www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss

Itella - Slikts serviss

Pasūtīju preces no Vācijas. Vācijas pusē piegādā Dhl, mūsu pusē itella. Nosūtītājā mājas lapā rāda, ka kaut nav labi ar paku. Sāku izsekot - itella mājas lapā uzrāda, ka sūtījumi ievietoti smartpost Ogre, gaida saņēmēju. Lai saņemtu pakas vajadzīgs pin kods, kuru itella esot nosūtījusi man sms vai epasta veidā. Neesmu saņēmusi ne sms, ne epastu ar kodu, ziņu, ka pakas ir atnākušas, neko. Ko man tagad darīt? Glabāšanas laiks būs beidzies un sūtīs pakas atpakaļ? Vai tiešām nevarat atsūtīt ziņu, ka paka ir klāt un kodu?

07.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts AnitaBerzina 07.10.2020

Vienkārši briesmīgs serviss! Nopriecājos ka palas sūtīs DHL bet kad ieraudzīju ka Itella mūsu pusē... nu šausmas. Laikam būs jāziņo nosūtītājam un dhl lai rūpīgāk izvēlas partnerus! Neiesaku nevienam!

Papildināts AnitaBerzina 07.10.2020

IzmIzmantojot Omniva, DPD, Latvijas pastu nekad šādas problēmas nav bijusas. Es taču viņiem maksāju vēl par piegādi un pretī tieku vnk apzagta!

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 08.10.2020

Labrīt! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com, norādot sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.

Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes