LV RU
www.sudzibas.lv Evelatus Neeksistējošs garantijas serviss

Evelatus - Neeksistējošs garantijas serviss

Ja vēlaties ko iegādāties Evelatus, ieteiktu padomāt trīsreiz un tāpat veikt pirkumu jebkur citur.

Īsumā - veikalā pirktajām precēm nav garantijas, ir tikai uzņēmuma subjektīvā interpretācija par to, kas ir garantija!
Telefonu nav iespējams salabot, tāda paša modeļa nav (tas burtiski tika izņemts no mājaslapas stundu pēc norādīšanas, ka tāds ir) , risinājums - varam piedāvāt citu, bet sliktāku, vai līdzvērtīgu, bet ar jūsu piemaksu. Ja kaut kas nepatīk, varam atdot naudu par telefonu, ierēķinot nolietojumu - 60%. Es atvainojos, kurā āfrikas valstī šī varētu darboties kā garantija? Tā nav garantija! Ne jau es izvēlējos to telefonu salauzt, bet es nopirku veikalā defektīvu telefonu, kuru nevar salabot, kādēļ tieši man būtu jāsamierinās ar sliktāku telefonu?

Darbinieku nekompetence ir vispār apbrīnojuma, dažas klientu atbalsta speciālista pērles - "jūs stulbi lietojāt telefonu, ko jūs gribat? " "man nav laika runāt ar jums" (konkrētais cilvēks telefonu nekad nebija redzējis un nekādi nevarēja spriest par jebkādu stulbu vai nestulbu lietošanu, lai ko tas arī nozīmētu, nemaz nerunājot par to, ka telefons tika nodots perfektā vizuālajā stāvoklī) . Ģeniālākā frāze no konsultanta veikala - "priecājaties, ka vispār mēs piekritām, ka šis ir garantijas remonts", piedošanu, tātad jūs varat arī nepiekrist, ka telefons nestrādā, jo jūs pārdevāt telefonu ar defektu? Man būtu jābūt pateicīgam, ka pēkšņi un negaidīti uz telefona neatradāt āmura, cirvja, naftas, vai kā vienlīdz stulba, pēdas? Varbūt man personīgi vēl vajadzētu pateikties par sauli debesīs un labu kartupeļu ražu? Kurpju bučošana ir obligāta jeb pēc izvēles?

Skumji, ka 2019. Gadā šāds kantoris joprojām spēj darboties un strādāt ar peļņu.

Ai

Komentāri (1)

Pa Patērētājs00 18.03.2020

Esmu ticis pie šīs iespējas, savā īpašumā lietot evelatus bezvadu austiņas 59,99 eiro vērtībā. Austiņas izņemot no iepakojuma kreisās puses austiņa nestrādāja arī pēc uzlades mēģinājuma,kreisā austiņa nekad neslēdzas iekšā. Aiznesot uz veikalu konsultanti,pārdevēji patērē ilgu laiku lai apkalpotu priekšā esošo klientu un tad pievērstos man, paņemot austiņas ar mieru bija mainīt pret citām.Nu jau otrās pēc kārtas austiņas bez defektiem izturēja mazāk kā vienu uzlādi, jeb 3 pilnas dienas,aiznesituz garantijas remontu un solot ziņot pēc nedēļas. Pēc 2 nedēļam saņēmu zvanu no evalatus par to ka varu doties pakaļ savām austiņām. Ierodoties veikalā redzams viens darbinieks kurš apkalpoja priekšā esošo klientu 27 minūtes(noformēja pirkumu un uzlimeja aizsargstiklu),pievēršoties man, paņem manu kvīti par to ka austiņas ir nodotas remontā un nespēj atrast ne austiņas kuram jābūt veikalā,ne arī saprast kurš man ir zvanījis.Pec 15 minūtēm meklējot viena un tanī pašā atvilknē,darbinieks nespēja rast atbildi,kur ir pazaudējis austiņas kuram es devos pakaļ,jo mani par to informēja evelatus darbinieks.
Rezultātā :Austiņas kopš to pirmās saņemšanas no evelatus 2mēnešu laikā ir lietotās 11 dienas,pārējo laiku tas ir bijušas viņu veikalā vai tagad jau kautkur pazudušas.Saprotot ka šīs jau ir trešās pēc kārtas vienādās austiņas ar defektiem,darbinieks neizteica alternatīvu ko darīt, vai mainīt pret citu produktu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes