē vairāku dienu garumā, bet pēc nedēļas paziņo, ka nav.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes