AtrisinātaEurostore.lv - Nolaidība

Interneta veikalā www.eurostore.lv ir totālākā nolaidība, rezervēju 3D televizoru 6 dienas pirms plānotās pirkšanas. Man paveicās un pirkšana sanāca ātrāk nekā norādītajā datumā, līdz kuram TV tika pieturēts (it kā). Samaksāju naudu jau otrajā dienā, bet pa cik 5diena, tad nevarēju uzreiz dabūt, tipa noliktava nestrādājot, gaidīju uz 1dienu, biju pārliecināts, ka par visiem 100% dabūšu. Pirms tam gan 4dien gan 5dien vairākas reizes pārprasīju vai ir pieejams, viņi atbild, "...jā mums tur 3 vai 4 noliktavā ir..." esam jums vienu rezervējuši... :))) Pienāk pirmdiena, nu protams, ka uzreiz nezvanīšu un neuzmākšos ar to TV, paiet pusdiena, nav atbildes, tad es zvanu, saka ka neesot vēl atvests no noliktavas, tipa uzzināšot cikos būs, atzvanīšot pēc pusstundas. Paiet pusstunda, stunda, divas :) un zvana kā nav tā nav :)). Tad es pats personīgi zvanu, un man saka, "...atvainojiet, tur mums noliktavā viens bija rezervēts priekš Jums, bet izrādoties, ka viņam iepakojums bojāts un nevaram dot tādam garantiju", es saku, ka štrunts ar to kasti, lai ved tik šurp, apskatīsies kas un kā, ja tiešām bojāts neņemšu, ja kāda švīka, samazinās cenu, man atbild "nu ko Jūs tur, mēs vienalga tādu viņu nepārdosim", tad es saku, lai dod pa to pašu cenu šī gada modeli, saka ka neko mēs nedosim, skaitīšot naudu atpakaļ. Naudu atskaitīja atpakaļ, un labi vēl, ka atskaitīja, neko nevar zināt no šitām sēnēm, kas pēc lietus saradušās...

Sanāk, ka tam, atvainojos par izteicienu, "yobnatajam kantorim" aizdodu naudu uz 3 dienām nepilnu astoņu simtu vērtībā, a tie paņem mani vnk uzmet... Nu neiesaku tur pirkt...
Ir taču arī citi varianti, kā var painformēt klientu, pazvanot, vai nosūtot e-pastu. Tā laikam ir, šitie visi vieglas peļņas tīkotāji vispār neapjēdz ko dara. No patērētāju tiesību puses, valstij būtu daudz kas jādara, lai izbeigtu šito negodīgo veikalu esksistenci. Varēju citā veikalā pasūtīt un būtu daudz ātrāk ticis pie TV, ko jau arī izdarīju. Un visiem iesaku tiešām pārliecināties par internetveikalu lojalitāti, labi, ka ir atsauksmju portāli. Esmu vairākas reizes iepircies i-neta veikalos, nekad tāda attieksme nav bijusi, līdz reizei, lūk - iegrābos. Uzmanieties no šitiem blēžiem!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 19.04.2022

Uzņēmuma Eurostore.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 19.04.2022

Uzņēmuma Eurostore.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (10)

W Woohoo 05.07.2011

Labdien,

Jums ir jaregistrejas izmatojot so linku:
http://www.matrixmails.com/?rid=176469

Jus sava konta sanemsiet pirmos USD 2 ka pierakstisanas bonusu un videji nedela var nopelnit no 5-10 USD. Izmaksa Jusu konta tiek veikta tiklidz jus sakrajat USD 2 izmantojot PayPal. Tas protams nav loti daudz, bet ka papildus ienakumi, ja veltat tam 20 minutes diena - tas jau nav tik slikti, vai ne?

Pameginiet un jus nezaudesiet, jo nav nepieciesamas nekadas "biedru" iemaksas u.c.

Tikai pieregistrejaties un Jus padirsisiet visu savu naudu!
Mes Jus visus apcakaresim.

K Kaspars 05.07.2011

Nu stasti ka lai Es pieregistrejos taa aatraak :D

A Apmierinātaisklients 05.07.2011

Internetveikalos iepērkas vien posiltorgiešu paaudze, kuri ir dzimuši no posiltorga atsūtīto cauro prezervatīvu lietošanas rezultātā.Priekš pārējiem ir normāli veikali, kur var ieeiet, aplūkot, izmēģināt izvēlēto preci.

T To Baiba 06.07.2011

Ir normāli internetveikali un ir blēžu kantori, kuri izvelk preces no kaktiem kā arī paši nezin kas viņiem ir un kas viņiem nav noliktavā. Acīmredzot esi naudīgs komentētājs, kurš pārmaksā 30 - 50% preces vērtības varbūt arī padomju produkts, kurš ar datoru un internetu draudzējas tikai, lai lietotu draugiem.lv un lasītu e-pastus, es pats personīgi ar labdarību nenodarbojos. Parastie veikali ir domāti dzīvo eksponātu apskatei, nevis pirkšanai. Kā zināms, Latvijā ekonomikā ražošana sastāda labi ja 10% pārējā naudas aprite ir 10 ādu noraušana un uzvārīšanās pat līdz 1000% no ražotāja cenas, respektīvi tirgošanās. Es labāk nopērku internetveikalā un par starpību nopērku vēl kaut ko...

B Baiba 06.07.2011

Vienmēr iepērkos e-veikalos - nekādu problēmu.

T To Baiba 07.07.2011

Es arī vienmēr iepērkos, līdz šim bija ok, bet gadās arī ne-Ok. Iesaku uzmanīties. Līdzīgu pretenziju par eurostore atradu arī citur netā, kur kur cilvēku arī vazāja aiz deguna.

E e 07.07.2011

Par atsauksmēm runājot. Atsauksmes jāraksta vienmēr, arī labās! Tikai tā var zināt, vai veikals (vai jebkura cita kompānija) ir labs vai slikts. Ja nav atsauksmes, tad nav skaidrs, ir OK, vai nav OK. Ir jauns un svaigs jeb strādā jau 10 gadus. Pašiem jāiemācās un citus jāmāca teikt arī uzslavas, ne tikai noliet ar mēsliem!

N Nedanoskiem 07.07.2011

Jūs tiešām esat aborta paliekas un ar interneta palīdzību vien mākat sev visādus neesošus sūdus pasūtīt, un pret monitoru padročīt, jo arī bābas jums ir virtuālas.Kā nekā cauro gondonu produkti!Gudri dirst tomēr neesot tas pats kas malku cirst.

P Pipipi 08.07.2011

Atsauksmes parasti jau raksta negatīvās, jo sūdzību laba. Bet klienti kas apmierināti nemaz šeit neielūkojas. :)
Retu reizi. Kā man šodien sanāca meklējot vienas firmas datus google nokļuvu šajā lapā. Esmu strādājusi tirdzniecībā ļoti ilgi, un visas negatīvās atsauksmes domāju ir pārspīlētas. Tās raksta cilvēki, kuri nespēj risināt stīdus vai nepatīkamas situācijas normāli. Man bija gadījums, kad kliente nevēlejās neko runāt ar firmas pārstāvjiem, bet zvanīja Tautas balsij :) neko jau tautas balss nepalīdz :) Vēlāk klientei nācās vienalga griesties pie firmas pārstāvjiem. Pati atzina, ka saasinatu emociju iespaidā ir apzvanījusi Tautas balsi, bez tabu utt.

O Olga Šapošņikova 11.03.2022

Labdien, cienījamais interneta veikala klients!
Ļoti žēl, ka Jums bija slikta pieredze ar preces iegādi minētā internetveikalā.
Ir pagājis jau pietiekami daudz laika un cerām, ka par to laiku Jūsu dzīvē ir noticis daudz pozitīvu notikumu.
Arī musu uzņēmumā notika lielās pārmaiņas.
Mēs esam pašreizējā eurostore.lv pārstāvji un pie vēca veikala mums nav nekādas attiecības.
Sakarā ar to mums ir ļoti svarīga reputācija un apkalpošanas līmenis. Mēs vēlamies izlabot situāciju un piedāvāt Jums kompnesāciju - davānu karti. Ļoti gaidīsim Jūsu atbildi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes