www.sudzibas.lv IZZI ko var pērties???

IZZI - ko var pērties???

Es te kādas divas stundas sēdēju un lasīju visas "labās" atsauksmes par IZZI un teikšu godīgi, biju šokā... Iekš IZZI esu jau kopš pašiem pirmsākumiem jau n-tos gadus, un pa šo laiku nets man ir pazudis tikai labi ja pāris reizes un arī knapi uz pāris minūtēm.. Par TV runājot.. Kvalitāte salīdzinot ar Baltcom un Lattelecom ir vienkārši izcila! Draugiem neilgu brīdi atpakaļ bija iepriekš minēto operātoru pakalpojumi, diez ko apmierināti nebija.. Ieteicu arī pieslēgties IZZI, ko arī viņi izdarīja.
Šo gadu laikā pārvācies esmu reizes sešas, pa visiem Rīgas mikrorajoniem esmu padzīvojies, un par laimi, visur bija pieejams IZZI pakalpojums, un kā jau sākumā minēju, problēmas ar kvalitāti praktiski nekādas!
Un kas pats galvenais..? Lai tiktu pie izdevīgāka un labāka pakalpojuma nekur nemaz nav jāiet.. Pirms Jaunā gada pie manis atkal bija atnācis IZZI pārstāvis, kurš laipni un izsmeļoši izstāstīja visus jaunākos un izdevīgākos piedāvājumus, izceļot arī visus zemūdens akmeņus, kas, kā ierasts vienmēr tiek slēpts, ieplānoja man meistaru un novēlēja patīkamu dienu.
Tā man tagad ir 10 mbit/s internets, kurš brīžiem pat mēdz uzkāpt līdz 23 mbit/s, 59 kanāli izcilas digitālās televīzijas. Un tas viss tikai pa 11.25 Ls mēnesī.
Tā kā nav par ko cepties jums tur..
:)

A

Komentāri (25)

I Ivars 28.01.2010

heh.. nemaz necerēju te saskatīt ko tādu, bet pilnīgi piekrītu čalim! man ar jau kaadu laicinju ir izzi un viss iet kā pa sviestu. plusinjš kompānijai! +

L lietpratējs 29.01.2010

Pats esmu īsu brītiņu pastrādājis IZZI - pakalpojumu kvalitāte vienkārši nožēlojama. Nemaz nerunāsim par līgumiem - tie var gandrīz sacensties ar VIASAT. Zvanu centrs nesazvanāms, utt. Nesaprotu, kā vēl tie velk savas dienaas un nav bankrotējuši, ja darbojas ar tādu attieksmi un metodēm.

A Ansis 29.01.2010

kas ta sunim asti cels, ja ne pats !? Cerams puis, ka priekšniecība tavu cepienu novērtēs, varbūt arī vēl kāds muļķis atradīsies, kas noticēs !
He, šis ka sešas reizes parvācās tā labais izzi klāt, mbit skrien pakaļ !

B Burunduks 29.01.2010

Ahhhhhhhha, laikam jau tad mūsu pilsētā visiem masveidā gļuki - televīzija raustās, nets pazūd teju katru dienu, tad paradas, tad atkal pazūd, , uz ziemssvētkiem nav bijis interneta veselas 5 dienas.
Ver būt ir atkarīgs no dzīvesvietas - kā viņiem tur tas signāls iet, cik stiprs utt.
Bet no sirds uzskatu, ka ar šo izzy esam pamatigi iegrabušies, un mūsu pilsētas majaslapā vairāki temati bija par šo kantori - ka šausmīgi slikti pakalpojumi, to pasu saka arīū mani kaimiņi - viņiem tadas pašas problēmas.
Tāpēc arī tagad man liekas, ka šo tematu izdomājis kāds darbinieks. Lai pārējie potenciālie klienti palasot visu šo neaizietu pie citiem operatoriem.
Personīgi es starp visiem saviem paziņam izplatu info par to, cik nekvalitatīvi strādā izzi. Un tādas pašas problēmas novēro arī Ludzā. Tā kā ne vien mūsu pilsētā (Aizkrauklē).

K K 29.01.2010

Es lietoju IZZI nekvalitativu "internet" pakalpojumu nepilnu gadu, un man ljoti zel ka es parakstiju ligumu ar viniem, jo liguma termins 2 gadi, un ja velies lauzt ligumu agrak, tev jamaksa sim krapniekiem
soda naudu Ls 50.

K kola 29.01.2010

He, kas tas pa murgu, calit ej izgulies, atradies slavinatajs.

N nnnm 29.01.2010

nu bļāviens. ja tev kārtībā tas nenozīme, ka cietiem kārtībā. kā sacīt jāsaka-cūkas laime.

L lauris 29.01.2010

Vienkarsi cilveks velreiz ir apliecinais to ka jebkuram provaiderim, bus apmierinati un neapmierinati klienti, un ja viss butu tik tragiski ka seit tiek rakstits tad brinums ka kompanija noturejas tirgu 14 gadus un ja nemaldos ir kadi 120-130 tukstosi abonentu, tas jau par kaut ko saka, jo reali ja ta papetit tad par jebkuru lielaku provaideri baltkom, lattelekom, izzi utt var izlasit un dzirdet gan slavu gan neslavu ta vienmer ir bijis, vnk ko es pats esu sapratis budam dazadaku provaideru klients ka 80% gadijumos i vaina loti taisnas lietotaja rokas.

U Uldis 31.01.2010

Biju IZZI 5 gadus. Nē, laikam mazāk. 5 gadus esmu šajā dzīvoklī un provaiders bija Ultracom. Tad to IZZI pārpirka. Un katru otro mēnesi brīvdienās -5, 6, 7-dien nebija interneta. Jā, palīdzības telefons laipni atbildēja, precizēja, vai vaina nav datorā- pirmās 3 reizes klausījos, tad sapratu, ka NAV DATORA VAINA !!! Jā, pirmdien, otrdien defektu novērsa. Bet darba dienā darba laikā mājas internetu kaut kā nevajag...un tad atkal nedēļas nogale bez interneta, kad tas degoši vajadzīgs un kad puspasaulei apsolīts ka brīvdienās visu izdarīšu un uz e-pastiem atbildēšu...Kādas 5 reizes šādi solījumi, ka tas vairs neatkārtosies, bet tik un tā atkal...Tagad esmu pie BALTKOM. Maksāju kopumā par 10, 25 Ls mazāk, lejupielāde 1, 8 megaBAITI un arī brīvdienās. Lai IZZI uzkaras ar tādu servisu. Ja jums biezs maks, stipri nervi un necilas prasības, ejiet uz IZZI

D diddly 05.02.2010

mees ar izzi esam nomociijushies, vnk nenormaali!!!
operatoru centru reizeem, kad ir paarraavums, nevar sazvaniit pa 20 min no vietas.
peedeejaa reizee-meistara uzvediiba bija vnk izcila-atnaaca-paskatiijaas tai savaa lapaa-nobljaavaas-jums internets iet, un ar milziigu bliikshkji aizcirta durvis... naacaas jamo saukt atpaklaj, pavaicaat un pieraxtiit vaardu uzvaardu, un paluugt, lai aizver durvis klusaam... lieki teikt, ka peec mirklja internets atkal negaaja.

tajaa riitaa bija paredzeeti vairaaki maksaajumi intrenetbankaa, kurus nevareeju veikt.

meistari meedz uzrasties bez konkreetas viziites laika norunaashanas-vnk uzrodas, mees esam klaat, labi, ja kaads maajaas. un pie visa vainiigi esam mees, muusu datori, vinjiem viss kaartiibaa.

sagaidiisim lattelecom sakariigaaku tv piedaavaajumu, un no izzi prom, un veel lai pameegjina liigumsodu piestaadiit-mums ir piefikseeti visi izsaukumi, un pakalpojumu paarraavumi, paskatiisimies, kuram buus tasiniiba!

M milzite 05.02.2010

nu es ar savu pieredzi, varu teikt ka IZZI, ja ta maigi izsakoties reaali sukaa-pakalpojuma klvalitate NEKADA, serviss NEKADS un attieksme pret klientiem NOZELOJAMA!!!
un tie tiesas pardosanas agenti, kas vazajas pa majam, lai aizet atrod normalu darbu, nevis cilvekus trobelee:(
IZZI SUCKS!!!
Man ir Lattelecom un viss ir okey, i atbilsts pakalpojums i serviss, i laipna apkalposana:)

S Sintija 09.03.2010

Vai Tik Tu neesi kaads no viņu pārgudraiem aģentiem, kurš vēlas nopenīt kaadu santīmiņu pārdodot pilniigu sūdu!!!

S Sintija 09.03.2010

Istenībā apbrīnoju cilvēkus, kas tik ilgi atrodas IZZI gūstā, man pietika ar diviem mēnešiem, lai saprastu, ka tas nav pakalpojums, kurš sagādā labsajūtu!!!
Vienīgais iesaku, ja tiešām Tu esi apmiernāts ar to kpo viņi piedāvā, tad Tu neko labu savā dzīvē neesi redzējis un baudījis!!!

R Rihards 09.03.2010

autors ir IZZI darbinieks

M Mareks 09.03.2010

Tas jau aģents diedelnieks, tāpat jau esi apnicis pie durvīm, ko vēl lien, šai lapā iegšā!!!

L Laura 09.03.2010

Jaa, atieksme, tas ir kaut, kas un rēķini, kas tiek sūtīti, kā vispār nav kauns, man par vienu mēnesi atsūtīja trīs dažādus rēķinus, pilnīgs besis, bet labi, ka esmu no tā krāpnieku kantora, tikusi vaļā!!!
KVALITĀTE nekāda!!!

S Santa 14.03.2010

katrai firmai ir savi truukumi, un izzi liidz apriila beigaam interneta kvalitaati uzlabos. uz doto briidi jau notiek apjomiigi darbi :)

P phee 18.03.2010

Kaut kas pazīstams kā te vairākiem. Ar TV praktiski problēmu nav, bet internets un reizē telefons uzkarās diezgan periodiski, vidēji tas ir reizi 2-3 nedēļās. Arī apriebies, jo mēdzu strādāt mājās. Pārgājām uz IZZI dēļ normālas cenas un daudzajiem TV kanāliem, bet ar internetu visu laiku ir problēmas, pēkšņi neiet, pat visu dienu neiet. Visu pārstartēju kā operators saka, bet nekā... tad atkal pēkšņi sāk strādāt. Kā tas var būt??? Pašlaik esmu darbā, bet mājās inets atkal neiet jau otro dienu. Runājot par līgumu visiem varu pateikt, ka to var lauzt, jo, ja pakalpojumi netiek pienācīgi sniegti, līgumu var lauzt nemaksājot līgumsodu. Lai priecājas, ka kompensāciju neprasam. Negribētos atkal pāriet uz citu firmu, varbūt, ka internetu uzlabos... pacietīsimies līdz aprīlim un, ja nebūs ok, tad gan viss...pietiks čakarēties.

R Rihards 18.03.2010

Phee
viņi ir krāpnieki! staiga pa dzīvokliem un stasta pasaciņas par super piedāvājumiem...

M moo 03.05.2010

Kavalitāti piespiedu kārtā izmēģināju. NEKAD vairs!!!
BET - vai tiešām 2 reizes dienā ik dienas jāzvana pie manām durvīm un jāplijas ar savu sūdu virsū? Un nesaprot tie aģenti, kad lūdz vairs nenākt! Goda vārds - nākamais dabūs bietē!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes