www.sudzibas.lv Hairbaltic Inetrenta portālos pastāvīgi notiek salona apmelošana no bijušo negodīgo darbinieku puses

Hairbaltic - Inetrenta portālos pastāvīgi notiek salona apmelošana no bijušo negodīgo darbinieku puses

Portālā pastāvīgi notiek salona nelietīga apmelošana no bijušo darbinieku puses, kuri tika atlaisti par zagšanu. Tie pastāvīgi izzondē informāciju no bijušajiem kolēģiem un šajā portālā izrunājās.
Patīk sacerēt stāstiņs, komentārus, lai grautu salona reputāciju.
Salons un tā darbinieki zin savu vērtību, kuru augsto miestarību novērtē gan LTV_Panorāma, TVNET, LNT Okartes_Akadēmija, slavenības un visi citi mūsu Latvijas cilvēki, kas katru dienu nāk uz mūsu saloniem, mīl tos un velta mums daudz labu vārdu. (Atsauksmes mūsu mājaslapā).
Spītējot krīzei, salonos joprojām apkalpojam virs 1000 cilvēkiem mēnesī, kas, manuprāt, lieliski pierāda, ka vecie un jaunie klienti mūs mīl, jo īpaši dēļ talantīgajiem meistariem un galu galā par to var pārliecināties katrs pats, atnākot uz salonu. Esam atvērti katru dienu no 10-21.

ī

Komentāri (11)

A Ansis 18.03.2010

un tik pat cītīgi arī maksājat nodokļus, kā tagad melojat ? Sociālo nodokli tak no minimālās algas maksājat, ko ?

M McKinley 18.03.2010

Jā ko maksājat no minimālās ??????

V Veldris 18.03.2010

kurš tad tās atsauksmes raksta ? Saimniece pie vīniņa pa vakariem dzejo, vecajam arī liek rakstīt !

E elina 19.03.2010

Kas ir "Inetrenta portāli" ????

X xxx 21.06.2010

Esli stoljko mnogo komentariev na inet portalah i vse ot prediduwih rabotnikov.Stranno po4emu ze u vas tak 4asto rabotniki menjajuca?Navernoe potomu wto salon " obaldennij".

N nata 23.06.2010

meitenes, kada apmelnosana!es biju pirmdien pie Jums, rakstijos pie Intas, bet grieza cita, tikmer Inta sedeja man preti un skatijaas uz mani, kaapec taa?mana friziere bija tik rupja, ka izgaju biju tuvu sabrukumam, vispirms gan domaju, ka busu Jusu klients uz visiem laikiem.frizirei, kad paludzu skipsnas nokrasot, tad vina man piedavaja to pasai izdarit maajaas!!!TIE IR NEAPMIERINATIE KLIENTI-KURI RAKSTA PAR jUMS, NEVIS DARBINIEKI UN SIE KLIENTI VAIRS NEKAD NEATGRIEZISIES!pastudejiet klientu kvalitativu klientu apkalposanu, varbut tad busiet Nr.1!

E eseseseeseses 27.06.2010

absoluuts murgs! sajaa salonaa bija paaris pieklaajigu meistaru (alona-nagiem; ineta-matiem), bet, cik zinu, tad taas meitenes tur vairs nestraadaa...cenas-nenormaalas - ls 30+ par gela nagiem, ko tagad tur pieaudzee iesaaceejas un ne taas labaakaas... taa saucamaas friziermeistares pat skjipsnas normaali izbalinaat nevar, kas, manupraat, friziermaakslaa ir pats pamatu pamats..viss personaals toreiz, kad veel uz turieni gaaju, skita nenormaali iebiedeets, melnis un vinja latviesu ku*ce skraida apkaart un ar vanaga aci visu paarrauga...nepatiikama vieta, briinos kaa veel nav nobankroteejusi..

M maija 13.08.2010

MURGS ne salons!!! Salona saimniecei (vai kas viņa tur ir) Karīnai laikam nekad mūžā nav nācies dzirdēt tādu lietu kā "klientam vienmēr taisnība".
Klientu mēnesī jums daudz (ja tam var ticēt) ir tikai un vienīgi tāpēc, ka lienat visur TV utt.
Pirmkārt dažai labai frizierei vajadzētu latviešu valodu pamācīties. Ja krievvalodīga kliente aiziet pie latviešu frizieres, tad meistare no ādas līdīs ārā, lai sarunātos krieviski. Savukārt šajā salonā friziere man nevienu vārdu latviski nevarēja pateikt. Piedevām pukstēja visu laiku un galvu grūstīja. Labs meistars kaut vai uz ceļiem pastāvēs, lai klientam ērti, bet tā tikai māk galvu klientam stumdīt un vēl pukstēt, ka redziet jāpaciešās.
Nemaz neminēšu to, ka izgāju no frizētavas samaksājot 110 Ls, rezultāts nebija labs. Atgriezos frizētavā pēc pāris nedēļām un man piedāvā nevis atkārtot procedūru vai atdod naudu, bet 1 reizi ieiet solārijā bezmaksas. Vnk ņirgāšanās!!!

L Laila 28.08.2010

Man šis salons ļoti patīk! Vienmēr ir kāda jauna akcija, izdevīgi var dabūt procedūras un galvenais meistari- manējie ir Reinis un Inta. Administrātores arī ļoti laipnas- vienmēr tēja, kafija tiek piedāvāta.

A Andris 29.08.2010

Nu nodokļus jau nu točna viņas nemaksā-pašnodarbinātās.Salons dārgs un gandrīzvienmēr tukš, meistares sēž, blenž televizorā vai vienkārši klačojas:)Ir daudz citu normālu salonu uz kurieni iet!

: :/ 07.09.2010

Nu teiksim, es tur straadaaju, es zinu ka tur ir un tur ir vienkarshi drausmigi sanitarie apstakli!!! Darba ir daudz un nopelnit var pietiekami, bet tie apstakli, dezinfekcijas lidzeklus lej uz dullo, nemaz pat nedizinfice instrumentus, gridu nemazga, putekljus netira, un vai Jus redzejaat tos drausmigos dvielus??????? NEEJIET UZ TURIENI, ta tiesham itr ka tur stasta un gan saimniecie ar viru negjeri gan vaditaja ir vienkarshi AITAS!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes