Itella - Meli

Katru reizi, kā paciņu piegādā itella, zinu, ka būs viens un tas pats scenārijs: izsekošanā rādās, ka paciņu nav izdevies piegādāt ārēju apstākļu dēļ. Pēc tam zvans uz itella ar ļoti nelaipnu klientu apkalpošanu, kas uz jautājumiem, kādēļ kurjers nemēģināja zvanīt, ja reiz nav ticis iekšā kāpņu telpā, atbildes nekad netiek sniegtas. Tad pēc zvana parasti paciņu piegādā pēc divām vai trīs dienām, ne ātrāk. Tas nozīmē, ka reāli kopš paciņa ir nonākusi latvijā līdz tā nonāk manās rokās nereti paiet nedēļa.

Vienmēr norādu savu telefona numuru un arī durvju kodu uz pašas paciņas, tā kā reāli nevajadzētu rasties nekādiem šķēršļiem to piegādāt, bet itella vienmēr atradīs iemeslu. Ar nevienu citu loģistikas kompāniju nav šādas problēmas - sevi cienošas kompānijas pabrīdinās pirms piegādes, piezvanot vai atsūtot e-pastu vai īsziņu.

22.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 22.01.2020

Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.

Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes