www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss

Itella - Slikts serviss

Bija jāatnāk paciņai kuru piegādā Itella. Saņēmu no viņiem ziņu, ka paciņa ir ceļā un vēl ir iespējams mainīt piegādes veidu. Devos uz atsūtīto linku lai pārliecinātos vai piegādāts tiks uz adresi un priekšā man tika nostādīti 2 varianti - piegāde uz adresi vai piegāde Pick-Up punktā. Speciāli izvēlējos piegādi uz adresi un pat saņēmu īsziņu, ka paciņa tiks piegādāta uz norādīto adresi. Saņemšanas dienā saņemu īsziņu - paciņa ievietota paku terminālā. Rodas jautājums - kāda jēga piedāvāt variantu piegāde uz adresi, ja tāpat paciņa uz norādīto adresi netiks piegādāta?

01.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 02.07.2020

Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.

Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

Papildināts Aigars 02.07.2020

Apdeits: Rīt jāatnāk vēl 2 paciņām caur Itella, arī piegāde uz mājām, arī atnāca apstiprinājuma īsziņa, ka būs. Šodien sazvanīju Itella atbaslta numuru. Man tur pateica, ka paciņa nonāca pakomātā sistēmas kļūdas dēļ un nākamajām 2 jāatnāk rīt uz adresi. Skatīsimies.

Papildināts Aigars 03.07.2020

Apdeits: Šorīt saņēmu īsziņu, ka paciņas atkal ievietotas pakomātā kaut arī Itella apgalvoja, ka pirmajā reizē bija sistēmas kļūda un nākamās 2 paciņas atnāks uz adresi. Ļoti jauki.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes