www.sudzibas.lv iFix.lv Slikts serviss; bojājums kurš netiek labots;netika uzreiz izsniegti čeki un garantijas (tas esot pēc pieprasijuma)

Ifixv - Slikts serviss; bojājums kurš netiek labots;netika uzreiz izsniegti čeki un garantijas (tas esot pēc pieprasijuma)

Tika nomainīts iekšējais cietais disks, kurš saplīsa 2 nedēļu laikā. Darba izpildītājs (Dimitrijs Kotke) ,pēc norunas, solīja atgriest summu, taču tā netika atgriesta. Baterijas nomaiņa - 10 mēnešu laikā beidza funkcionēt (lai gan tika ievēroti piesardzības noteikumi, lai baterijai būtu ilgāka darbspēja).Lai šo lietu risinātu, vēlos, lai nauda tiktu atgriesta.

A

Komentāri (1)

T Tong Po 13.09.2016

Es gan nesapratu, kur tieši ir slikts serviss. Vai tas servisa meistars kaut kā tehniski nekorekti veica darbu? Vai nepildīja to ko bija solījis pardarbu izpildes termiņiem? Runāja rupji. nu mazums kas vēl.
Cepties par konkrētas rezerves daļas kvalitāti, tajā vainojot servisu, ir tikpat , kā vainot veikalu, ja nopirktā manta pēc kāda laika pārstāj darboties.Nevienai rezerves daļai nav virsū rakstīts, cik ilgi tā nostrādās. Tā var nostrādāt gadus, un var nenostrādāt vienu dienu. Ja Tev vajag tā, lai uzstādītām detaļām būtu precīzi zināms cik ilgi tās nostrādās - ej pie ekstrasensa. :)
Baterija ir atsevišķs stāsts. Vispār, ražotāji uz jaunām baterijām dod no 3 mēnešiem līdz 1 gadam garantiju. Laikam jau ir saprotams, kāpēc. Nu vajadzētu būt saprotamam, ja skolā mācīta ķīmija un fizika pamatlīmenī.

Par naudas atgriešanu. Es nezinu, kā tas notiek mazajos servisos, jo izvēlos labot mantas tikai ražotāju pilnvarotos servisos. Pieļauju, ka par cieto disku nevajadzētu būt problēmām, ja pēc remonta ir tikai divas nedēļas pagājušas, nevis n mēneši. Par bateriju gan būtu nekrietni no servisa prasīt visu summu atpakaļ, jo serviss to maksās no savas kabatas - neviens viņam to bateriju nekompensēs pēc 10 mēnešu lietošanas.
Vēl ir jāsaprot, ka iekārtu jānes atpakaļ uz servisu, lai viņi to beigto cieto disku var izņemt, pirms veic naudas atmaksu. Tīri no grāmatvedības viedokļa vai elemntāras loģikas saprotams, ka nevar naudu atmaksāt par mantu, kas ir pie tevis datorā..
Es ieteiktu šādu situāciju iet un runāt klātienē. Gandrīz vienmēr visu var atrisināt, par visu var vienoties. Vajag tikai runāt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes